Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Gioca a la slot machine Chicken Road presso un casinò online affidabile affidabile – Recensione.
¿Busca una nueva experiencia de juego? Tiene suerte, el juego Chicken Road le sorprenderá.Desarrollado por un desarrollador talentoso, Chicken Road mezcla una aventura loca con pollos.Presentación del juego Imagine un escenario rural donde las aves juegan su vida. Esa es la magia de Chicken Road.La estética es detallado, con un toque cómico. La banda sonora completa el universo.Opciones de juego En el plano de funcionalidades, Chicken Road ofrece diversión. Encontrará:Giros gratisx2, x3, hasta x5Una estructura novedosaSímbolos ScatterCada ronda, puede activar un mini-juego.Casino Chicken Road – Dónde jugar Se pregunta Chicken Road? No se preocupe: varios casinos online permiten jugar Chicken Road.Entre ellos:Casino Extracompatible con móvilprobados por nosotrosOpiniones sobre Chicken Road – Nuestra valoración En conclusión, merece probarlo.Puntos fuertes:Tema original y divertidoAccesible en móvilA mejorar:No para quienes buscan seriedadEn resumen, Chicken Road casino trae frescura.
- خونریزی بعد از زایمان
من زایمان طبیعی داشتم بعد از ۳۰ روز خونریزیم قطع شد و تقریبا رو ۶۰ پریود شدم که ۵ روز خونریزی داشتم ولی ۱۵ روز بعد دوباره خونریزیم شروع شده و خون تقریبا سیاه هستش. می خواستم بدونم علت چی هست و چکار باید انجام بدن؟
- ivf
باسلام به خانم دکترعزیز من ۴۲سالمه امروز هشتمین روز انتقالمه و پا درد ودردخفیف زیر شکم دارم وگاهی کمردرد خفیف دارم آیا این میتونه از بارداری باشه؟
- نازایی
سلام من 4روزازپریودم گذشته 2روزه آمپول پرژسترون تزریق کردم امروزبی بی چک زدم مثبت شدامکان داره کاذب باشه بخاطرآمپول
- چسبندگی رحم
سلام خانم دکتر علایم چسبندگی رحم چیه؟و اینکه احتمال داره که دختران مجرد هم دچار چسبندگی رحم بشن؟ ممنون
- توده oval پستان سمت راست با حاشیه circymscibeچیست آیا خطرناک است
- درمورد تخمدان
من طی ۳سال دوتخمدان خودم روازدست دادم تخمدان سمت راستم روبخاطر تومورسروزبوردلاین درهفته۱۸حاملگی ازدست دادم وتخمدان چپم بخاطر توده وکیست باتورشن تخمدان ازدست دادم من باچه دارویی میتونم پریود بشم واینکه شبها دچار گرگرفتگی میشم چیکارکنم
- تخمدان
سلام ببخشید من از وقتی سقط کردم بعضی وقتها تخمدونهام تیر میکشه حدود چهار هفته سقط کردم پریود شدم میخواستم بدون مشکلی هس یا طبیعیه ممنون
- پریودی
سلام،خسته نباشید ۴۱ساله هستم،مجرد بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا،سر موقع پریود شدم ولی ۱۳ روزه پاک شدم،ماه بعد سر وقت شدم ولی فقط لک بینی،خونریزی نداشتم،الان ماه سوم سر موقع پریود شدم اینبار هم لک بینی ولی از ماه پیش خیلی هم کمتر،روز ۵ هستم ولی خونریزی ندارم،درد هم اصلا ندارم قرص استروژن با پروژسترون لازمه مصرف کنم یا ماه دیگه هم صبر کنم؟ ممنون از وقتی که صرف پاسخگویی میکنید
- بقای سقط جنین
من حدود ۳هفته پیش سقط داشتم با قرص ۶هفته و۳روز بود جنینم،دیروز سونو دادم گفت ۳سی سی باقی مونده،آیا در پریودی بعدی دفع میشه یا باید قرص استفاده کنم نمیخوام کورتاژ کنم
- در بارداری و سونوگرافی اول
کانون کیستیک ریم اکوژن با نمای ساک بارداری ۷میل هفته باراداری ۴ تا ۵ هفته در کاویته اندومتر دیده شد به چه معناست
- ایا نیاز ب عمل داره وچگونه مسخص میشه خوش خیم یا بدخیمبودنش
کیست هیپواکو ب ابعاد ۱۰mmدر ۴mm
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- تاثیر سی تی اسکن
سلام و درود من سیکلم بین ۳۰ تا ۳۵ روز هست بعد اقدام دنده هام درد میکرد سی تی اسکن دکتر نوشت آزمایش بتا انجام دادم منفی بود بعد من یه دفعه بیشتر اقدام نداشتم ۷ خرداد اقدام داشتم ۲۱ آزمایش بتا منفی و سی تی اسکن گرفتم الان پریودی من عقب زده و نگرانم اگه یه درصد باردار باشم واسه جنین اون اشعه های سی تی اسکن مشکلی که ایجاد نمیکنن ممنون و تشکر
- سیکل قاعدگی
سلام وقت بخیر من چرخم منظم بود در چهارماه اخیر ۳۱ روز ۳۰ روزه و۲۹ روزه پریودی یکی مونده به اخرم ۱۰ آبان بود و حتی در روز ۲۳ آبان سونو دادم فولیکول سایز۲۲ ازاد داشتم اما پس فرداش که ۲۵ آبان بود خونریزی شروع شد آیا پریودیه؟ و خونریزی بعدیم ۲۱ آذرشروع شد آیا با این وجود پریودیم منظمه ؟
- عمل جراحی و خارج کردنep به صورت لاپراسکوپی
سلام عمل ای پی کردم تخمدان و بالای رحم و عمل کردن دراوردن اولین پریود وحشتناک زیاد بود دومی یه کم کمتر بودالان بد سه ماه پریود نشدم رفتم سونو ضخامت رحم ۱۵ شده بود نگران هستم لطفا توضیح بدین تحت درمانم
- دوران حاملگی
سلام .ببخشید یه سوالی داشتم.
من یه هفته است که پریودم عقب افتاده بیبیچک گرفتم یه خط صورتی کمرنگ نشون داد و بعضی از علائم حاملگی هم دارم. مشکلی که هست اینه که من فقط از تحریک سینه هام به ارگاسم میرسم و شوهرمم خیلی سینه هامو ماساژ میده ویا میمکه که ارضا بشم. والان خیلی دلم این کارو میخواد.
میخواستم بدونم این کار تو دوران حاملگی ضرر داره؟؟؟ - نمونه اسپرم
سلام خسته نباشیدمن کاندیدivfهستم همسرم برای دادن دادن اسپرم تومحیط بیمارستان مشکل دارن میخواستم بدونم قبل دادن اسپرم میتونن قرص تادالافیل بخورن چون بدون قرص میگن استرس میگیرم نمیشه این قرص تواسپرم تاثیرمنفی نداره
- قرص پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من از روز ۱۰سیکل طبق حرفهای دکتر زنان قرص پروژسترون برای کیست همولوژیک تخمدانم استفاده کردم امروز آخرین دونه قرص خوردم ولی یهو پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه میشه سریع جوابمو بدین
- واکسن کزاز
سلام من هفته ۱۶ بارداری هستم وقت واکسن کزاز من دی ماه تموم میشه کی باید دوباره واکسن بزنم


