Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تست حاملگی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در روزهای 12 و 14 و 16 سیکل اقدام به بارداری داشته ام. الان 3 روز از شروع دوره پریودم میگذره و هنوز نشدم. درد مانند پریود دارم. حالت تهوع شدید هم دارم. ولی درد ها گذراست. امکان بارداری وجود دارد؟ برای انجام آزمایش خون کی باید مراجعه کنم ممنون
- لکه بینی وترشح قهوای بعد انجام پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر عزیز ،چهار روز میشه که پاپ اسمیر انجام دادم اما لکه بینی وترشحات قهوای دارم ترشحات قهوه ای کشسانی دارم رنگش مثل ته مونده پریود میمونه ایا طبیعی بخاطر پاپ اسمیرکه انجام دادم هستش ؟واینکه چند روز زمان میبره تا این علایم ازبین بره ؟ومیشه با وجود این موصوع نزدیکی داشته باشم؟ممنون میشم که پاسخ بدید
- توده اکوژن در تخمدان
توده اکوژن در تخمدان یعنی چه و نشانه چه چیزیست؟
- مراجعه
سلام خانم دکتر عمل جراحی برداشتن رحم انجام دادم دو ماه در خانه استراحت کردم آیا لازم است به مطب مراجعه کنم
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
سلام نرمال بودن پاپ اسمیر چگونه است باید جلوی چه نوشته های تیک بخوره
- اقدام به بارداری
سلام برا تعیین جنسیت دکتر بهم قرص فلوکونازول تجویز کرده هفته ایی یک عدد حالا دو دلم ضرر برا خودم یا فرزندم نداشته باشه چکار کنم؟؟
- معاینه بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من دخترم رو برای معاینه پرده بکارت بردیم پیش یک ماما و ایشون به جای کشیدن لب ها آمدن واژن رو باز کردن یعنی اینکه با انگشت شست و اشاره دو لبه واژن دخترم را باز کرد و دخترم خیلی درد داشت من در سایتها خواندم که نوشته بود باید لب ها را باز کرد الان خانم دکتر آیا باز کردن واژن دختر مجرد با دست که همراه با درد بود به پرده بکارت دخترم آسیب نزنه؟؟ نمیدونم آیا باید واژن را باز میکرد یا اینکه اشتباه معاینه کرده ؟یعنی سوالم اینه برای معاینه پرده بکارت باید واژن را باز کردیعنی دهانه واژن رو باز کرد ؟ خانم دکتر عزیز ممنون میشم من رو از نگرانی خارج کنید .یه دنیااااااااااا مممننون 💜
- عفونت
سلام برای عفونت دختران چه اقداماتی لازمه خیلی شدید عفونت میاد ازش قبلنا حالت مایع داشت ولی الان یکم سفت تر شده چه درمانی رو پیشنهاد میکنید؟؟؟؟دختر هستش ممنون از پاسخگوییتون
- یدوفولیک
سلام آیا مصرف قرص یدوفولیک سه ماه قبل بارداری به پسردار شدن جنین کمک میکنه ؟
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- لکه بینی
سلام خانوم دکتر عزیز. من از سه ماه پیش قرص دوفاستون استفاده کردم . ماهی 15عدد از روز 14ام. برای درمان لکه بینی قبل از پریود . و دقیقا از همان سه ماه پیش تا کنون دچار سردرد روزانه و سرگیجه در بعضی از روزها میشوم . سرم سیاهی میرود. البته دو روز هم هست که تنگی نفس دارم . آیا این مشکلات از عوارض قرص است ؟ سوال بعدی اینکه هنوز مشکل لکه بینی وجود دارد. در نمونه برداری ای که انجام داده بودم ، مشکل ضخیم شدن سطح داخلی رحمم بود . آیا هنوز مشکل حل نشده ؟
- سلام بباردارهستم شش هفته ولی خونریزی دارما
- بارداری
سلام خانمی ۳۰ ساله هستم که در حال اقدام به بارداری هستم ولی یک پولیپ ۷ میلی آندومتریال رحم دارم بدون علائم و بدون خونریزی و دوره هام هم منظمه. بارداری من با این پولیپ مشکلی داره یا نه .ممنون
- لاک ناخن
سلام و عرض ادب خدمت شما ، خانم دکتر در دوران بارداری میتوان از لاک ناخن استفاده کرد؟
- کیست تخمدان
کیست به قطر39 میلی وبااکوهای ظریف داخل ان درتخمدان راست همراه باخونریری داخلی
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیروزه سال سرور خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز حرم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز حرم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ حرم وجود دارد؟؟ابعاد حرم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- دندانپزشکی قبل از اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر سپاس فراوان بخاطر پاسخ من نوبت دندانپزشکی دارم در روز هفتم سیکلم و قراره در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشم هفت روز بعداز دندانپزشکی رفتنم یعنی روز چهاردهم برای بارداری اقدام کنم آیا موادی که داندانپزشک برایم استفاده میکنه تاثیری برجنین آینده داره یا ربطی نداره چون هنوزجنینی تشکیل نشده
- عقب افتادن قاعدگی
سلام ایا روزه گرفتن روز عقب افتادن پریودی تاثیر داره؟درد دارم یه وقتایی ولی پریود نشدم
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه


