Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عطسه و آبریزش
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر گرانقدر خانم دکتر بنده ازبیماران شما هستم دارای 2فرزند،تقریبا مدت 2ماه هست که صبحها به محض بیدارشدن ازخواب خارش و آبریزش شدیدبینی به همراه عطسه دارم که تاظهر ادامه داره و کم کم بهترمیشوم،بعضی وقتها احساس خارش و گرفتگی گوش هم دارم این قضیه خیلی اذیت کننده شده لطفا مرا راهنمایی کنید بایدبه چه پزشکی مراجعه کنم 'دلیلش چیه؟ممنون ازشما
- گارداسیل ۹
سلام من در طول عمرم تاخیر در پریود نداشتم ۳۲ سالمه مجردم الان ۱۵ روزه دز اول گارداسیل ۹ رو تزریق کردم و سه روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم ؟
- سلام تعیین جنسیت
سلام برای تعیین جنسیت دختر با ìui مزاحمتون شدم دوتا پسر دارم من که سنم بالای چهله می تونم یا این آرزو ی دختر دار شدن رو به گور ببرم😪😪😪
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم ایا با ورزش هایی که شکم فشار روش هست و کار با شکم انجام میدی امکان شل یا باز شدن نخ سرکلاژ شکمی وجود دارد؟
- قرص سیبل
سلام با خوردن قرص های سفید سیبل پریود نمیشم طبیعیه؟
- سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم سزارین چهارم خطرناک است
سلام من سه بار سزارین شدم حال باردارم آیا سزارین چهارم خطرناک است
- کیست کلسیمی
من ۳۸سالمه متاهلم فرزندی ندارم و یکبار سقط داشته ام به اصرار خودم. قاعدگی های منظمی همیشه داشتم و بسیار کم خون و کم مدت ولی اخیرا خونریزی خیلی زیاد و عجیب پیدا کردم و سونوگرافی کردم که کیست تخمدان ۴سانتی مشاهده شده که کلیسمی است دکتر به من دو بسته قرص دزوسپتیو داد که دوماه طول کشید دقیقا بعد از اتمام قرصها خونریزی و درد خیلی شدیدی داشتم و ببخشید لخته بزرگی خارج شد و در سونوگرافی جدید کیست فقط نیم سانت کوچکتر شد و دکتر به من قرص آهن داد و پیشنهاد جراحی.. ولی قرص اهن تاثیری نداشت دکتر دیگه ای به من قرص ال دی تجویز کردپ ولی به معده من نمیسازه و خیلی حالت تهوع و یکبار خونریزی معده پیدا کردم بارداری هم اتفاق نمی افتد میخواستم دلایل تشکيل این کیست و درمانش را بپرسم چه راهکاری داره ایا احتیاج به جراحی است؟
- ترشح
سلام ببخشيد من هفته ١٢ بارداري هستم و بعضي روزا ترشح سفيد رنگ دارم ميخواستم بدونم طبيعي هست يا نشانه چيزي هست ممنون
- در صورت مصرف قرص سیبل احتمال بارداری با پیشاب وجود دارد؟
سلام،من از یک سال پیش بخاطر کیست و تنبلی تخمدان قرص سیبل برام تجویز کردن پزشک و هر شب مصرف میکردم که دو روز قبل عروسیم دکتر بهم گفتن کیست نداری فعلا و مشکل خاصی دیگه نیست،یک ماه پیش که ازدواج کردم یه روز بعد ازدواجم پریود شدم و روز پنجم مجدد شروع کردم به مصرف قرص سیبل از شب ششم که پریودم خوب شد نزدیکی داشتم تا شب چهاردهم ولی مایع منی داخل واژن تخلیه نمیشد آیا احتمال بارداری با پیشاب ممکن است؟؟ چون میگن باید ۷روز اول مصرف قرص جلوگیری از روشهای دیگه مثل کاندوم استفاده کنی تا باردار نشی
- Pco
سلام خانوم دكتر يه سوال داشتم من تو سه دوره كه دوفاستون مصرف كردم ماه چهارم بدون قرص پريود شدم ولي الان دوم بايد پريود ميشدم اما چهارم هنوز نشدم خيلي عصبي ام و نگران يعني من تا اخر عمر بايد دوفاستون مصرف كنم براي اينكه پريود شم خيلي نگرانم ميشه راهنماييم كنين؟
- آی وی آف کنم دوباره
سلام .چند وقتیه با یه پیج اینستا آشنا شدم.من بارداری 9سال پیش از طریق آی وی آف داشتم. یه پسر دارم .توی این مدت هم بدون روش جلوگیری باردار نشدم.اما پریودیم خیلی مقدار و زمانش کم شده نسبت به قبل.دکتر رفتم میگن اشکالی ندارد اما بنظر خودم اینقدر طبیعی نیست.توی پیج میگن با دادن داروی گیاهی به شما و همسرتون مشکلاتتان حل میشه و باردار میشید خیلیا بودن میخواستم برن آی وی آف اما درمان شدن و بچه دار شدن.نظر شما چیه من چکار کنم.
- علائم بارداری
سلام علائم صد درصدیه اولیه ی بارداری چی هستن ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر ایا کسی که تنبلی تخمدان داره و با دارو پریود میشه،ولی با دارو هم هرماه تخمک گذاری داره،اگه مشکل دیگه ای نداشته باشه،زود باردار میشه ،یا با وجود تخمک گذاری با دارو بارداری طول میکشه؟؟؟؟
- زیگل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز 16سال قبل روی کشاله رانم چند تا برجستگی بود که نمیدونستم چیه ،8سال پیش رفتم پیش دکتر پوست با لیزر برام ور داشتن الان هم جاش بعضی مواقع خارش میاد رابطه جنسی محافظ نشده داریم یه بچه هم دارم دیگه جای دیگه هم سرایت نکرد یا شوهر هم سالمه میخواستم بدونم آیا این ویروس از بدنم خارج شده یا هنوز هم هست
- بارداری
سلام من اقدام به بارداری کردم ولی الان پریود شدم آیا امکان بارداری وجود داره یانه؟!!
- باردار شدن
سلام ساک حاملگی با دیامتر میانگین 11.8mm مطابق با 6w=10d درفوقانی حفره رحم رویت شد.درحال حاضر پل رویانی دیده نمیشود یعنی چی
- گوشت اضافی
سلام خسته نباشیدمن یه مدتی درناحیه مقعدم یه گوشت اضافه بیرون اومده نه درد دارم نه خونریزی خلاصه اذیتم نمیکنه فقط نمیدونم چیکارکنم قبلا یه بار به دکترمراجعه کردم گفتن وقتی یبوست دارین به خودتون فشارنیارین یه پمادبهم دادن خوب شد ولی حالا بعد چندسال دوباره اومداونم مطمنم براثرفشاری که به خودم اوردم الانم نمیدونم چیکارکنم گفتن مایعات بخور واین پمادبزنین رفت ولی باز به خودم فشاراوردم موقع یبوست دوباره اومد
- سلام خانم دکتر من بیست روزه خونریزی دارم همراه با دل درد وکمر درد البته سنم چهل وهفت است چه قرصی بخورم قطع شم
- یدوفولیک
سلام خانم دکتر🌹🌹 آیا از ماه چهارم بارداری همچنان باید به مصرف قرص یدوفولیک و ویتامینD ادامه داد؟
- بقایای سقط جنین


