Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توکسوپلاسموز
با سلام و احترام، خانم دکتر پنج سال پیش توکسوپلاسموزم مثبت شد آیا بعداز پنج سال میتوانم باردار شوم.
- یک ماهع باردارم چیکارکنم
سلام من یک ماه ویک هفتست باردارم بایدچیکارکنم ک سقط بشه؟
- بزرگی بطن چپ مغز جنین
سلام من ۳۰ هفته باردارم در سونو نشان داده بطن سمت چپ ۱۳/۴ میباشد ایا خطرناکه
- سلام من ۲۱ یکهفته باردار بودم کیسه آب ترکید بچه سقط،شد رفته سونو گفتن بقایای ۱۶در ۱۰ میلی داری به نظر شما خودبخود دفع میشه پزشک سونوگرافی گفت دوهفته دیگه دوباره سونو کن
- تست بتا
سلام چند روز پس از رابطه جهت انجام آزمایش بتا اقدام کنیم که جواب قطعی باشه ؟ آیا مصرف قرص لونوروژسترول باعث نمیشه که آزمایش بتا دیرتر بارداری رو نشون بده؟ متشکرم خانوم دکتر لطفا جواب هر دو سوالم رو مرحمت کنید.
- کوتاهی سرویکس
سلام. وقتتون بخیر. خانم دکتر من هفته۲۲ بارداری هستم و وزنم هم ۱۱۵ کیلو هست. هفته ی ۲۱ سونوگرافی انومالی انجام دادم و طول سرویکسم ۲۹-۳۰هست. کمی نگرانم. میخوام بدونم چیکار باید بکنم؟ دوست ندارم استراحتی مطلق بشم. لطفا راهنماییم کنید.ممنونم
- روز اول پریود
سلام من میخوام روز اول پریودم رو بدونم دیروز ساعت ۵ عصرمتوجه شدم با یه مقدار کم خون و دیگه قطع شد تا فردا ظهر .حالا من دیروز رو روز اول حساب کنم یا امروز رو .لطفا زود جواب بدین
- سوال از دکتر خوب
جواب پاتولوژی اینه لطفا تفسیر کنید جواب را برام ممنون Endometrial curettingالبب and endocervical biobsy shows: a( glandular hayperplasia,simple type b( spongisis of exocervix )
- متخصص زنان وزایمان
سلام باردارهستم شش هفته هستش ودرحال حاضر خون ریزی دارم خیلی نگرانم
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من رفتم دکتر از 12 پریودی تا 17 پریودی گفتن نزدیکی داشته باشیم و اینکه از 31 روز پریودی 14 روز کم کردم و روز 17 پریودی رابطه داشتیم و اینکه ازاون 6 شب فقط 4 شب یعنی ( روز 12 و 13و 15و 17 ) که تا به امشب میشود) رابطه داشتیم.... حالا فردا اگر تست بگیرم آیا جواب میده که باردارم یا نه!؟
- آییودیگزاشتم
باعرضسلاموخستهنباشیدمن۲۷سالدارمالانیکسالهکهدستگاهآییودیگذاشتمبعضیوقتابعدپریودیدورههفتروزهطولانیمیشهبعضیوقتاهمبعدازنزدیکیلکهبینیدارمدستگامهمچککردمتکوننخوردهمیخاستمببینمعلتشچیهوچهداروییاستفادهکنمباتشکر
- خونریزی از مقعد هرماه نزدیک پریودی
۴۵ سال دارم به مدت ۵ ماه است نزدیک قاعدگی خونریزی از مقعد دارم خیلی نگران هستم لطفا راهنمایی کنید
- عمل هستروسکوپی
دوماه هست من عمل هستروسکوپی کردم بعد دوماه باز هم لکه بینی دارم یعنی ۲۰روز مانده تا پریود شدم از الان دوباره لکه بینی دارم
- مایع ازاد خفیف لگنی حاوی ذرات اکوژن داخلی مشهود است یعنی چی؟
باسلام دختر من 19 سال سن دارد و طبق سنو گرافی دارای کیست اکوژن داخلی تخمدان میباشد ممنون میشم برای درمان راهنمایی کنید باتشکر مادر نگران
- پاپ اسمیر
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز .من خرداد ماه پولیپ رحم داشتم و با جراحی برداشته شد .دوماه بعد از عمل پاپ اسمیر دادم که جوابش زخم شدید و نشون داد .که یک سری دارو مصرف کردم و دکتر گفت دوماه دیگه مجدد پاپ اسمیر بده اگه بازم زخم شدید نشون داد باید نمونه برداری کنی...مجدد پاپ اسمیر دادم وقتی دکتر نمونه رو برداشت گفت که رحمت عالیه اصلا زخم نیست و التهاب هم نداره ..که سری قبل هم زخم شدید نشون داده بود دکتر موقع برداشتن نمونه همینو گفت....جواب پاپ اسمیر جدیدم presence of inflamation:moderate است .ایا نیاز به درمان مجدد دارم ؟؟چطور با اینکه دکتر زخم و التهابی نمیبیند باز جواب التهاب را نشان میدهد ؟ممنون از شما
- مایع آزاد جزیی لگنی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانوم دکتر.در روز ۲۰ سیکل قاعدگی ؛سونو انجام دادم که تو جواب سونو مایع آزاد جزیی لگنی بود .دلیلش چی میتونه باشه؟
- غربالگری دوم
درغربالگری دوم prior risks دودرجه بالای۱:۲۵۱ زده نشانه چیست؟
- بارداری
خوردن اب هویج در سه ماهه دوم هفته ای چند بار جایزه ؟
- تعیین جنسیت
سلام.براى تعيين جنسين فقط رژيم ميدين يا دارو هم هست؟
- خونریزی از واژن در دوماهگی
خونریزی در بارداری


