Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلاممن ۹شهریور پریود شدم تا۱۵ شهریور ۵مهر بی بی چک استفاده کردم مثبت شد ولی بعدش که سونو رفتمنوشته بارداری داخل رحم دیده نشد.و early pregnancy را نمیتوان رد نمود.من هفته پیش هم دریا رفتم و خیلی تحرک زیاد داشتم.به نظر شما جنین سقط شده یا باردار نیستم.درد شکمیزیادی دارم
- خیلی مهم
مصرف شیاف استامینوفن ۳۲۵در ماه دوم بارداری ضرر داره؟
- قرص های کمک بارداری
سلام خسته نباشید - 39 سالمه اقدام به بارداری کردم با توجه آزمایش هورمون دکتر متخصص بهم قرص لتروزول داد - یک ماه استفاده کردم الان دو هفته میشه که از زمان پریودم گذشته آزمایش بارداری دادم منفی بوده ولی هنوز پریود نشدم- تا به حال این همه تاخیر پریود نداشتم - علتش چی میتونه باشه ؟؟
- بارداری
سلام.من یکسال ازدواج کردم اقدام سنو و آزمایش هم دادم.گفتن خوبی مشکل نداری.همسر من آزمایش اسپرم داد گفتن مشکل نداری ولی باردارنشدم
- عفونت
سلام منوهفته ۲۳ام مرتب ترشحات دارم یاعفونت ادراری تاانتی بیوتیک کرم استفاده میکنم خوبم وقتی تموم میش چندروزبعددوباره سوزش ترشحاتم شروع میش اشکال دارانتی بیوتیک مصرف کنم یاشبی یک اریترومایسین بخورم
- دردسمت راست شکم
سلام من هفته ۲۲ام ازمایش ادرارهمه خوب بود دکتربرام انتی بیوتیک دادبراترشحاتم ولی دردپهلو وسمت راست شکمم خوب نمیش حالت گرفتگی وکش اومدن دارد طبیعی
- سوال مهم بارداری
سلام من هفته ۱۳ بارداری هستم و دو یا شاید سه روز طول بکشه ک مدفوع نکردم ایا مشکلی پیش میاد خیلی میترسم لطفا راهنماییم کنید
- زایمان
سلام ایازایمان طبیعی باعث گشادشدن واژن میشود
- چسبندگی جفت
سلام وقت بخیر.من قبلا جراحی باز فیبروم داشتم.فیبرومم اینترامورال بود.الان باردار هستم هفته۳۲هستم.جفتم قدامی هست.ایا نیازه به لحاظ چسبندگی سونوگرافی داپلر انجام بدم؟به دکتر زنانم گفتم،گفتن نیازی نیست چون فیبرومم اینترامورال بوده گفتن جای نگرانی نیست.
- سلام من ۱۳ روز از پریودیم میگذره سه تا لکه قهوه ای دیدم بیبی چک انداختم منفی بود
- ماه
سلامد۳۰هفته چندماهه هستیم
- رنگ مو وابرو در بارداری
من در هفته چهارم از بارداری خودم بی خبر بودم ورنگ گذاشتم آیا مشکلی پیش میاد
- درد
سلام هفته۲۶بارداری ام همه ازمایش ادرارنرنال بوددکترم روزی یکی اریتروماسین ۴۰۰برام نوشت جلوگیری ازعفونت دربلند شدن خابیدم دلم دردمیگیر تیرمیکش نرمال میش مال سزارین قبلم باش توواژنم تیرمیکش
- تست حاملگی
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در روزهای 12 و 14 و 16 سیکل اقدام به بارداری داشته ام. الان 3 روز از شروع دوره پریودم میگذره و هنوز نشدم. درد مانند پریود دارم. حالت تهوع شدید هم دارم. ولی درد ها گذراست. امکان بارداری وجود دارد؟ برای انجام آزمایش خون کی باید مراجعه کنم ممنون
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- خیلی مهم بارداری تست
سلام برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟ و ازمایش بارداری فقط خون هست یا اینکه ادرار است
- سلام مرسی که سوال جواب میدین میخواستم بدونم درباره قرص مدروکسی پروژسترون من از امشب باید دارو راه مصرف کنم اما لکه بینی یا خون ریزی خفیفی دارم آیا بخرم قرص و یا نه ممنون
- تخمک گذاری و عفونت
سلام من هفته ۲۴دایم ترشحات دارمبوی بد دکترمترانیدازول اموکسی سیلین میدبهم تامیخورم خوب قطع میکنم شروع میش اشکال ندارخودم دوباره شروع کنم انتی بیوتیک مرتب بخورم
- بارداری
سلام من یک ماه اقدام به بارداری کردم موقعی که نزدیک به پریودیم بوددردشدیدکمروپاداشتم الان 10روزه پریودیم عقب افتاده بعضی موقع هام نوک سینم یکم سفت میشه فشارم بدی دردمیگیره هفته اولم بیبی چک استفاده کردم منفی بود الان بایدچیکارکنم


