Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام الان دوازده روز پریود هستم قرص ضدبارداری از اولین روز پریودیم خوردم قرص ترکیبی سه رنگ ولی بازم قطع نشد نسبت به اوایل کمتتر شده ولی بازم خونریزی دارم خانم دکتر قرص کلرفنیرامین بخاطره حساسیت دکتر واسم نوشته امکانش هست از خوردن قرص حساسیت باشه پریودم تموم نشده؟
- ایدز
سلام حقیقت داره میگن در رابطه دهانی بزاق ویروس موجود در پیشاب از بین میبره؟یعنی بزاق مانع ورود ویروس میشه؟
- مدروکسی پروژسترون
سلام. خانم دکتر من پریودی های نامنظم داشتم. دکتر برام شیاف پروژسترون تجویز کرد. بعد از پریودیم به مدت ۱۰ شب استفاده کردم. امشب که تخمک گذاریم بود دیگه شیاف نذاشتم و میخاستم اقدام کنم برای بارداری. ولی متاسفانه خونریزی دارم. در حد لکه بینی. اول اینکه میخام ببینم میتونم اقدام کنم؟ یا چون خونریزی دارم شانس بارداری نیست. دوم اینکه دلیل این خونریزی چیه؟
- نازایی
سلام تو ازمایش اسپرموگر,ام شوهرم نوشته،total sperm 26/2 رنج نرمال آزمایشگاه ۴۰=<،،،،sement volum،،،۰/۷ ازمایشگاه۱/۵==<،،،،،،،progressive 16/2 ازمایشگاه۴۰==<،،،،،،،،imotile 79/9،،،،،،،دvitaility20/1 آزمایشگاه ۵۸=<،،،،مورفولوژی هم نرمال،بقیه آیتم ها هم نرمال،ایا مشکل داره؟؟؟؟قابل درمان است با دارو،یا راه حل چیه،خودم سالم هستم
- لابیاپلاستی
ببخشید خانم دکتر هزینهای که میگید شامل هزینه های بیمارستان هم میشه یا خیر هزینه بیمارستان جداست ؟
- سونوگرافی رحم . ضروریه توروخدا جواب بدید
باسلام در سونوگرافی من نوشته شده که کوچک بودن lnt.os .خواستم lnt.os به چه معنی هست. واینکه گفته شده کوچک بودن یعنی یکی از اعضای بدن من رشد نکرده؟
- قرص دروسبلین
با خوردن قرص دروسبلین چندین ماه و یکبار در این مدت ریختن مایع منی داخل واژن آیا تاثیر دارد و بارداری صورت میگیرد؟
- تفاوت خون لانه گزینی با پریودی
سلام من بعد هیجده روز از رابطع بدون دخول پریود شدم از کجا بدونم خون پریودیع یا لانه گزینی خونریزی من رنگش قرمز لخته ام داره س روز زیاد اومده روز سوم کم شده
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- ای وی اف
سلام من چند ساله تنبلی شدید دارم خیلی دارو خوردم فولیکول خوب دارم تمام ازمایشاتمون خوب بوده ولی نمیشه میخوام برای ای وی اف اقدام کنم وقتی تنبلی دارم ایا ای وی اف ج میده نمیشه یه دوره ای یو ای کنم ممنون
- خون ریزی شدید
سلام .۳۵ سالمه زخم داشتم فریز کردم بعد از فریز موقع پریدی خونریزی شدیدداشتم والان دوباره به دکتر مراجعه کردم سونو دادم میگن که رحمم ضخامت پیدا کرده پلیپ داره الان هم بعد ۱۵ روز پریودی دوباره حون ریزی دارم لطفا راهنمایی کنید
- بکارت
سلام ایا پاک کردن واژن با دستمال باعث پارگی بکارت میشود؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیز،من هفته 24 بارداری هستم،طول دهانه رحم 33، در هفته هجده 38 بوده،گاهی اوقات مثلا بعد خوردن غذا، احساس سفتی در کل شکمم میکنم که زمانش نظمی نداره و کوتاه نیست و درد هم ندارم،اینها انقباضه یا مشکله معده؟ممنونم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی چه جوری انجام میشه آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد حتما باید عمل باز انجام بشه یا از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه کدوم یکش بهتره
- درد زیر شکم بعد از استفاده از کرم و کپسول داخل رحم برای چیست
سلام . ازروز ۱۴ چرخه ..الان روز ششم هست که طبق تجویز دکتر قرص دوفاستون برای کمک ب باروری میخورم.یکیدوبار هست ک زیر دلم بدجور تیر میکشه شب تو خواب انگار سیخ وارد بدنم بشه زیر دلم سمت چپ اونطور بود آیا علامت بدی نیست ،
- لیزیک وبارداری
سلام خواهرم عمل لیزیک کرده الان می خواد باردار شه خطری داره یه هفتس عمل کرده
- عمل
سلام.عمل لاپاراسکوپی رحم که به علت فیبروم فراوان میخوان رحم رو دربیارن چند روز تو بیمارستان بستری میشن و نیاز به همراه دارد؟ ممنون از شما
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و قرص دوفاستون مصرف میکنم سابقه نداشت همیشه بعد از قطع کردن قرص ۴ روز گذشت پریود میشدم امااینبار ۱۰ روز شد هنوز نشدم این چند روز استرس زیاد داشتم ممکنه ب خاطر اون باشه یا چیز نگران کننده؟ ممکنه تخمدانام از کار افتاده باشه؟
- متخصص زنان
سلام خسته نباشید من 18سالم هست و مجرد هستم امروز در روز اول پریودیم تیکه های مثل گوشت دیدم ترسیدم خواستم بدونم که اینها چی هستند
- سونوگرافی رحم
ضخامت آندومتر 11میلی متر مختصرهتروژن به چه معناست نزدیکی پریودی سونوگرافی انجام شده


