Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- مصرف قرص دوفاستون
سلام من دو تا فیبروم نسبتا بزرگ دارم ۴۷ سالمه به پزشک متخصص مراجعه کردم یکیشون میگه به خاطر سنت نمیتونیم داروی هورمونی بدیم ودیگری قرص دوفاستین دادن هر دو دکترای حاذق هستن نمیدونم به حرف کدومشون گوش بدم دکتر دوم گفتن احتمالا رحمت باید ورداشته بشه لطفا نظرتونو بهم بگید ممنون
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام.خانوم دکترعزیز من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم وبعد از۲۴ ساعت ک گذشت دوتا قرص اووسیز۰/۷۵خوردم ومهرماه دوازدهم پریودشدم ولی رابطه بانامزدم ۲۶ مهربودوابان ماه هم روز سیزدهم پریود شدم ولی خون ریزیم به جای اینکه پنج روز باشد سه روزبود وتموم شد ولی الان چن روزه طعم دهانم تلخه وشکمم احساس میکنم بادداره به نظرتون بارداری یا ازچیز دیگه .ممنونم
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام من بعد دویا سه روزمصرف قرص اورژانسی پریود میشم ایا اثر قرص ازبین میره و اینکه از عوارض این قرصها هست که دچار خونریزی میشم
- سلام. من یه اسیب دیدگی داخلی بالای واژن که پاره شده بود داشتم و ضربه به سمت راست تناسلی و غده ی بارتولن.درمان نکردم و دوسال میگذره. زیر شکمم و شکمم و پهلوم ورم کرده و مثل شکم صدا میده حتی سینم و عضله ی قلبمم همیطور. عضلاتم میکوبه و صدا میده انگار هوا داخل عضلاتم. خطرناک؟ مشکل چیه؟ تو سنو گرافی چیزی معلوم نشد پس مشکل از کجاس
- بارداری
قرص نوروم اسکین نازایی می اورد؟؟
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- زدن سه امپول پروژسترون سه روز متوالی خطری ندارد
دکترم برای بارداریدر روز های۲۳،۲۴،۲۵ قاعدگی سه امپول پروژسترون داده ایا خطرناک نیست سه امپول پشت سر هم؟
- کلیتوریکش
سلام.منتازه وارد ۱۸ سال شدم و در دورگپریودیم هستمکه همچیین دردیو حس کردم و دردش انقد زیاده که کمرم و پاهامم. حتی درد گرفتن همراهش اصلا دردش قابل کاهش نیست ممنون میشم یه راه حل بدید زودتر بهم تا کمک کنه دردش زودتر تموم بشه گ
- اکوژن چسبیده به کیسه صفرا چیه خطرناک هست یانه
- بیماری زنانه
سلام خسته نباشید تقریبا یه سالی هست که آیو دی دارم الان دو هفته ست که پریودم ویک هفته مرتب لکه بینی دارم و تازگی خونریزیم شروع شده و و پریودی منطم دارم الان مدتی هست که بعد از پریودی یک هفته بیشتر لکه دارم ب نظر شما باید چکار کنم آیا علایم مریضی یا چیزه دیگه است
- کوچیک شدن تخمدان
سلام من برای چکاب قبل باداری رفتم دکتر بعداز زایمان بهم گفت که تخمدان هاتون کوچیک شدن یعنی خیلی خطر داره؟
- بارداری
سلام من برای بارداری حدود 8 ماه پیش اقدام کردم سنو گرافی لگن انجام دادم ازمایش چکاپ کامل دادم همه چیز نرماله قرص کلو میفن مصرف کردم لتروزول وپروژستورن ولی ماه قبل پریودیم 2 روز عقب افتاد واین ماه 4روز از شما ممنونم اگه پاسخم زود بدین
- پولیب رحمی
آیایک خانوم یائسه بعداز آمپولی که برای پولیب زده خونریزی مثل پریود داره ، طبیعی هست؟؟ میشه توضیح بدید ممنون میشم
- تشکیل پرونده بیمارستان
سلام من درهفته 38 بارداری هستم. اموز رفتم بیمارستان برای سزارین تشکیل پرونده دادم. مشاوره بیهوشی هم شدم اما یادم رفت بگم که مینور هستم آیا اشکالی پیش میاد یا روز عمل هم میتونم این موضوع رو بگم؟ آخرین آزمایشم رو خواستن که مشکلی نداشت ولی قبل از عمل یک آزمایش دیگه هم دارم آیا باید اونو با خودم ببرم؟با تشکر.
- لابیاپلاستی
سلام خانوم دکتر. میخواستم بدونم هزینه ی لابیاپلاستی حدوداً چقدره؟ من پوست لبه های ناحیه تناسلیم یکم چروکیده شده، میخوام با تزریق چربی دوباره فُرم بگیره. ضمناً لایه برداری هم میکنین؟ هزینه لایه برداری چقدره؟ ممنونم اگه جوابمو بدید
- کیست تخمداااان
سلام ضربه های محکم در رابطه و قرار دادن جسم سنگین روی بدن ماساژ بدن باعث ترکیدن کیست تخمدان میشود و ارتباطی دارد؟
- خون ریزی در اثر ضربه خوردن ب کمر
سلام خانوم دکتر من دیروز با برادرم درگیر شدم لگد های محکمی ب کمرم زد و امروز دیدم ک خون ریزی دارم با اینکه هنوز ب وقت پریودیم مونده علتش چیه شدم
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم


