Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - سلام،من یازده هقته باردارم،نبض حس میکنم سمت چپ شکمم،ایاربطی به دختریاپسربودن داره؟
- پریود نشدن بعد از سقط
سلام من ۵۲ روزه که سقط با دارو داشتم حدودا تا ۲۵ روز خونریزی و لکه بینی داشتم بقایا خیلی داشتم دفع شد فقط یک تیکه یک سانتی دارم هنوز پریود نشدم به نظر شما چرا پریود نمیشم؟
- سلام در سونو من زده اندومتراکوژن ۸دیده شده واکوی رحم مختصر هتروژن شده وتصویر فیبرم اینترامورال تا ساب سروزال به قطر ۱۸واینترامورال به قط ۱۲رویت شده
- سلام علیکم من در هفته ۱۲بارداری هستم برای سونوی ان تی مراجعه کردم برای جنین تشخیص امفولاکس
- مربوط به مشکلات زنان
سلام عذر میخوام من در سنو واژینال بخاطر خونریزی شدید و نامرتبی عادت ماهانه که چهار ماهه دجار شدم یک میوم ساب موکوزال اینترامورال فوندوانتریور سایز ۱۳ در ۱۴ mmومیون یا ادنومیوما فوندو پوستریور اینترامورال ۲۸در ۲۷ mmداشتم و صخامت اندومتر ۶ mmبوده ودر ازمایش هورمونی tsh 6/7و fsh40 و lh17/5 و prolactin 8/3 برام قرص دزوسپتیو برای این ماه و دوفاستون برای ماه بعد و لووکسین ۵۰ برای تیروئید که گفتن کم کاره دادن چیکار کنم ایا قرصها رو مصرف کنم با تشکر ۴۳ سالم هست
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه
- فیبرم
سلام خانم دکتر،وقت بخیر،آیا فیبرم بزرگ باشه نیاز به جراحی داره؟
- تاخیر پریود
سلام وقت بخیر من از زمان پریودم ۷ روز گذشته پریود نمیشم قبلا ۲۶ روزه میشدم اولین باره عقب افتاده هرروز زعفرون خوردم تاثیری نداشت الان چون میریم مسافرت میخوام پریود نشم تا ۱۰ روز چه قرصی بخورم؟؟؟قرص سیبل تاثیر داره؟؟؟
- لاک زدن دربارداری
سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز،آیا لاک زدن در بارداری مجازه؟
- تیروئید
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من حدود 6ماه پیش آآزمایش t.s.h انجام دادم که نتیجه آن 2.5 بوده اما در همین ماه مجددا آآزمایش را انجام دادم مقدارش 0.2 است.آیا امکان اشتباه وجود دارد چون من قصد بادرار شدن دارم و خیلی نگرانم. با تشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده با سرکلاژ شکمی در هفته۱۲بارداری هستم در سونو ان تی نوشته شده یک کانون کمی اکوژن به ابعاد۳۰در۵۰ در خلفی تحتانی رحم مقابل جفت مشاهده شده(کانتراکشن بیشتر مطرح میباشد) میخواستم بدونم ضرر داره و چی هست؟
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
- مهم
سلام خانوم دکتر من شیردهی میکنم سه ماه هست شیر سینم وقتی زیاد بود سفت شدع بعضی جاها درد میاد فشار میدم بعضی یا ن بزرگ و کوچیک هستن چیکار کنم دارویی چیزی داره اگر داره میتونم تو زمانی ک شیر میدم استفاده کنم برای بجع ضرر ندارع؟؟
- قطع پریودی
سلام خانوم دکتر من ۱۷ سالمه و مجردم الان دو ماه و خورده ای هست ک پریودیم کامل قطع شده و یک روز در میون روی لباس زیرم ترشحات سفیدی هست .. علت قطع پریودم چیه !؟ ایا ترشحات خطرناک هستن !؟
- ترشح قهوه ای رنگ سینه
سلام ازمایش .پرولاکتین من۲۸ بود .رنج ازمایشگاه تا ۲۶ و ۵۳ بود....در ضمن درد زیر شکم ،زخم واژن دارم .هفته نصف کابرگولین میخورم .همچنان جوش بغل چونه و ریزش مو دارم .ولی امشب احساس خیسی لباس کردم یه کم فشار دادم از سمت چپ سینه ترشح قهو ه ای رنگ اومد بعد سمت راست خیس شد . نگرانم . بازم دکتر زنان برم؟راهنمایی کنید
- تفسیر آندوسکپی معده
لطفا این را تفسیر کنید آیا سرطان معده است؟؟ specimen received in formalin labeled as antrum consists of one fragment of soft creamy tissue measuring 3mm in diameter ts in one block and stained by h&e and giemsa staining methods
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط
- سونوگرافی بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید.یه سوال داشتم من ۵هفته و ۲روز باردارم و رفتم سونوگرافی شرح سونوگرافی به این شکل بود که ساک حاملگی دفرمه حاویyolk sac و بدون فتال پل دیده شده اندازه ساک ۱۱میلی متر واکنش دسیدوایی مختصر هتروژن خواستم ببینم با این اوضاع احتمال سقط و تشکیل نشدن جنین برام چقدره؟خیلی نگرانم
- کیست یونی لوکولر
باکیست 47میل حامله میشم اقدام ب بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم عایا از کیست هست یانه


