Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- برای بارداری
سلام من ازدواج اولم یه سقط داشتم ۲ماه ولی الان یک سال مجدد ازدواج کردم و باردار نشدم الان سونوی واژینال انجام دادم روز ۱۳سیکل نوشته آدنومیوزیس دارم و وقتی به ارگاسم میرسم درد دارم و کمر و پاهام درد میکنه میخواستم ببینم باردار میشم و آیا باید عمل جراحی انجام بدم؟
- قرص گین اپ
سلام خانم مجردم ۱۹ سالمه دکتر من پریودیم منظم نیست قبلا قرص گین خوردم الان چند ماه پریود نشدم ممکنه از قرص باشه با خیر میشه راهنمایم کنید برم دکتر متخصص یا نه
- نوزاد 30 هفته
با سلام و عرض ادب اگر نوزادی در هفته ۳۰ باردادی متولد شود از لحاظ مغزی سالم است؟ (چون میگویند نوزاد نارس ممکن است دچار فلج مغزی شود)
- سونو غربالگری اول
سلام عذر میخام من توی برگه ی سونوی غربالگری که در 13هفتگی انجام دادم nt رو زده0/7.مشکل داره؟
- گره
سلام،گره تیروئید ۶میلی در گردن دارم نه کمکاری تیروئید دارم نه پرکاری،هر۶ماه سونو میدم تحت نظر فوق تخصص غدد هستم،آیا میتونم برای بارداری اقدام کنم؟دکتر غدد که بهم اجازه بارداری دادن،درضمن خدا روشکر مشکلی هم ندارم
- آیا باردار میشوم یا خیر؟
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یاخیر؟ یا باید ازرحم اجاره ای استفاده کنم؟
- زایمان چهارم
- خارش
سلام خسته نباشید.من ۲۶ سالمه و مجردم یه مدتیه واژنم بیرون و داخلش قرمز شده و میخاره .هر روز پماد کلوتریمازول زدم ولی بهتر نشد و کلافه ام کرده.علتش چیه؟
- نازایی
با سلام خدمت خنم دکتر. میخواستم بدونم هزینه آی وی اف در رشت چقد میشه با دارو؟ایا بیمارستان دولتی برای انجام این کار وجود داره.
- (بارداری)
سلام وقت بخیر باردار 29هفته هستم آزمایشی که چند روز پیش انجام داده بودم قند خون ام 130بود میشه لطف کنید بگین که چه میوه هایی رو بخورم واینکه دکتری که تحت نظرش هستم قرص امگا 3تجویز کردن که باعث یبوست شدهام و در این مورد هم چه چیزی به جای امگا 3بخورم ممنون میشم جواب این دو سوال رو پاسخ بدین
- دفع تکه گوشت بزرگ در زمان پریودی علت چیست
سلام من ۱۶ سالمه در زمانپریودی دردی ندارم بعضی ولی در زمان پریودی لخته خوم دارم ولی امروزروچهارمپریودیمبود که تکهگوشت بزرگی اندازه دو بند انگشت از من خارجشد یهلحظه درد داشتمبعد نگا کردماینطور بود ترسیدم میتونید کمکم کنید علتشو بگید
- اوایل بارداری
من در هفته سوم بارداری هستم.دکتر برام روزی دوبار شیاف پروژسترون تجویز کرده.اما خیلی درد شبیه پریود دارم ولکه بینی ندارم.انقدر که گاهی از شدت درد از خواب بیدار میشم. مشکل کجاست؟
- خونریزی ولکه بینی
سلام من فیبرم دارم ورحم بزرگ فیبرم به قطر ۳ ویکی هم قطر ۸ پریودم شدید هست لخته الان ۱۰ روز هست قرص مفنامیک وترنسید میخورم بهتر شده ولی همچنان ادامه داره دکتر امپول دیفرلین تجویز کرده ۲۸ روز یکبار الان که ۱۰ روز هست خونریزی دارم باید اولین امپول را بزنم از کی باید شروع کنم وایا خونریزی قطع میشه نگرانم که بیشتر نشه لطفا راهنمایی کنید
- مهم مهم مهم
سلام فرق Rubella IgG و Rubella IgM چیست؟ لطفا خیلی مهمه پاسخ بدید ممنون
- بارداری
با سلام.بنده ۲۸سال سن دارم.طول هر دوره پریودم ۲۸ روز است. ۵ ماه پیش قرص فولیک اسید را برای بارداری شروع کردم.دوره ۳ماهه را مصرف کردم و در همین مدت هم اقدام برای بارداری داشتم. اما باردار نشدم. میخواستم ببینم بازهم باید اسید فولیک مصرف کنم تا زمانی که باردار بشم؟
- بارداری
سلام من سه ماهه اقدام به بارداری کردم دو فرزند دارم.برای جلوگیری از بارداری قرص جلوگیری می خوردم فرزند دومم رو بعد ۶ماه حامله شدم .الان من ۱۰ روزه پریودم عقب زده دو تا تست سریع به فاصله چن روز انجام دادم منفی بوده میخواستم بدونم آیا امکان بارداری هست؟؟ اگه نیستم چرا پریود نمیشم؟ پریودهام خیلی منظم وبه فاصله دو روز جابه جا میشه
- ایجاد پولیپ
من چند ماه پیش پولیپم رو که باعث خون ریزی های پیاپی می شد عمل کردم یه مدت خوب بودم الان دوباره باز خون ریزی دارم می خوام بدونم آیا امکان ایجاد یا ساخته شدن پولیپ در رحم هست یا نه؟؟؟؟؟
- اثر سرماخوردگی بر تخمک گذاری
میخواستم بپرسم آیا خود پروسه ی سرماخوردگی روی تخمک گذاری یا عدم تخمک گذاری یا ایجاد مشکل در تخمک تاثیرگذار است؟ اگه هیچ قرصی مصرف نکنم و تحمل کنم و با مایعات خودمو خوب کنم مشکلی در تخمک گذاری این ماهم که میخوام اقدام کنم پیش نمیاد؟
- بارداری
سلام من چنماه پیش رابطع بدون دخول داشتم باکره ام ک منی رو واژنم ریخته شدع همون لحظه پاککردم بدنیم ساعت شستم همون ماه پریودم چارروز عقب افتاد بد پریود شدم خون نسبت ب قبل کمبود ماه بد سرموقع پریود شدم بازم خون نسبتا کمبود ولی هفت روز طول کشید این ماه دوبارع پریودمدو روز عقب افتاده ینی باردارم ؟ بعد ۴۵روز از رابطه بیبی چکزدم منفی بود .ممنون
- بارداری
سلام. ببخشید اگه یه زن باردار باشه و پرولاکتینش روی 44 نانو در میلی لیتر باشد و نمیداند که باردار هست آمپول استروژن تزریق کند. آمپول برای اینکه پریود بشه زده. آیا این آمپول باعث افزایش بیشتر پرولاکتین میشه؟ آیا باعث سقط میشه؟ و اینکه پرولاکتین برای بارداری چقد باید باشه؟


