Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟
- پرده بکارت
با سلام من ترس از دخول دارم. به متخصص زنان مراجعه کردم و معاینه کردن و ژل دادن. الان همسرم میگه انگار دوتا سوراخ در محل واژن هست. با مطالبی که خوندم فکر میکنم که پرده هایمنم از نوع تیغه ای باشه. در مطالب نوشته که پارگی این نوع درد شدیدی داره و گاهی باید به پزشک مراجعه کرد. الان ترس من از نزدیکی بیشتر شده. دکتر متخصص زنان چنین مطلبی رو به من نگفت. لطفا راهنمایی کنید. سپاسگزارم
- فیبروم رحمی
سلام من سی و نه ساله هستم فیبروم رحمی به ابعاد 23میلی دارم دکتریه من قرص پروژسترون داده که ا زروز پانزدهم پریودی روزی دو تا بخورم آیا ممکنه با این قرص ها فیبروم من رفع بشه
- عفونت واژن
سلام خیته نبا شید من الان نزدیک به دو هفته می شه که خارش واژن دارم وتازه متوجه شدم که تر شحات خیلی رقیق وسوزش همگام ادرار هم دارم و می خواستم بدونم برای درمان باید از دارویی استفاده کنم
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام خسته نباشید دختری ۳۴ ساله هستم این بار که پریود شدم خونریزی رو به اتمام بود رسیده بود به مرحله لکه های قهوه. روز ششم نرمش سبکی انجام دادم خون تازه خارج شد تا عصر کم شد امروز روز هشتم هست یه کم فعالیت سنگین کردم دوباره خون تازه خارج شد. مشکلی وجود داره؟ آخه مدتی هست خارش هم دارم نمیدونم به خاطر عفونت هست یا خشکی واژن. موقع پریود بی قراری دست و پا هم دارم
- مامو. گرافی سینه
سلام خسته نباشید من دو پیش مامو گرافی انجام دادم جواب مشکلی نداری الن سینه چپم رافشار دادم یک قطره مایع قهوه ای بیرون میاد سنم ۴۰ سال هستم دکتر هم معاینه کرد لطفا راهنمایی کنید وچه دارویی باید مصرف کنم
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- سلام قرص الپرازولام روی جواب بتاتاثیردارد؟
آیا قرص الپرازولام روی جواب بتا تاثیردارد؟
- تشکیل نشدن جمجه جنین
سلام ببخشید خواهرم تو سنوی ان تی فهمیدن ک جمجمعه جنین تشکلیل نشده و دستور سقط دادن، خواستم دلیلش رو بدونم و اینکه ممکن تو بارداری های بعدی هم تکرار بشه این مشکل جنین، وچکار لازم انجام بدن برا بارداری بعدیشون
- عددبتابعدسقط
سلام خانوم دکتر من توهفته 9 سقط داشتم که کورتاژ شدم الان 28روز گذشته بازم ازمایش بتادادم شده 54 چرا هنوز صفرنشده سونو انجام دادم گفتن رحم سالمه تاچه زمانی طول میکشه عدد صفر بشه؟اگرم چیزی مونده باشه امکان داره با پریود تخلیه بشه؟چیکاربایدبکنم ممنون
- سلام من آمپول ضد بارداری سه ماه زدم الان لکه های سیاه زیاد دارم
الان زیاد خونریزی بعد آمپول مریضی زیادم چ قرصی بخورم
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
- هماتوم
با سلام، من چهار ماه از داروهای کمک باروری استفاده کردم الان نه هفته باردارم و تشخیص هماتوم سه سانتی دادن، دکتر برام آمپول فرتیژست 50 که عصر میزنم و شبی یک عدد شیاف 400استفاده میکنم آیا این میزان زیاد نیست و مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- زایمان زود رس
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر...ایا فعالیت بیش از حد و استراحت نکردن و از پله پایین بالا رفتن رابطه داشتن و پیاده روی زیاد باعث زایمان زودرس میشه یا کلا ربطی نداره کسایی که نارسایی دارن اینطوری میشن
- پریود۲
سلام وقت بخیر دوماه هستش که قرص جلوگیری از بارداری رو قطع کردم .تو این دوماه نزدیکی نداشتم .قبلا تخمک گذاریم روز ۱۰تا۱۲ سیکلم بود الان روز ۲۳ سیکم شده .آیا حتما باید ۱۴ روز از تخمک گذاری بگذره که پریود بشم.چون الان ۴ روز از موعدم گذشته و پریود نشدم و با اینکه نزدیکی نداشتم چند بار بی بی چک گذاشتم منفی بود.۳۹ سالمه.علت تاخیر در پریود چی میتونه باشه؟
- قطع قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من برای زیبایی مراجعه به دکتر کردم و قرص هایی به من دادن که یکیشون قرص سیبل هست بعد از حدود چهار ماه دیگه نمیخوام بخورم چگونه قطع کنم
- خارش وازن کودک ۶ ساله
با سلام دخترم بعضی از اوقات واژنش میخاره بسیار اذیت میکنه من بهداشت را در موردشان رعایت میکنم باید چکار کنم
- انتقال
سلام خسته نباشید من ده روز میشه lvf انجام دادم روز دهم بعدظهر تست گذاشتم منفی بود ولی تمام علائم رو دارم به نظرتون باردار هستم یا نه
- قاعدگی
۵ روز پریدم عقب افتاده چیکار کنم
- آیا خوردن عرق نعناع برای ماه آخر مشکل دارد


