Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعین جنسیت
سلام با استفاده از iuiمیشه تعین جنسیت قطعی داشت؟
- سلام من روز 13انتقالمه صب لکه بینی قهوه ای داشتم و لخته های پریودی چیکار کنم
سلام من روز 13انتقالمه صبح لکه بینی قهوای داشتم الانم لخته های پریودی چیکار کنم
- با سلام و عرض ادب
- پریود نشدن
سلام نمیدانم چرا هرچی سوالم ومیپرسم توی لیست سوالات نیست.لطفا جواب سوال منم بدید ممنون، امروز دقیقا ۶۰روز از آخرین قاعدگیم میگذره روز ۴۸آزمایش دادم بتا۹بود وجواب منفی همون روز وروز بعدش چهارتا آمپول پروژسترون تزریق کردم ولی پریود نشدم باز روز۵۵ بی بی چکم منفی شد وروز۵۶ دوباره آزمایش دادم وبتا0.12شد ومنفی بود الان دوازده روزه از آمپول میگذره وپریودم نشدم به نظر شما خیالم راحت باشه که باردار نیستم وبرای باز شدن قاعدگی چکارکنم ممنون از صبر شما و وقتی که میگذارید
- سوزش پستان
سلام خسته نباشید مادر بنده ۵۷ سال سن دارن سال ۹۰ تخلیه رحم و تخمدان توسط شما برای مادرم انجام شد. مدتی بعد اون سوزش روی پستان داشتن که شما رو روغن گل مغربی رو تجویز کردین.الان هم سوزش روی پستان دارن ایا میتوانند از همین روغن گل مغربی هر روز استفاده کنن یا تجویز دیگه ای دارین ؟ ممنون از لطف شما
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من ۳۰سالمه و برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با مصرف قرص ال دی از قرصهای فولیک اسید و آسپرین هم مصرف کنم آیا تداخلی با هم نداره تاثیر قرص ال دی از بین نمیره.و اینکه برای بارداری ازهر زمان که خواستم میتونم قرص ال دی رو قطع کنم و اقدام به بارداری کنم یا باید یه زمانی از مصرف قرص ال دی بگذره.ممنون از زحماتتون.
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- مشکلات زنانه
سلام خسته نباشید من یه هفته هست که پریودم تموم شده بود اما باز بعد از یه هفته خونریزی دیدم علتش چی هست مگه میشه تو یه ماه دوبار پریود شد
- خونریزی
ببخشید من بعداز ۶دوره استفاده از آمپول دیفرلین باز خونریزی شدید پیداکردم میتونم الان هم که خونریزی شدید دارم باز یه دوره دیگه استفاده کنم چون من دکترم تهران هست این ماه نمیتونم بدم تهران میشه برای قطع خونریزی آمپول دیفرلین بزنم تا وقت رفتن به دکتر لطفا بهم جواب بدید خیلی ازتون ممنونم
- تغییرات فیبروکیستیک
سلام، برای بهبود قطعی تغییرات فیبروکیستیک راه حلی وجود داره ؟
- سقط جنین
سلام من یکشنبه هفته پیش سقط خود به خودی داشتم ووطبق سونو ۶هفته و۳روزم بود الان بعد سقط بقایایی باقی مونده به ابعاد۶*۸*۹وبه حجم ٠/۳سی سی الان این چقد میشه وخودش دفع میشه؟ جای نگرانی وجود نداره استرس دارم با پریودکه بخام بشم رفع میشه
- با سلام من میوم دارم زمانی که به پزشک مراجعه کردم با توجه به سونو و نمونه برداری تشخیص دادن آمپول واریو پپتیل تزریق کنن تا الان سه بار تزریق کردم ولی بارسوم که سوم آبان بود بعد اون خونریزی دارم بعضی وقتا خیلی شدید هست و این منو نگران کرده آیا خطرناک هست؟
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۰ سالمه من قبلا ناحیه ی کلیتوریس خودم و کاملا میدیدم و حتی با لمس وجودش و احساس میکردم چند ماهی است که ناحیه ی کلیتوریس انگاری تیس و خیلی داخل رفته و فرو رفته شده جوری که اصلا انگاره نیس آیا طبیعی ه این ؟؟؟ ممنون
- راهکاری برای قطع پریود طولانی مدتم؟
با سلام من مجردم و 28 سالمه چهار ماه که مدام پریودم وقطع نمیشه ازمایش هورمون و سونو گرای هم انجام دادم فقط تنبلی تخمدان دارم و باعث شد این پریود طولانی مدت دچار کم خونی بشم قبلا سابقه کم خونی نداشتم و دکتر برام چهاده روز که آمپول واریوپپتیل تجویزکرده وخونریزیم کمتر شده این آمپول تا چند روز بعداز تجویز اثر میزاره لطفا جواب بدید؟
- سفید شدن ناحیه کلیتوریس همراه با خارش چ نوع عفونتی است ودرمانش چیست
- بارداری
سلام من ۲۵ روز از اقدام بارداریم میگذره ایا بی بی چک نشان میدهد .؟؟ به نظر شما چه موقع از بی بی چک استفادع کنیم ؟
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- سلام،در سونوگرافی واژینال من دو میوم اینترامورال به قطر ۲۱ و ۶۲ به ترتیب در جدار قدامی و خلفی رحم قرار دارد.نظر شما برای درمان چیست؟
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- خونریزی هنگام خوردن قرص پروژسترون
سلام من روز نهمی هست که دارم قرص مدروکسی پرژسترون رو میخورم، و باید تا ۱۵ روز بخورم ولی الان که روز نهم خوردن قرصمه حتی منظم دارم میخورم و قطع نکردم ولی به خونریزی مثل پریود افتادم ، به خوردن قرصم ادامه بدم؟


