Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کانون های ریز اکوژن در دهانه رحم یعنی چی؟
- ازمایش تیتربتا
سلام ببخشید من ۳۴ روز بعداز lmp آزمایش بتا دادم عددش ۳۱۰۰ بود بنظرشما نرماله یا زیاده؟
- روده سفید
سلام این سومین بارحامله شدم تودوبارقبل مشکل روده سفیدنداشته بچهام امروزسونو۱۸هفته گرفتم بردم دکترمیگه بروازمایش بگیرهزینش میشه ۳۷۰۰میلون بعددوباره رفتم گفتم هزینه ندارم گفت بایدبری اب بچه روبرداری چکارنم دکترراهنمایی کن
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- لکه بینی دربارداری
متن سونوگرافی که این صورت هستش برام تفسیر کنید.رحم ازحدطبیعی بزرگتر وبه سبب بارداری حاوی یک ساک بارداری باحدودمنظم وواکنش دسیدوایی بارداری براساسmsdبرابربا۹ mm معادل ۵هفته و۵روزدیده مشود -درحال حاضر yolksacوfetal -poleمشاهده نمی شود.جهتpregnancyR/O early یامراحلpost abortion(باتوجه به سابقه خونریزی)تیتراژ BHCGوسونوگرافی پیگیری توصیه میشود. درادنکس ها ضایعه سیستیک وsolid دیده نشد اینترنال os بسته است
- سوال
اسیب به برامدگی داخلی واژن و زخم یا پارگی ان و امدن عفونت از سوراخ بالای دهانه واژن و سوزش داخلی خطرناک است؟ من خیلی درد و علایم دارم با اسپکلوم معاینه شدم و انقد درد و سوزش داشتم چیزی هم معلومـنبود.و انقد دردم شدید شد که پریود شدم. این قسمت اسیب دیده رو چطور معاینه میکنن؟ درمان دارد؟
- خارج شدن تکه کوشتی مانند چربی در دوران پریودی
سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما دکتر بزگوار... بنده ۱۵ ساله و مجردم، ببخشید من نزدیک ۴ روز هست که پریود شدم، قبلا ها در دوران پریودی درد خیلی زیاد غیر قابل تحملی داشتم اما دکتر نرفتم چون اونجوری نسبت به درد خونریزی نداشتم، اما اینبار که پریود شدم در روز سوم بدون درد یا درد هایی که در اون دوران پریودی داشتم رو اینبار نداشتم اما تو روز سوم یک تکه چربی ۳ یا ۴ سانتی دفع شد همراه با لخته خون ها که شبیه انگار زبون مار بود، عفتی مانند بود و خونی نبود اما جگری رنگ بود واقعا نمیدونم چی بود و خیلی نگرانم. اگر لطف کنید پاسخ بدید
- خودارضایی
سلام من یه سوال داشتم من یه مدت اندام تناسلیمو میمالیدم مثلا یه بالش میزاشتم زیرم این کار خود ارضایی حساب میشه و گناه داره یا این کار گناه نداره ولی وقتی این کارو میکردم چیزی ازم نمیومد
- اقدام به بارداری
سلام آیا اینکه داره سیکلم کوتاهتر میشه مشکلی نداره وآمادگی برای بارداریه اینکه ی روز ی روز زودتر بیاد سپاس
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- آمپول سینال اف
با سلام و خسته نباشید دکتر من بهم آمپول سینال آف دادن اما من تخمدان پلی کیستیک دارم حالا این دارو با بیماری من مشکلی ندارد ممنون از راهنماییتون
- اصلیت شما
سلام با تشکر از زحمات شما می خواستم بدونم شما اصلیت ساروی هستید یا رشتی؟ با تشکر
- کیست
تصویرکیست بامحتوای اکوفری وفاقدجزسالیدبه قطرتقریبی 27mmدرتخمدان راست دیده شد. تصویرکیست نابوتین به قطر5mmدرناحیه سرویکال رویت شد
- عفونتبتکتریای
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- جای کبود عمل سزارین
سلام خبی مامان من ۵ عمل سزارین داشته ۷سال پیش ولی جاش عفونت میکنه اونم عفونت شدید خیلی درو وتورم داره دست بزنیم میگه خیلی درد داره سونوگرافی واینا هم انجام دادن امبولی و عفونت شدید هم داره لطفا راهنمایی کنین
- لخته
سلام خانم دکتر من۲۰ساله ومجرد هستم من روز اول پریودم دل دردوکمردرد دارم بعداز یک ساعت یه لخته به اندازه یه بندانگشت ازم دفع میشه وبعد از دفع اون لخته دردم خوب میشه و خونریزیمم که تا اون موقع زیاده بعد از اون لخته کم میشه میخواستم ببینم خطرناکه؟سونوگرافی هم انجام دادم نرماله ممنون میشم راهنمایی کنین
- تاخیر پریودی بامصرف امپول سینال اف چقدر طبعیی هست
- سوزش وگرگرفتگی آلت تناسلی
سلام خانم دکتر من دختر مجردم سوزش وگرگرفتگی واژن داشتم پزشک برام پماد تریامسینولون ا ن ا ن تجویز کرد سه روز استفاده کردم بهتر شدم میخواستم بدونم تا چند روز استفاده کنم
- اقدام برای بارداری
سلام،وقت بخیر برای اقدام به بارداری پزشک قرص لتروزول تجویز کردن برای ۷ روز، روزی ۲تا و قرص متفورمین و داکسی سایکلین هر کدوم روزی ۲تا
من روز ۱۲ پریودم رفتم سونوگرافی فولیکولهای ۳۳و ۱۳ و ۱۴ داشتم مجدد سونوگرافی رو در روز ۱۴ پریود انجام دادم فولیکول ۳۳ سایزش ۲۸ شده بود و فولیکولهای ۱۳ و ۱۴ همون سایز بودن ایا امکان بارداری با فولیکول ۳۳ هستش؟ - سونوگرافی
در سونوگرافی بنده نوشته رحم با ابعاد31*90 میلیمتر و اکوی میومتر مختتصر هتروژن مختصر میوماتوز نوشته شده است و روز پانزدهم پریودی بودم سونوگرافی دادم و خودم احساس میکنم شکمم نیز ورم کرده


