Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- من آمپول دکازدم بعد از 9 روز خونریزی دارم آیا طبیعی است
- سوال مهم لطفا پاسخ بدید
سلام. دو سال پیش در رابطه به دلیل فشار ضربه های محکم و جسم تیز و انقباض و فشار عضلات شکم و واژن خون زیادی ازم اومد همراه با اب در حین رابطه که نمیدونم زخم شد یا بخاطر فشار زیاد خونریزی کردم. تخمدان و زیر شکمم مثل صدای شکم صدا میداد و حرکت یه پیزی مثل اب رو حس میکردم همراه با صدا حتی اون ناحیه خارش و ورم زیاد داشتم، سنو بعد دو سال دادم گفتن تنبلی و کیست داری و چون دیگه پریود نشدم و چند ماهی یبار شدم سنو دادم و بعد فهمیدم ادنوم و پرولاکتین دارم، ایا تنبلی و اون حالت ها بخاطر خونریزی تخمدان بوده؟ چون بعد اون اتفاق درد تخمدان داشتم و هنوز هم دارم و بارتولن هم ضربه خورد و ورم کرد، ایا بارتولن به تخمدان مربوط است؟ لطفا به سوالاتم پاسخ بدید شرایط رفتن به دکتر ندارم خیلی نگرانم
- کیست تخمدان
سلام.میخواستم بدونم جواب سونوگرافی من چی میشه خطر داره یا نه؟ تو جواب سونوگرافی من نوشته: هر دو تخمدان حاوی فولیکول های ریز متعدد پریفرال (متوسط۱۴-۱۰) به دیامترmm2_5می باشد و استرومای مرکزی هر تخمدان به طور نسبی اکوژن می باشد.مجموع شواهدفوق میتواند مطرح کننده تغییرات به سمتPCOD باشد. مایع ازاد مختصر در کلدوساک رویت شد.
- درد پشت کمر و پهلو و درد لگن
سلام خانم دکتر هفته ۲۰ هستم و قسمت سمت چپ کمرم تقریبا ناحیه ای که به پهلو وصل درد میکنه و بعد درد ول میکنه اما مثلا درد لحظه ای میاد ، خداروشکر لکه بینی اینا ندارم میخواستم بدونم این حالت طبیعی؟ به چه علت این درد دارم؟ دقیقا عین این درد رو در ۱۸ هفته هم داشتم البته اون در قسمت استخوان لگن بود سمت چپ قسمت جلویی به نظرتون علت درد چیه؟
- پرولاکتین پایین
سلام خانم دکتر ببخشید من بعد خوردن قرص کابرگولین ۱میلی که ۵۰بود الان شده۰/۸و برای بارداری میخوام اقدام کنم بنظرتون چی مصرف کنم که باردار بشم و اینکه پریودی نامنظم دارم
- در مورد قرص ویتاگنوس
سلام خانم دکتر من مدت 6 ماه قرص ویتاگنوس مصرف میکردم بعد 6 ماه بصورت نامنظم مصرف کردم بعد دوباره یکماه مرتب بعد پریود نشدم 2 ماه کاملا حالتهای حاملگی را داشتم بعد از 2 ماه 1 عدد قرص صبح زود خوردم خوابیدم بعد که بیار شدم پریود شدم آیا این قاعدگی بوده یا سقط؟ نمیدونم خیلی فکرمو در گیر کرده با تسکر
- تاخیر پریودی به مدت ۸ روز
با سلام و وقت بخیر دختر مجرد ۳۰ ساله هستم که تقریبا در یکماه اخیر روزی یک عدد قرص آهن و هفته ای یک عدد ویتامین دی ۱۰۰۰ می خورم، با شخصی جهت ازدواج در حال آشنایی هستم و رابطه مقعدی داشتیم. الان باید روز ۸ پریودی میبودم که پریود نشدم با وجود گرفتگی عضلات و سستی و بی حالی و حساسیت سینه ها...و در رابطه مایع داخل مقعد ریخته شده و تا بحال چنین مشکلی برایم پیش نیامده بود و نهایت ۲ ۳ روز پس و پیش میشد، ولی الان با وجود خوردن زعفران و زنجبیل و گرمیجات پریود نشده ام...فقط بعدش که بررسی کردم متوجه شدم در زمانی باهم رابطه داشتیم که احتمال بارداری وجود داشت...آخرین پریودیم در ۶فروردین بوده و فعل حال هم پریود نشده ام....امکان بارداری وجود دارد؟ میتوان به نتیجه بیبی چک اعتماد کرد؟ اگر نتیجه بیبی چک مثبت بود چه دارویی برای سقط بخورم؟ خیلیییی استرس دارم خیلی ممنون میشم اورژانسی راهنماییم کنید.
