Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاد خیلی وقته مصرف میکنم ولی وقتی ۵ تا قرص مونده تموم شه لکه بینی قهوه ای دارم الان نمیدونم پریود شدم یانه ایا مصرف ۵ قرص رو ادامه بدم یا خیر از روز ۵ پریودم این قرص رو مصرف میکردم ۲۰ سالمه
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من در محرم پریود میشم نمیخام پریود بشم در این ایام چیکار کنم؟
- میوم رحمی
سلام من به تازگی سونوگرافی کردم و داخل رحمم میوم به ابعاد ۱۱ mm ,و ۶mm,دیده شده و فولیکول غالب به ابعاد ۱۴mm در تخمدان چپ ، آیا این خطرناک هستش؟
- سلام تو سوال قبلی پرسیدم همسرم ناتوانی جنسی داره واز قرص یوهمبین وPowER CqL استفاده میکنه برای همیشه ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه وشما گفتین این قرصها اسر سو نداره میشه راهنمایی کنید لطفا
- شیردهی
سلام خانوم دکتر. من مدت ده سال هست که به خاطر آدونوم هیپوفیز چهارمیلی پرولاکتین بالا دارم و قبل حاملگی داروی کابرگولین مصرف میکردم. الان تازه زایمان کردم و شیرم خیلی کمه آیا میتونم از قرص های شیرافزا استفاده بکنم؟
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.
- Iui
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم تصمیم به انجام iui دارم برام قرص ال دی تجویز کردین. مصرف کردم الان ۳ روزه که قرص تموم شده ولی هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم اگه پنجشنبه پریود شم کی برای سونو بیام؟شما گفتین پریود که شدم روز اول یا دوم پریود بیام واسه سونو
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکترخسته نباشید خانم دکتر من بعد از نزدیکی با همسرم ۱۵ ساعت بعد ۲ عدد قرص تنسی ۱/۵ خوردم الان نزدیک ۲ هفته میشه پریود نشدم بی بی چک گذاشتم چند بار منفی بود آیا ممکنه باردار باشم
- سونو
باسلام در سونو واژینال نوشته که اندومتر ضخیم لوبوله نامنظم دارای توده های اکوژن درونی با نمای پولیپویید ضخامت اندومتر رحم هم ۱۹mm این مشکل نیاز به بررسی داره یا مشکلی نیست؟
- بقایای سقط
سلام.من ۱۵ روزه سقط کردم دیواره رحم رو زده ۱۳ میلی متر و هتروژن هم هست.میخاستم ببین باقرص رفع میشه.
- زودبه زودپریودشدن
سلام من دختری ۳۵ساله هستم کن سال قبل به مدت چندماه ۳ماه درماه دوبارپریودمیشدم ودرروزوشب اول دل دردشدیدداشتم وتااردیبهشت ماه درماه ۲بارپریودبادل دردشدیدداشتم ودرخردادماه پریودم منظم شدوماهی یکبارپریودمیشدم ولی الان دوباره نامنظم شدم ودرماه دوبارپریودمیشم وشبوروزاول دل دردشدیددارم توروخدامنوراهنمایی کنیددلیلش چیه وچکارکنم الان فعلاشرایط دکتررفتنوندارم خداخیرتون بده ممنون میشم بابت راهنماییتون
- خیلی مهم*
سلام من یک مدت طولانی درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرمم رابطه داشتم و من الان شروع به درمان کردم ولی خب همسرم هیچ علائمی نداره الان همسرم باید چه کاری انجام بده تا هم خودش مطمئن بشه و هم بعد درمان خدایی نکرده مجدد من درگیر نشم
- سلام ندول اکوژن به قطر ۸ در ناحیه مایع پاراسکال یعنی چی!؟
سلامندول اکوژن در ناحیه مایع پاراسکال در سونویعنی چی
- زایمان
سلام و خسته نباشید سوالم اینکه بعد از سزارین چند روز بعدش میشه نزدیکی کرد؟؟ و همچنین اگه طبیعی هم زایمان کنیم چن روز بعد نزدیکی میشع کرد؟
- خونریزی بعد از قطع قرص
سلام دکتر خسته نباشید من دفعه قبلی که عادت ماهیانه شدم از روز 5 قاعدگی اقدام به مصرف قرص ضد بارداری سیپترون کامپاند کردم و مثل همیشه 20 روز پاک بودم و بهد عادت شدم و بعد از پاک شدن دچار لکه بینی شدم یعنی 7 روزه که لکه بینی دارم و دو روز هست که خونریزی شدید شده.چیکار کنم که این خونریری قطع بشه و تا به حال سابقه مصرف قرص ضد بارداری نداشتم الان هم به خاطر اینکه شنیده بودم قرص سیپترون کامپاند باعث بزرگی سینه میشه مصرف کردم ولی دیدم بی حالی بهم دست میده حتی یک بسته 21 تایی را هم تمام نکردم ممنون میشم پاسخ دهید.
- سلام من ۷۵ میلی در رحمم بقایا مونده نیازی هست به کورتاژ
- قرص اورژانسی
امپول پپتیل زدم بعد دو روز نیاز به قرص اورژانسی داشتم ایا ضرری دارد؟
- درد مقعد زمان پریود
سلام من چند ماه هستش که هنگام پریود درد دارم اصلا نمیتونم رو باسنم بشینم چند ماه پیش هم همچین دردی داشتم ولی پریود نبود رفتم دکتر گفتن کیست خونی داری که خود به خود به وجود میاد واز بین میره آیا علتش این میتونه باشه
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- هههههه
خودارضایی باعث پریود نشدن میشه؟


