Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳۸ هفته باردار هستم دو روز دیگه برای زایمان میرم ..آیا میتونم موهامو لایت کنم...مشکلی نداره؟؟؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام وزن کم کنم به نظرتون با چه روشی وزن کم کنم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر. من مشکل تنبلی تخمدان دارم ۶ ماهه اقدام با بارداری کردم ولی موفق نشدم بهم گفته بودین اگه باردار نشدم لتروزول بخورم تصمیم داشتم ماه پیش بخورم ولی هنوز پریود نشدم آخرین بار ۱۷ دی پریود شدم ماه پیش سونو دادم مشکلی غیر همونpco نداشتم تست بارداری هم انجام دادم منفی بود میخواستم زودتر قرصو بخورم باردار شم چیکار کنم پریود نمیشم؟ مشکل دیگه ای که دارم پرولاکتینم بالاست یه دوره کاربرگولین خوردم پایین اومده بود بعد دو ماه دوباره آزمایش دادم ۳۸ بود میخواستم بدونم دوباره کابرگولینو بخورم؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- بارداری
سلام ۳۹سالمه ..و دوساله که اقدام ب بارداری کردم ولی باردار نمیشم من حدود سه بار سقط عمد با قرص انجام دادم .ک آخریش ماله ۵ساله قبل بوده ،و اون دوتا حدود ۱۰ سال پیش .الان ممکنه دیگه باردار نشم لطفا کمکم کنید
- فشار به بالای ناف در بارداری.
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید تازه دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده به مغز جنین یا سار اعضای بدنش آسیب وارد بشه.
- زایمان طبیعی
:احتمال زایمان طبیعی ، بعد از دو سزارین چقدره ؟آیا میشه طبیعی زایمان کرد ؟
- کراتین مو
سلام من ۵ روزه اقدام به یارداری کردم کراتین مو خطر داره انجام بدم ؟؟
- وزن جنین
من هفته ٢٨بارداري هستم در سونو سن حاملگي بر اساسbpd٢٩هفته براساسFl ٢٨هفته و براساس AC٢٧ هفته نوشته شده وزن جنين هم١٢٠٠ بقيه موارد هم در سونو نرمال ذكر شده ايا طبقAcجنين رشد كافي نداشته؟ من ديابت بارداري دارم واز اول بارداري تا الان ٣/٥كيلو وزن اضافه كردم اين نرماله؟ ممنون از پاسخگوييتون
- قرص اوژانسی
سلام.. وقت بخیر.. حداکثر چقدر بعد از خوردن قرص اورژانسی باید پریود بشیم؟
- دیابت بارداری
سلام خسته نباشيد من از هفته ١٢بارداري به دليل ديابت بارداري ٨واحد لومير استفاده ميكنم و مرتب قند خونم رو اندازه ميگيرم الان كه هفته ٢٣هستم چند بار پيش اومده كه قندم ٢ساعت بعد غذا ١٥٠بوده و تا يك ساعت بعدش كه دوباره اندازه گرفتم زير ١٢٠ رسيده بود غربالگري هاي اول و دومم هم خوب بود نگرانم اين قند خون بالا روي بچه تاثير بدي گذاشته باشه اگر مشكلي بود در غربالگري مشخص ميشد؟
- رابطه ی جنسی
با سلام و خسته نباشید من با نامزدم روز 5 پریدم که دیگه پاک شده بودم رابطه لمسی داشتیم در حد لمس کردن الت تناسلی ولی نامزدم ارضا شد و منی خودشا بیرون ریخت ولی من از پیشاب میترسم که یه وقت با وجود باکره بودنم وارد واژنم نشده باشه شک داریم،بعد از چهار ساعت قرص اورژانسیovocease با دوز 1.5 یه دونه خوردم ،ولی العان چند روزه استرس عجیبی گرفتم که نکه اتفاقی بیافته لطفا راهنمایی کنید تو را خدا
- بارداری
دیده شدن کانون اکوژن ۷ میلی متری درون آندومتر نیاز به پیگیری داره یا نه؟میتونه مانع از بارداری بشه یعنی وجود کانون اکوژن میتونن مانع از نگهداری اسپرم در رحم بشه و بارداری اتفاق نیفته؟ تشکر از پاسخگویی شما!!
- بارداری ۳قلو
سلام من ۳ قلو باردارم می خواستم بدونم اگه بخوام یکی از جنین ها رو حذف کنم شرایطش چیست وچه کار باید انجام دهیم لطفا برام کامل توضیح دهیم خیلی نگرانم من اصلا شرایط بزرگ کردن ۳ تا نوزاد باهم رو ندارم بی زحمت کمکم کنید
- بارداری
باسلام من43ساله هستم وقصدبارداری دارم فرزندسوم چون مجددازدواج کردم وشوهرم بچه میخوادآیامیتونم بارداربشم؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید در حال اقدام هستم دکتر گفت از سینه هام شیر میاد قرص کابرلین بهم داد چهارتا هفته یی یه دونه الان هفته چهارم پریودی هستم اقدامم کردم یه موقع حامله باشم ضرر نداره بخورم قرصو؟
- مهم
سلام من ۲ ماه و ۲۲ روزع زایمان سزارین کردم ۱۰ روز اول شکمم رو با کمر بند بستم بعدش دیگ نبستم گاهی بستم خیلی کم ایا الان اگر یکسرع ببندم شکمم باز میرع عقب؟؟؟؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
من ۵ هفتم بوده با قرص میزوپروستول سقط کردم ولی دفع نشده سونو دادم گفتن چسبیده به رحم .ساک حاملگی هم خورده خونریزی هم کمی داشتم .الان دوهفته درگیرم . چیکار کنم .حتما باید کورتاژ بشم .میتونم دوباره قرص بزارم .مشکلی نیست
- اقدام بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من ٢سال و ١ماه كه ازدواج كردم از ٤ماه پيش ماهي چند بار اسپرم وارد ميكنيم ولي تا حالا حامله نشدم . ميخواستم بدونم چطور بايد اقدام كنم هر روز ؟
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - گزگز کردن پا در بارداری
سلام خانوم دکتر من در هفته ۱۵بارداری هستم تغریبا یک ماه ونیم هست که موقع خواب وقتی به پهلو میخوابم ران سمت چپم گز گز میکنه به شما گفتم برام منیزیوم نوشتید گاهی خوبم ولی گاهی دوباره این حس سراغم میاد بنظرتون چیکار کنم


