Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لیرز
خسته نباشید من تو رشت دنبال متخصصی میگردم که لیزر برای تنگ کردن واژن داشته باشه میخواستم اگه مرکزی هست بهم معرفی کنین
- تفسیر جواب پاتولوژی
سلام . هیسترکتوهی رحم انجام دادم و کل رحم را برداشتن .جواب پاتولوژی اومده که نگرانم Endometrical polyp non-polypoid endometrium: secretory phase endometrium
- ارگاسم
سلام خسته نباشید خانم دکتر شوهر من تو رابطه جنسی ارضا نمیشه نزدیک۵ یا ۶ بار که ارضا نمیشه به چه دلیل میتونه باشه؟
- واژت
سلام خانم دکتر عزیز من دیشب یه قرص واژینال استفاده کردم و موقعی ک اپلیکاتور رو آوردمش بیرون خون بود همراهش و امروز صبح ک ازم زد بیرون باز همراه ترشحم خون بود. در ضمن من سرکلاژ شکمی هستم میخواستم ببینم احتمال داره از سرکلاژ شکمی باشه یا دهانه رحمم زخم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من تخمدان چپم کیست مشاهده شده دکترم برام قرص دزوسپتیو نوشتن امروز روز 15 پریودم میتونم از امروز بخورم
- پلاکت خون
سلام خانم دکتر من ۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم و هفتم تیر تاریخ زایمانم هستش،و سزارین هستم،امروز آزمایش خون دادم و پلاکتم ۱۴۳ بوده خیلییی نگرانم،دلیلش چیه یک مقدارم سرما خوردم
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- سلام من ماه پیش پریود نمیشدم دوتا آمپول پروژسترون زدم حالا دوباره پریود نمیشم یک ماه میشه باید چیکار کنم تا پریود بشم میشه راهنمایی کنید لطفا
- باتشکر من خیلی پریودم نامنظم آیا با مصرف قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه
- دردرحم
سلام خانم دکتر صبح بخیر! از دیروز تا الان رحمم درد می کنه! 61ساله هستم!
- کروناوپریود
سلام دکترمن۲۸سالمه وجداشدم وای یودی پارسال گذاشتم اززمستان تابه حال دوبارکرونا گرفتم که بارآخرش یک ماه پیش بودالان سه روزپیش پریودم تموم شددوباره امروزپریودشدم دلیلش چیه؟ضمنادوتابچم آوردم زایمان طبیعی الان بزرگن دلیل پریودم کرونانیست؟
- گشادی واژن
من بعدزایمان سزارین واژنم گشادترشده وهنگام نزدیکی اصلاچیزی حس نمیکنم
- سلام خانم دکتر من دارم قرص مدروکسی پروژسترون میخورم حالا خونریزی دارم باید چی کار کنم من باید سه دوره مصرف کنم برای نامنظمی قاعدگی حالا ۹روز شده پریود شدم باید چی کار کنم ۱دونش مونده از قرص مدروکسی پروژسترون من باید از روز ۱۶قاعدگی دوباره باید دارو راه مصرف کنم حالا از ۳۰تا قرص ۹تاش خوردم ۲۱دونه مونده لطفا رونمایی کنید
- فشار وارد شده به بالای ناف یا اطراف ناف در بارداری
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،امروز موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده اون فشار که امروز به بالانی نافم وارد شد به مغز جنین یا سایر اعضای بدنش آسیب وارد کنه.
- حمام درزمان قاعدگی
سلام خانم دکتر ببخشید ایا حمام رفتن درزمان قاعدگی مشکلی داره؟
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- خونریزی
سلام خسته نباشید ،روز ۴پریود هستم دو روز که از خواب پاشدم دیدم که خونریزی از عقب داشتم علتش چی میتونه باشه؟روزا نیستم فقط شب زمانیکه خواب بودم ،خطرناک هستش؟
- بیمارستانهای طرف قرارداد
خانم دکترشما با بیمارستان گیل گلسارو آریا طرف قرارداد هستید.
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام
من 16 روز عمل هیستروسکوپی و تخلیه انجام دادم..روزهای اول خونریزی نداشتم ولی مدت یک هفته است که مثل پریود خونریزی دارم…نمیدونم طبیعیه یا پریودم..تا کی امکان داره بعد عمل خونریزی داشته باشم
با تشکر