- کیست دروموییدتخمدان
عرض ادب واحترام میخواستم بدونم آیا پس از جراحی کیست درومویید احتمال باز گشت یا عود کردن وجود دارد
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالم و مجردم در هر دو تخمدانام کیست خیلی کوچیک وجود داره دکترم قرص دوفامد تجویز کردن تا پریود بشم ایا خطری داره وجود این کیستا؟ممکنه خود به خود از بین بره؟خیلی نگرانم داروی خاصی در مدت زمان باید استفادع کنم؟
- گارداسیل
سلام خانم دکتر . من تست پاپ اسمیر دادم که کمی عفونت نشون داد و دکتر معالج برای سه ماه دیگه تست مجدد تست پاپ اسمیر خواستن و hpv هم negative بود .من به درخواست خودم گفتم برام واکسن گارداسیل بزنند که دوز اولش را زدم و دو دوز دیگه باقی مونده ۳۳ سال دارم و یه فرزند. آیا این واکسن خوبه و مشکلی که برای بارداری و چیزای دیگه که ایجاد نمیکنه؟ ممنون از شما
- دارو
سلام خانوم دکتر مهربون به من گفته بودید از ترکیبات ضدقارچ و ضد التهاب استفاده کنم؟ اینها چه دارویی هستن؟ هم برای داخل و هم بیرونی. من خارش و التهاب دارم که فکر میکنم قارچ چه داروی خوراکی در کنارش باید مصرف کنم؟ ممنون
- قرص اوابوست
آیا قرص اوابوست تضمینیه
- خوردن یدونه قرص اوسیز ۰/۷۵ باعث جلوگیری از حاملگی میشود؟
- پریودی طولانی
دخترم 13سالشه،وخیلی لاغره،الان دوماهه ک پریوده،ضخامت اندومترش 20بود توسونو،تخمدانهاش سالم بودند،دوتا امپول 50میل وویتانین کا،تزریق مردن براش،خونریزیش کم شد،ولی قطع نمیشه اصلا گاهی اندازه یه سکه 500ریالیه،گاهی سب تا صبح نمیاد،دوباره همون اندازه میاد،تیره وروشن مخلوط،به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه؟امکان داره ب خاطر لاغریی باشه؟؟
- سلام من ۵۳ سالمه و۴ ساله که یاعسه شدم ودر سینه چپم یک توده صفت ناگهانی دیدم ودر مامو گرافی رنگی تشخیص توده ای نان هموژن وماکرولوبوله به طول ۵۵ میلی دادن میخواستم معنیشو بدونم
- کانون اکوزن سمت چپ قلب جنین چیست
- بتا ی پایین
سلام من روز ۱۳ انتقال جنین آزمایش بتا دادم گفتن منفی شده یعنی ۱ حالا گفتن روز ۱۵ تکرار بشه امیدی هست مثبت بشه یا مثلا هنوز بتا بالا نرفته باشه بنده الان هیچ گونه علامتی ندارم نه حالت پریودی نه بارداری فقط روز ۸ انتقال بدنم یهو داغ شد وزیر دلم درد گرفت رفتم دستشویی ولک دیدم دکتر پروژسترون زیاد کرد وقطع شد لطفا راهنمایی کنید؟
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ۴۶ساله عیستروسکوپی شهریور شدم نتیجه خوب بود بعد قرص هورمونی خونریزی بدتر کرد الان سه هفتست دیفرلین یازده زدم قطع شد اما طبق تاریخ قبلی پریود شدم آمپول بعدی میشه زد یا نه من کم خونی دازموریزش مو نمیخوام رحم دربیارم
- عزیزم خطرناک هستش کیست داخل سر جنین
سلام عزیزم من الان 35سال دارم الان باردار هستم رفتم سنو آنامالی انجام دادم میگن داخل سر بچه دو تا کیست وجود داره آیا خطرناکه الان 21هفته هستم لطفاً کمکم کنید نگرانم ممنون
- ناباروری
آیا تنبلی تخمدان میتواند مربوط به رعایت نکردن بهداشت باشه؟؟؟


