Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هماتوم و شیاف پروژسترون
سلام من هفته هشتم بارداری هستم خونریزی کردم دکترم گفت هماتوم داری فمولایف تجویز کرد شیاف هم دو بار در روز افزایش داد تعدادش رو و امپول انوکساپارین میزنم از اول بارداریم منتها دوباره خونریزی کردم نگرانم دلیل مجدد خونریزیم چیه؟
- بارداری
سلام.لطفا خیلی مهمه .روز ۷قاعدگیدخول داشتم.هیچ منی وارد بدن من نشد فقط حین رابطه کاندوم پاره شد میترسم فقط پیش آب ریخته شده باشه خب؟.من سیکل قاعدگیم بین ۳۰تا ۳۵روز هست.بعد میگن زمانتخمکگذاری خیلی مهمه برا باردار شدن.من ۵تیر ماه پریود شدم بعد روز ۱۱تموم شدم که امون روز دخول داشتم.الان میخوامبدونم زمان تخمک گذاری من کی هس؟میترسم باردار بشمبا این پیش ابه.چون که منی مطمن هسم کامل ریخته شد تو کاندوم.لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام.زمان تخمک گذاری منو بگید که مطمن بشم چون خودم بلد نیستم
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر عذرمیخوام من روز آخر پریودم یه رابطه بدون دخول داشتم برخوردی آن با منی نبود ولی شک کردم دو سه ساعت بعد۴تا ال دی خوردم۱۲ ساعت دیگه هم ۴تای دیگه خوردم مجدد یه هفته بعد پریود شدم اما مدتش۳روز بود سه روز خونریزی کامل و لخته روزای دیگه تاروزهفتم لکه و اینا بود خواستم بدونم احتمال بارداری هست یا نه چون واقعا مضطربم خواستم بدونم پریود بعدیم کی میشه تاریخ خودم یا از تاریخ این خونریزی دوم ممنون میشم جواب بدید
- حاملگی
آزمایش حاملگی دادم بتا۳۰ بوده ۴۸بعدتکرارکردم بتاخونم شده ۳۵ میتونه حامله باشم
- متاسفانهدچار ناباروری ثانویه هستم ود سونو گرافی روز دوازده پریودی که انجام دادم نوشته یک میوم ساب سروزال به ابعاد ۶/۵در دیواره قدامی سگمان تحتانی و یکی در به اندازه۶ در ۱۱ میلیمتر در دیواره خلفی سگمان تحتانی رحم دیده میشود ویک ساختار کیستیک توبولار sشکل حاوی incomplete وinternalبه ابعاد ۴۴×۲۸در محل آندکس سمت چپ در مجاورت تخمدان سمت چپ مشاهده شدکه مطرح کننده پیوسالگیس میباشد اندرومتر۹ وتخمدانها اندازه نرمال ررحم هم نمای طبیعی داره میشه راهنماییم کنید یعنی چه و چکار کنم
- سلام خانم دکتر با عرض پوزش در جراحی دختران که جراح رحم و تخمدان دختر باکره بر میدارد آیا پر ده بکارت آسیب می بیند. از بین می رود یا نه آسیبی نمی بیند.. ممنون از پاسختان
- زنان
سلام خسته نباشید من 18سالمه ومتاهل هستم، سوالی داشتم درمور بکارت من پردم دوتکه هست و توی اولین رابطم خونریزی نداشتم یعنی میدیدم که پارگی انجام نشده وبعداز مدتی یه قسمت ازاین تکه جداشد وهنوز هم یه تکه ایش باقی مونده وقتی جداشدبااینکه هفته قبلش پریود بودم بازهم خونریزی داشتم میخاستم ببینم این خونریزی برا پرده بوده یا مجددا پریود شدم چون 5روز طول کشید واینکه الان یه تکه گوشت ب من آویزونه ایا این پرده کاملا زده نشده واگر بله براهمیشه این تکه باقی میمونه؟
- تاثیر پودر رویال بر نازایی
آیا خوردن پودر چاقی رویال باعث ناباروری میشه
- Kist
سلام من نزدیک ده روزه کیست تخمدان دارم و درون ان اکوژن دیده شده.قبلا فقط زمان پریودی درد شدید داشتم ولی از دیشب زیر دلم درد میکنه و تیرمیکشه و کلا حالت تهوع دارم.میخوام بدونم خوب شدن کیست داخل تخمدان با درد همراهه؟ علت این درد چی میتونه باشه
- با سلام آیا اگر یک هفته مانده به پریودی من از قرص دزوستیو استفاده کنم می توانم مانع از پریودی شوم
با سلام آیا اگر یک هفته مانده به پریودی من از قرص دزوستیو استفاده کنم می توانم مانع از پریودی شوم
- درسنوگرافی ازرحم وتخمدان
تصویرکیستی بااجزداخلی درآندکس دیده میشودیعنی چه
- عفونت بارداری
سلام وقتتون بخیر من تو هفته ی ۱۲بارداری هستم و دکتر برام پماد کلوتریمازول رو به همراه پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن هرشب به صورت موضعی روی سطح خارجی واژن بزنم الان سوالم این هست که ایا استفاده ی این دوتا پماد در بارداری تو سه ماه ی اول ایرادی نداره؟
- آیای مصرف قرص استرادیول ضرردارد
سلام من در دوره سیکل انتقال جنین هستم وبه شدت یه قرص استرادیول حساسیت دارم عقونت واژن میگیرم میتونم این قرص رو نخورم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید میخواستم بپرسم برای تهوع بارداری قرص متوکلوپرامید۱۰ میتونم استفاده کنم.ده هفته هستم.
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام من خونریزی داشتم و امپول تزریق کردم و خونریزیم قطع شد بعد از یکماه پریود شدم الان تقزیبا پنجاه روزه پریود نشدم.ممکنه از عوارض امپول باشه؟؟؟
- لکه بینی
با سلام. وقت بخیر ، من به دلیل لکه بینی دکتر برایم قرص سیبل تجویز کرد و دلیل لکه بینی را نازک شدن محل زخم سزارین عنوان کردند، فرمودند یکسال مصرف کنم ، در این یکسال ۹۵ درصد لکه بینی از بین رفت، تا اینکه این ماه که دقیقا یکسال از شروع مصرف میگذرد بازهم مقدار لکه بینی زیاد شد، علت چیست ؟
- پزشککک
سلام بعد از رابطه جنسی متوجه یکم خون در سر آلت تناسلی همسرم شدم الان این خطرناک هست و اگر حضوری همسرم بخواد به پزشکی مراجعه کنه پیش چه دکتری باید بره؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر اینکه فرمودین ،منظور از استخوان های بلند،بازو،و ساعدو ران وساق است این استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی جنین در سونوگرافی آنومالی علاوه بر بازو و ساعد و ران و ساق شامل انگشتان دستها و پاهای جنین هم میشه؟ خواهش میکنم سوالمو جواب بدین.
- ۱۵ روز بعد از ای وف اف تعیین جنسیت
سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد


