Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام من ۱۵ سالمه و ۲ ماه هست ک پریود نشدم خواستم ببینم چیکار کنم ک زودتر پریود بشم
- نوزاد پسر
سلام خسته نباشید بچه من ۴ ماهشه امروز صبح روی پام میخواستم بخوابونمش از دستم افتاد فاصله کم یود افتاد رویی فرش و شروع به گریه کردن کرد بعد چن ثانیه ارام ارام شد چیکار کنم خطرناک هستش باید ویش پزشک ببرمش؟؟
- سقط
سلام وقت بخیر بنده با سونو متوجه شدم که حامله هستم و هفت هفته میباشد ولی بدلیل مشکلات زندگی و نداشتن علاقه میخوام که سقط کنم با تحقیق قرص سیاوتک فایزر آمریکایی گرفتم ولی ترس دارم و نمیدونم که چطور باید استفاده کنم لطفا راهنمایی در این خصوص کنید ممنون میشم و اینکه بعد از استفاده چه اتفاقی برام میوفته
- تکون خوردن جنین
سلام خانوم هفته۲۳بارداری هستم امروز ضربه های جنینو زیرشکمم حس کردم نگرانم مشکلی هست؟ اخرین بار که سونو دادم طول سرویکس۳۸بود
- اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،تو هفته ۲۷ بارداری هستم چند روز هست که اسهال دارم چه کار کنم که اسهال متوقف بشه ؟چه چیزی هایی باید مصرف کنم ؟و آیا دارویی میتونم مصرف کنم برای بند اومدن اسهال ؟ممنونم.
- عفونت و انقباض
سلام و وقت بخیر. من 27 هفته باردارم و بارداری دومم هست. از حدود یکهفته اس دچار انقباض شدم و گاهی زیر دل و کمرم دردمیگیره. البته چند وقتیه ترشح زرد رنگ رقیق باحجم نسبتا زیاد دارم دکتربهم ازیترومایسین داد اما بعد از قطع دارو دوباره برگشت میخوام بدونم چیکارکنم عفونتم رفع بشه و همچنین انقباضم ؟ اینم بگم که بارداری اولم هیچ مشکلی نداشتم. پیشاپیش ممنون از پاسختون
- ناباروری
سلام من یک آمپول واریوپپتیل استفاده کردم ماه اول پریود شدم ماه دوم هنوز نشدم چکار کنم پریود شم میخوام برم برای انتقال
- اقدام به بارداری
سلام .اقدام به بارداری کردم.قرص آریپیپرازول و سیتالوپرام و نورتیلیپتیلین مصرف میکنم.آیا مصرف اینا در اوایل بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه؟
- اقدام برای بارداری
من ۴۰ سال دارم ودارای دو دختر میخواهم باردار شوم ولی چون سنم بالاست ترس دارم دلیل بارداربشم اینه که این بار پسر بشه بچمون تو رو خدا راهنماییم کنید سنم بالاست و....
- نتیجه سونوگرافی من چیست
سلام خانم دکتر من متولد سال 61 هستم حدود5سال ازدواج کردم به تازگی اقدام به بارداری کردم 6ماه جلوگیری ندارم الان حدود 50روز پریود نشدم سونو رحم و ضمايم دادم سایز رحم در مقطع ساژينال حدود 37*77و موقعیت ميدلاين اکوی ميومتر هموژن ضخامت اندومتر حدود 3میلیمتر تخمدان دارای ابعاد طبیعی و فوليکولهاي کوچک میباشند مایع آزاد در لگن رویت نشد میشه منو راهنمایی کنید الان باید برای اینکه باردار بشم چیکار باید بکنم
- قرص اورژانسی
سلام پس از رابطه غیر محافظت شده همسرم یک قرص ۱/۵ اورژانسی خورد و فردا صبح خونریزی داشت الان سومین روز هست که خونریزی داره خواستم بپرسم آیا احتمال باردار شدن رد شده؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته 28 بارداری ام. مدام احساس می کنم داخل شکمم تیر می کشد. موقع راه رفتن هم به حدی زیر دلم سفت می شد که مجبورم بنشینم بعد راه برم. احساس می کنم جنین خیلی سفت میکنه خودش را. لطفا راهنمایی کنید. این موارد طبیعیه؟
- بارداری هفتگی
سلام خانوم دکتر عزیز سه ماه سوم بارداری یعنی چند هفتگی منظورم اینه چند هفتکی شروع میشه؟؟؟
- کمک و راهنمایی مبخوام
با سلام و عرض ادب .خانومی 35 ساله هستم که دوبار حملگی خارج رحمی داشتم که طی جراحی لوله سمت چپم رو از دست دادم سال پیش هم یک سقط رو تجربه کردم. برای بچه دار شدن به راهنمایی شما نیاز دارم. لطفا بفرمایید چکار کنم. با تشکر
- قرص ترکیبی
سلام از روز چندم مصرف قرص دورسبلا پریود میشم؟؟وچند روز ادامه داره؟؟
- بارداری
من این هفته ۳بار برای بارداری اقدام کردم البته دارو هم مصرف کردم برای باردار شدن .میتونم الان موهام رو رنگ کنم یا ضرر دارد
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- قرص اورژانسی را همرا با ژلوفن باهم خوردم و ۹ ساعت بعد هم قرص کوآموکسی کلاو خوردم آیا اثر قرص اورژانسی را خنثی میکنند
و
- هفته های اول بارداری سقط هم انجام میدید؟
- قرص لایسترنول
سلام.ببخشیدقرص لایسترنول رو وقتی یک بسته ۲۸تایی تموم شدبایدصبرکنیم تاپریودبشیم بعدش دوباره مصرف کنیم؟یا اینکه بلافاصله بعدازتموم شدن بسته اول بسته بعدی رو شروع کنیم؟


