Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قطع شدن سریع خون پریودی
روز اول پریدم هست میخوام قطع بشه تا فردا
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی انجام بشه موقعی بارداری باید استراحت مطلق باشیم یا دیگه نیاز به استراحت نداده
- بارداری
پسر دومم ۹ ساله هست تا الان مارولین مصرف کردم حدود بیست روز یا بیشتر قرص نخوردم و تو این چند روز هم رابطه ی کنترل شده داشتم.دو سه روز قبل قرص گاباپنتین با دو تا قرص معده خوردم وفرداش که تست بیبی چک گرفتم مثبت شده .میخواستم بپرسم این قرصا مثبت میکنه یا واقعا حامله هستم
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- لکه بینی دربارداری
متن سونوگرافی که این صورت هستش برام تفسیر کنید.رحم ازحدطبیعی بزرگتر وبه سبب بارداری حاوی یک ساک بارداری باحدودمنظم وواکنش دسیدوایی بارداری براساسmsdبرابربا۹ mm معادل ۵هفته و۵روزدیده مشود -درحال حاضر yolksacوfetal -poleمشاهده نمی شود.جهتpregnancyR/O early یامراحلpost abortion(باتوجه به سابقه خونریزی)تیتراژ BHCGوسونوگرافی پیگیری توصیه میشود. درادنکس ها ضایعه سیستیک وsolid دیده نشد اینترنال os بسته است
- پریود شدن حین مصرف مدرکسی پروژسترون
با سلام من۴۰ ساله و تشخیص یائسگی زودرس دادند و هورمون درمانی رو ماه اول شروع کردم . استروژن ۶۲۵ و مدرکسی پروژسترون . من از تعداد استروژن بیشتر مصرف کردم و بعد شروع به مصرف پروژسترون کردم از روز اول لکه بینی داشتم امروز ۵ ام روز مصرف استروژن و دو تا پروژسترون هست . خونریزیم زیاد و قرمز شده . آیا مصرف قرص را قطع کنم ؟
- کی جواب سوال من داده میشود
- زایمان فرزند چهارم چگونه است
- پریودی
سلام خانم دکتر مجردم و۲۲سالمه خانم دکتر من پریودم قبلا ۵روز بود ولی دوساله که حجمش کمتر شده وبه سه روز رسیده یعنی روز اول و دوم خونریزی معمولیه و روز سوم کمتره و بعضی از ماه هاهم روز چهارم یا پنجم لکه بینی دارم توی این دویا سه روز درد شدیدی دارم ولی خونریزیم اونقدر شدید نیست و خیلی معمولیه همه ی ازمایش ها و سونوگرافی رو هم انجام دادم و مشکلی ندارم میشه شما راهنماییم کنین؟ ممنون
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- سلام من تخمدانم ضعیف معمولا چند سال یا ماه طول میکشه تا باردار شم و کیست ریز تخمدان دارم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتروقتتون بخیرمن مدتیه کیست تخمدان دارم سمت راست بدنم پیش دکتررفتم بهم قرص دینوژست تجویزکردمدت دوماه هس ک مصرف میکنم الان ۲۰روزه ازتایم پریودم گذشتهولی پریودنشدم دوبارتست بارداری دادم جواب منفی بودبایدچیکارکنم نگرانم توروخداراهنمایییم کنید
- ژل
سلام ،میشه لطف کنین یه پماد یا ژل بهم معرفی کنین که بیحس کننده باشه هنگام رابطه برای پاره شدن بکارت ،ونحوه استفادشو لطف کنین ممنون میشم
- سونودرآب
سلام خسته نباشید،من10تخمک کشی انجام دادم گفتن یک ماه دیگه برای سونودرآب برم که اگه خوب بودیک هفته بعدکاشت جنین انجام میدن،درموردسونودرآب توضیح میخواستم ممنون
- انجام PGD
سلام خانم دکتر عزیز اقدام به بارداری دوم چند ماه قبل باید تحت نظر دکتر باشیم ؟ برای تعیین جنسیت برنامه ی غذایی بهمون میدین ؟انجام PGD چقدر هزینه بر هست ؟ اقدام به بارداری دوم میخوام کنم چون بچه اولم دختر هست میخوام دومی پسر بشه آخه مطمئن ترین راه برای تعیین جنسیت به گفته شما همین PGD هست
- تفسیر پاپ اسمیر
سلام
با توجه به تصویر پایین لطفا همه احتمالات رو بگین

- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من دیشب برای اولین بار از کرم واژینال استفاده کردم برای عفونت قارچی بعد ظهر امروز که رفتم دستشویی رگه های خونی کوچیک دیدم و بعد از دستمال کشیدن خودم دستمال یکم خون و آب خونی شد من ۵ روز دیگه هم باید پریود بشم و اینکه اپلیکلتور رو دیشب خشکی وارد واژن کردم الان چکار کنم خون ریزی هنوز ندارم فقط دستمال کشیدن خون دیدم
- اکوژن روده گرید ۲
سلام من ۱۹ هفتم وسونو ک رفتم اکوژن روده گرید ۲ نشون داد وآزمایشات غربالگریمم سالمن والان خیلی استرس دارم میخاستم بدونم جنینم مشکلی داره یا ن
- سلام وقت بخیر من چندین سال پیش ده سال پیش تقریبا متوجه شدم که یک مقدار رحمم بزرگ شده یعنی دکتر زنان به من گفتن و گفتن چون سنت کم هست کپسول ترنسید ۲۵۰ رو گفتن تو دوران پریود که سه روزش زیاد هست روزی ۳ تا بخورم الان میخام بدونم که با وجوداین همه سال یه دکتر داخلی گفتن که با دکتر زنان مشورت کنم چون هیچ دارویی رو نباید تا آخر عمر خورد
- بارداری
دو سال پیش اقدام کردم برای دفعه اول فوری باردار شدم ولی تو یک ماه ونیم سقط شد دیگه دوسال نذاشتم تا دوباره اقدام کردم ماه دیگه چندبارم تو اون ماه نزدیکی داشتم ولی نشدم خیلی نگرانم طبیعی هس یا پزشک باید برم مشکلی هس



