Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص مدروفوم
من قصدبارداری دوم داشتم پریودیم منظم هست ومشکلی ندارم فقط رژیم دخترمیخواستم دکترجزنسخه داروش این قرص روبرام نوشته میخواستم ببینم این دارو چه تاثیری داره
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- ای وی اف
سلام من روز ۱۴ از دادم جواب ۱/۴۴شد جواب آزمایشم منفی
- بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من 7ماهه جلوگیری نمیکنم و اقدام به بارداری دارم، 4ماه پیش تحت نظر قرار گرفتم هرمون تیروئید کم کار داشتم الان طبق آزمایش های مجدد هورمون تیروئید تنظیم شده با مصرف منظم قرصش، دکتر زنان بهم قرص مدروفم 5 دادن مصرف کنم از روز 14پریودی، و ژل رویال و ویتامینd3, و فولیک اسید و ویتامینE
- سونوگرافی
سلام خاوم دکتر عزیز لطف کنید هر مشکلی بود دقیق بهم بگید:رحم به ابعاد (۳۰#۸۵)و اکوی میو متریال نرمال مشاهده میشود.رحم orientation طبیعی دارد.آندومتر به ضخامت (۶م.م)رویت شد.فولیکول متعدد۲_۹م.مدرپریفرال هردوتخمدان مشهوداست که با افزایش حجم استروما همراه است ومطرح کننده ی PCOM(pCOمورفلوژی)می باشدو تطابق با علایم بالینی وازمایشگاهی جهت R/OPCODتوصیه میشود.مایع ازاددرفضای لگن مشهود نمی باشد.یافته اتفاقی:مثانه حاوی مختصردبری رویت شد(تطبیق باچک U/Aتوصیه میشود.
- تاخیر پریود
من ۷ماه دستگاه ای یو دی دارم این ماه ۴روز پریودم عقب افتاده یک هفته ایی هست از قرص گین آپ استفاده میکنم عقب افتادن پریودم احتمال داره واس قرصی ک مصرف میکنم باشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر . من میخوام برای بارداری اقدام کنم اما نوبت دوز سوم واکسن کرونام هستش . اشکالی نداره بزنم یا چقدر بعد واکسن اقدام کنم
- بارداری
سلام تازه باردارم. استفاده از اسپری ضدعفونی الکل ۷۰ درصد برای دست در بارداری ضرر داره یا نه . ممنون ایا از پوست جذب میشه برا جنین ضرر داره .
- قرص دروسبلین
سلام وقتتون بخیر من دوبسته دروسبلین استفاده کردم وبعد ازیک ماه رفتم ازمایش ذخایر تخمدان دادم حالا جواب ازمایش امده وزده ذخایر تخمدانم درحد بسیار پاییین هست ۲۸سال دارم امکان داره برای قرص اشتباه شده باشه؟
- هماتوم
با سلام و خسته نباشید -بنده مدت 8هفته است باردارم و هماتومی به ابعاد 25*35 دارم که طبق نظر سونوگرافی 50درصد از حاملگی رو فراگرفته-همچنین در هفته ششم سونوگرافی اعلام کرد که قلب جنین تشکیل نشده هنوز و رشد جنین کم است-سئال بنده این است با داشتن هماتومی به این ابعاد ایا امکان سقط دارم؟ طی هفته های گذشته خونریزی های شدید داشتم و در حال حاضر شیاف سیکولوژیست استفاده میکنم.ولی همچنان تشرحات قهوه ای دارم-با توجه به شرایط فوق ایا به جنین آسیبی وارد نشده است؟
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط
- بقای سقط جنین
ایا شما سقط انجام میدید؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من هماتوم داشتم ماما بهم زیر هفته ۱۲ ۳ تا امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ دادن اما جایی خوندم سه ماهه اول بارداری جنین رو دوجنسه میکنه نگرانم میشه جواب بدین ممنون
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست
- سزارین
با سلام و وقت بخیر خدمت شما میخواستم بدونم اگر کسی برای بار چهارم حامله شده باشه و سه تا زایمان قبلی هم سزارین بوده باید چیکارکنه سقط کنه؟؟؟
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم بنظرتون پریود میشم یا باردار میشم؟؟
- قرص اورژانسی را همرا با ژلوفن باهم خوردم و ۹ ساعت بعد هم قرص کوآموکسی کلاو خوردم آیا اثر قرص اورژانسی را خنثی میکنند
و
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر خسته نباشین
دارم از استرس میمیرم خواهش میکنم به سوالم جواب بدین
الان هفته هشتم بارداریم هستم قبلا تبخال تناسلی داشتم البته الان خداروشکر ندارم ولی در کل تو بدنم فعاله
میخواستم کمکم کنین ک تو بارداریم مبتلا نشم😔 - مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام وقت بخیر ازمایشمنو تفسیر میکنید papp_a= 2.18 mom=0/69 freeb_hcg=28.50 mom=0/86 afp=30.50 mom=1.31 ue3= 0/12 mom=0/19 hcg=43887 mom=1.69 inhibin_a=454.0 mom=2.14


