Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
با سلام خدمت شما خسته نباشید من از بیماراتون هستم برای خارش واژن برام کرم کلیندازول تجویز کردین مصرف کردم تقریبا یه هفته ای خوب شدم بازم خارش دارم باز از همون دارو میتونم استفاده کنم یا تجویز دیگه ای دارین؟ ممنون از شما
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
با سلام من ی هفته سقط جنین داشتم با قرص میخواستم بپرسم کی باید سونو بقایا انجام بدم الان خون ریزی دارم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم خسته نباشید من تو انتهای ۹ هفته بارداری هستم حالت تهوع شدید دارم و استفراغ دارویی هست به من معرفی کنید ممنون میشم
- بیماری زنانه
سلام من ۲۸ سالمه ۴ سال پیش از نامزدم جدا شدم در طول دو ماه دوران نامزدی یک بار رابطه آنال داشتیم چندی پیش متوجه شدم ایشان رابطه های متعدد داشتن... درسته تا الان هیچ مشکلی نداشتم ولی استرس دارم که ممکنه hpvیا بیماری های جنسی داشته باشن و به من هم منتقل کنن... (تا الان هیچ مشکل یا علایم هیچ بیماری جنسی نداشتم حتی بابت یه مشکل دیگه هم پیش پزشک زنان رفتم چیزی نگفتن) میخواستم ببینم ۴ سال که گذشته چه بیماری هایی میتونن نهفته بمونن؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- …..
سلام بعداز آمپول سینال اف و ام جی چه روزی ازچرخم نزدیکی برای بارداری داشته باشم
- زایمان سزارین
با سلام بنده ۳۳ روز از سزارینم میگذره و هنوز در محل برش و گاهی بالاتر از محل برش زایمان احساس درد دارم و دیگر اینکه کمر درد و پا درد های زیادی دارم در حدی که وقتی دراز میکشم یا میشینم برای بلند شدن یا نشستن و تغییر حالت درد دارم حتی در لگنم البته من در دوران حاملگی بخاطر سابقه سقط و بارداری پرخطر کاملا استراحت مطلق بودم لطفا منو راهنمایی کنید با این درد ها چه کنم؟؟
- قرص دوفامد
سلام.. خسته نباشید... سوالم رو پاسخ ندادید خانم دکتر. دوباره پرسیدم 🙏🏼من به دلیل وجود کیست تخمدان راست، دو دوره پریود نشدم و فقط لکه بینی داشتم.. دکتر دو دوره قرص دوفامد ده بهم داد که به مدت چهارده شب از روز چهاردهم قاعدگیم مصرف کنم که بعدش پریود بشم که کیستم برطرف بشه.. دوره اول سه روز بعد از قطع دوفامد، پریود شدم به مدت دوروز... دوره دوم، روز یازدهم مصرف قرص دوفامد، دچار لکه بینی شدم.ولی من سه تای باقیمونده رو هم خوردم و امروز آخرین قرص دوفامد رو مصرف کردم..حالا سوالم اینه که آیا این لکه بینی پریوده، یا باید سه روز بعد از قطع قرص منتظر بمونم تا پریود بشم که بعد از اتمام پریودی برم سونوی واژینال؟ چون دکتر بهم گفت روز بعد از اتمام پریودی، سونو بده... حالا اصلا نمیدونم این لکه بینی چیه؟ آیا پریوده یا از عوارض قرص دوفامده؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. 🙏🏼🙏🏼
- Opi suosittuun Chicken Road -peliin finniläisissä kasinoissa
Chicken Road on nopeasti noussut suosioon Suomessa vuonna 2025. Pelin ainutlaatuinen tyyli ja helppo pelimekaniikka tekevät siitä pelaajien suosiman niin uuden pelaajan kuin kokeneiden pelaajien keskuudessa.Peliohjeet: Chicken Road Chicken Road sisältää jännittäviä ratoja, joissa pelaaja asettaa hahmoja polulle saadakseen palkintoja. Jokainen kierros päätää palkinnon, ja viihdyttävyys lisääntyy jokaisella kierroksella.Voiton maksimointi Vaikka Chicken Road perustuu osittain tuuriin, on olemassa keinoja parantaa mahdollisuuksiaan. Liikkeiden suunnittelu strategisesti tuottaa parempia tuloksia. Samaan aikaan kannattaa seurata pelin tarjoamia lisätoimintoja, jotka näkyvät jokaisen kierroksen aikana.Pelaa lisäeduin Useat online-kasinot Suomessa tarjoavat Chicken Roadia eksklusiivisin tarjouksin. Nämä bonukset tarjoavat pelirahaa, jotka tuovat lisämahdollisuuksia voittaa. Pidä silmällä bonuksia Suomen kasinoilla, jotta saat parhaan hyödyn.Lopuksi Peli ei ole vain viihdyttävä, vaan sopii kaikille pelaajille. Intuitiivinen käyttöliittymä ja bonusominaisuudet tekevät pelaamisesta suositun. Jos haluat kokeilla uutta, Chicken Road pitää sinut koukussa ja parantaa pelikokemusta.If you liked this write-up and you would like to get additional info concerning chickensroad.fi (chickens-road.fi) kindly go to the web site.
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر خسته نباشین من14هفتمه سرویکسم 28 وهماتوم دارم جفتم lowlainngهست چیکارکنم
- لکه بینی
سلام من23سالمه من پریود ک شدم بعددوهفته لکه بینی دارم فقط کمردرد دارم ....متاهل هستم .
- ضخیم شدن رحم همراه با لکه بینی
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- لاک زدن دربارداری
سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز،آیا لاک زدن در بارداری مجازه؟
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- باروری بعد کورتاژ
سلام.دقیقا یک ماه پیش به خاطر بارداری مول ساکشن کورتاژ شدم.ترشحات تازه سفید رنگ شده از آنجایی که تا شش ماه یا بیشتر نباید حامله شد. ورابطه بدون کاندوم داشتم آیا میشود قرص ال دی خورد ودوباره دچار خونریزی شدید نمیشوم.
- خودارضایی
سلام دکتر خسته نباشید من ۸ سال خودارضایی داشتم به صورت خیلی پراکنده الان ۱۹ سالمه ترسیدم که به پردم آسیبی زده باشم فقط در حد مالش بود با بالشت و اصلا چیزی وارد نکردم دکتر زنان رفتم گفت خوبه مشکلی نیست پردت سالمه اما سوال من اینه منی که خودارضایی داشتم برای معاینه قبل از ازدواج خودارضایی داخل پرده بکارت مشخص هست که طرف خودارضایی کرده ؟
- قرص ضد بارداری
سلام وخسته نباشید ،خانم دکتر میخواستم بپرسم بچه 10ماهه شیر میدهم چه نوع قرص ضدبارداری وبه چه دستوری میتوانم استفاده کنم،؟وسوال بعدی اینکه آیا باوجود کم کاری تیرویید هم میتوانم قرص ضدبارداری مصرف کنم؟ممنون از لطف شما
- سردرد
سلام، 11 روزه زایمان طبیعی کرده ام. سردرد دارم و دو روزه که سردردم زیادتر شده. علتش چیه؟ میشه راهنماییم کنید؟ ممنون
- سلام شبتون بخیر بعد یک سال از سزارین با بلند کردن بچه که ده کیلو هست جای زخمام میسوزه آیا بخیه ها از داخل باز شده ممنون میشم پاسخ بدین
- جنین کامپکت
سلام من جنین کامپکت انتقال دادم .معمولا چند روز بعد از انتقال ابن جنین لانه گزینی میکنه ممنونم


