Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من آی وی اف کردم امروز 19 انتقال هست ومثبت شد اما ازروز 10 انتقال لک قهوهای دارم تاامروز چیکار کنم
- حرکت
سلام روز بخیر من توو هفته ی ۱۷/۵هستم ولی هنوز حرکت بچه مو متوجه نمیشم دلیلش چیه
- اقدام به بارداری
الان چند شبه ک عروسی کردم و خیلی دوس دارم باردار شم نمی دونم چیکار کنم ک زودتر باردار شم
- تریپتورلین امپول امریکایی هست درمقاله ایی خواندم که درامریکا جمع اوری شده ایا حقیفت داده
بادرود وروزبخیر
- پرده بکارت
سلام خسته نباشیدمن به مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی هیچ چیزی وارد واژنم نکردم.چندروز بعد از پاک شدنم از پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف بودش ولی حدود15روز بعد از پاک شدنم ار پریودی خودمو تو اینه نگاه کردم لبه های پرده ام صاف نبود و در ساعت 5و6 و8 انگار پارگی های یک میلی متری داره. ایا این پارگی های یک میلی متری طبیعیه یا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟؟و سوال دیگم اینکه زمان پریودی ربطی به شکل پرده داره یعنی شکل پرده ممکنه تغییر کنه؟؟؟؟و اینکه اگه برای گواهی سلامت برم دکترمتخصص زنان یا پزشک قانونی میتونن تشخیص بدن که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟توروخدا جواب سوالامو بادقت بدین ممنون
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام وقت بخیر الان نزدیک یک ماه کورتاژ کردم وه دکتر سنو تشخیص دادن ک بقایای سقط هنوز داخله رحمم هست. دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردند الان ۶ روزه مصرف کردم وه عادت شدم
- آمپول پروژسترون
سلام.خسته نباشید. خانم دکتر آمپول پروژسترون خیلی عوارض داره؟من ۴۱ سالمه و ۵ ماهه پریود نمیشم .میترسم این آمپول رو بزنم
- برای بارداری
سلام من ازدواج اولم یه سقط داشتم ۲ماه ولی الان یک سال مجدد ازدواج کردم و باردار نشدم الان سونوی واژینال انجام دادم روز ۱۳سیکل نوشته آدنومیوزیس دارم و وقتی به ارگاسم میرسم درد دارم و کمر و پاهام درد میکنه میخواستم ببینم باردار میشم و آیا باید عمل جراحی انجام بدم؟
- آمپول دیفرلین وآبله مرغان
سلام دخترم آمپول ضدبلوغ دیفرلین تزریق میکنه الان ابله مرغان گرفته،مشکلی نداره تزریق بشه
- کانون اکوزن سمت چپ قلب جنین چیست
- سمت چپ چپ رحم یه کیست مولتی لوکوله به اندازه ۱۷۰mmدارم آیا باید حتما جراحی کنم یاکه خ لطفاقبلش بفرمائید از چه روشی بهتر درمان این بیماری چیست؟ سپاس
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان دارم. تحت نظر دکتر هم هستم با داروهایی که دکتر بهم داد چهارماه پیش کنترل شد و رو به بهبودی بودم. و دکتر داروهامو قطع کرد تا اینکه ماه بعد برم سونوگرافی ولی امروز یهو سینم دوباره درد و سوزش گرفت و متورم شد. این متورم سدن و قرمزی سینه یعنی دوباره عفونت برگشته؟ لطفا راهنمایی کنید.
- تاخیر در پریود با قرص دفاستون
- واکسن
سلام خانم دکتر خسته نباشید در بارداری از چه برندی از واکسن انفولانزا استفاده کنیم ؟
- پرولاکتین بالا
سلام برای پرولاکتین بالا دکتر قرص کابرگولین داده نصف قرص در هفته .نصف دیگر همان قرص را میشه برای هفته بعد نگه داشت
- کیست تخمدان
سلام من هنگام پریودیم روز دوم بسته جدید قرص سیبل را شروع کردم و قرصای سفیدشو تموم نکردم و کیست تخمدان دارم اشکالی نداره ک سفیدارو تموم نکردم یا باید اونهارو تموم کنم اول!؟
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation of epithelial cells No significant epithelial changes are seen No infectious organism is present Mild inflammatory educate is seen Compatible with age and history Normal squamous cell
- خونریزی بعد قرص درسبلا
سلام من برای جلوگیری از قرص درسبلا استفاده کردم ولی دوره اول مشکلی نداشتم و دوره دوم قرص خونریزی پیدا کردم الان هم حتی بعد از قطع قرص هنوز خونریزی دارم لطفا راهنمای کنید
- استفاده قرص ال دی و اورژانسی
سلام وقتتون بخیر
ببخشید سوال داشتم من بعد از سقط بقایای کمی حدود یک و نیم سانتی با علائم چسبندگی دارم یک ماهی میگذره پریودم بهم ریخته گفتن با پریود احتمالا رفع میشه شروع کردم قرص ال دی برای خونریزی هر روز بخورم روز دومه قرص رابطه محافظت نشده داشتم از ترسم یه دونه اورژانسی خوردم میتونم ال دی رو بمدت ۲ هفته همچنان ادامه بدم که با قطعش خونریزی داشته باشم؟ و بعد از خونریزی میتونم دوباره مصرف ال دی برای تنظیم ادامه بدم؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید - Pco
سلام 26سالمه مجردم دکتر متخصص زنان برام سیپروترون کمپاند برای کم شدن موی زاعد صورت و تنظیم پریود داده ولی الان ماه اولم ریزش مو دارم خیلی زیادتر از قبل شده...


