Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
سلام ایا اندومتریوز۵۱×۷۵باقرص وروژست برطرف میشه یا نه
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- کیست تخمدان درمویید
باسلام من۴۳سالمه متآهلم یک ماه پیش عمل کیست تخمدان وچسبندگی انجام دادم حالابعدازیک ماه دوباره سونوگرفتم گفتن که دوباره کیستت عودکرده ولی دکترم میگه نه کیست نیست راهنماییم کنیدتوروخدا
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
من دوماه پیش زایمان کردم همه چیز طبیعی بود تا روز ۳۷ زایمان لکه بینی داشتم بعد تا دوروز نه لکه بینی نه هم خونریزی ...بعد دوروز باز دوباره انگار پریود شدم تا چهارپنج روز ..بعد چهارپنج روز دیگه باز لکه بینی داشتم بعد دوباره پریود شدم ...الان دوماهه همینجوریم فقط خونریزی و لکه بینی دارم ...آزمایش و سونو دادم مشکلی نداشتم لطفا راهنمایی کنید تا قطع بشه ..بچه هم شیر میدم
- کیست اندومتریوز
سلام خانوم دکتر عزیزم... من دوماه پیش اومدم مطب شما و برای دوماه بهم قرص ال دی دادین و خوردم.. الان باید سونو بدم تا اندازه کیست اندومتریوزم معلوم شود و بیایم پیش شما... ایا این ماه هم باید ال دی بخورم یا نه لازم به خورن نیست... اکر بخورم بهتر است یا نه
- ترویید
سلام من ترویید کم کار دارم و اضافه وزن زیاد گرفتم برای ترس از تداخل دارویی با قرص LDقرص لووترکسین رو نخو ردم میخواستم بدونم این دو قرص با هم تداخل دارویی دارن یا خیر برای جلوگیری از اضافه وزن چیکار کنم
- بارداری&&&
سلام آیا با وجود کیست همولوژیک و پولیپ که یکیش ۱۲ mm و دیگری ۲۶ mm هستش و الانم قرص دوفاستون میخورم با وجود اینها باردار میشم ؟۳۰ سالمه سه ماهه ازدواج کردم ...و سوال دیگه اینکه با مصرف قرص دوفاستون باردار میشم؟ دو شب دیگه بخورم تموم میشه دکتر ۱۰ شب هر شب دو عدد تجویز کردن واسم ...
- تنبلی تخمدان در بارداری
سلام من سه ماهه باردارم تنبلی تخمدان دارم البته شدید نیس زیاد و قرص گلای وانس مصرف میکنم خواستم ببینم تا چه وقت باید مصرف کنم
- فیبروم رحمی
سلام.بنده یک فیروزه سال سرور خلفی با قطر ۳۲میلیمتر و یک فیبروم ۷۹میلمیتری اینترامورال در مرکز حرم دارم و۵فیبروم کوچک تر که اندازه آ ن در سو نو مشخص نشده است.فیبرومها در مرکز حرم ودر مجاورت همدیگر هستند.آ یا امکان برداشتن فیبروم با حفظ حرم وجود دارد؟؟ابعاد حرم ۱۵۰در۹۲در۱۳۸است.۴۰ساله ومجرد
- عمومی پزشک
سلام من اسم نیوشا موسوی ،۲۰سالمه از تهران مجرد من خیلی وقت پریود نشدم می خواستم بدونم علتش چی
- لکه بینی
سلام .من یک ماه پیش سونو داخلی وپاپ اسمیر دادم قرص دزوسپتیوتجویز شد به علت درد پهلو در زمان قاعدگی که دکتر گفت مشکلی نداری وسالمی .از اون روز که معاینه شدم تا حالا که قرصم استفاده میکنم لکه بینی دارم علتش چیه بعد از پاپ اسمیر لکه بینی من خوب نمیشه یک ماه میشه
- تنبلی تخمدان
سلام من سنم ۳۵ سال فروردین امسال اقدام به بارداری کردم پیش دکتر متخصص رفتم در اولین معاینه گفتن پولیپ دهانه رحم دارم ۱۵ اردیبهشت عمل کردم بعداز دوماه استراحت دوباره به بارداری ادامه دادم به دستور ایشون قرص مدرکسی پرژسترون مصرف کردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم و باردار نشدم البته گفتن تنبلی تخمدان دارم. لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- هورمونی
سلام من دو سال هست که عادت ماهیانه به مدت ۲۴ ساعت در طول یک ماه هست و دوروز بعد به صورت لکه .و اسفند ماه آزمایش دادم که گفتن یه مقدار هورمون مردونه فعال شده فینو اسکار تجویز شد خوردم و ریزش مو قطع شد الان به مدت یک ماه هست که دور لب و کنار لب جوش های چرکی و دردناک میزنم و خیلی عصبی و بی حوصله هستم میخواستم بدونم این مشکل میتونه هورمونی باشه یا نه ممنون
- التهاب تخمدان
در سنوگرافی رحم التهاب تخمدان ها مشخص میشود یا خیر
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- بکارت
سلام من پریود بودم و اسهال میگیرم بدون اینکه متوجه بشم نوارم یکم کثیف میشه و چون فقط هندونه خورده بودم میرم دسشویی میبینم دونه هندونه دفع کردم و روی نوار ممکن اون دونه به هایمنم اسیب بزنه خانم دکتر؟چیزی مثل اینا که اتفاقی پیش میاد میتونه باعث پارگی یا خراش بشه؟
- قرص گین اپ
سلام خانم مجردم ۱۹ سالمه دکتر من پریودیم منظم نیست قبلا قرص گین خوردم الان چند ماه پریود نشدم ممکنه از قرص باشه با خیر میشه راهنمایم کنید برم دکتر متخصص یا نه
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ،میخواستم از شما بپرسم که پریودم مدتی هستش که چند ماه در میان به صورت لکه بینی میشه و بیست الی یک ماه طول میکشه هرجا رفتم درمان نشدم تعریف شما رو خیلی شنیدم خواستم خدمت شما بیام ایا درمان داره در ضمن من ۴۱سالمه ممنونم از پاسخ شما بزرگوار
- در مورد زگیل در واژن
داخل واژنم چن تا دونه حس میکنم خیلی فکرمو مشغول کرده .نظر شما چیه
- درد پستان
سلام من سونو انجام دادم ودر سونو توده هایپواکو اووال به ابعاد 8*19.5 در ساعت 10پستان سمت راست مشاهد شده آیا خطرناک هست یا نه ؟


