Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل دارویی کوریزان با ال دی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من امشب قرص سرماخوردگی کوریزان و شربت دیفن هدرامین خوردم روش جلوگیریم قرص ال دی هستش آیا تاثیر داره این داروها باهم؟؟
- پریود سبک
سلام ۲۴سالمه مجردم میخواستم بدونم علت اینکه زمان خونریزی قاعدگی من از ۷روز به ۲روز کاهش پیدا کرده و موقع پریودی سوزش واژن هم دارم چی میتونه باشه؟ کم کاری تیروئید هم دارم که فوق تخصص غدد به تازگی دوز لووتیروکسین رو بیشتر کرده
- پربود شدن
سلام من دختر17ساله ای هستم که سه پریود میشوم الاحدود یک ماه هستش که پربود نشدم و قبلش هر دو هفته یکبار یعنی اینطور بگم که زود زود پریود میشوم و الان یک ماه یا 40 روز هستش که پریود نشدم مممون مشم راهنمایی کنید
- ضخامت دیواره رحم بعدازسقط
سلام من سقط داشتم داروخوردم ودرسونوشکمی گفتن مشکلی ندارم ۲۰اردیبهشت دربیمارستان داروخوردم الان ضخامت رحمم رفته بالا سونوواژینال انجام دادم احساس گرفتگی وفشار درشکم دارم دکترم میگه احتمالا تیکه باقی مونده وباید کورتاژبشم گفته صبرکنم پریودکه شدم دوباره برم سونواگه ضخامتم پایین نیومد کورتاژ کنم الان وقت پریودیمه شکمم سفته ولی پریودنشدم الان باید چه کارکنم به نظرتون ممکنه هنوزتیکه داشته باشم؟راه دیگه ای به جز کورتاژنیست؟
- پریود
سلام خسته نباشید.من 3 هفته پیش عادت ماهیانه هفت روزه داشتم و بعد از اینکه غسل رو انجام دادم شب بعدش دوباره اون روند تکرار شد و دوباره خون دیدم اما خون با ماده سفید و چسبناکی مخلوط هستش و الان نزدیک به 2 هفته است که من این مشکل رو دارم این نشانه های عفونت هست؟
- خونریزی طولانی بعد از زایمان
باسلام من ۵۵روز هست ک زایمان کردم ولی همچنان خونریزی دارم گاهی کم میشه ب طوری ک فک میکنم دارم پاک میشم ولی دوباره با شدت زیاد شروع میشه چ کار باید کنم خطرناکه؟ داروی خاصی باید مصرف کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیاف مترونیدازل
سلام شیاف مترونیدازل استفاده میکردم روزهفتم مصرف پریود شدم حالا باید چیکار کنم منتظر شم تا پریودم تموم بشه ادامشو مصرف کنم یا بیخیال بشم؟ ممنون
- پرده بکارت
سلام وقتتون بخیر من چند روزه فکر و خیال داره دیوونه م میکنه ما هشت ماهه عقدیم پرده بکارت من ارتجاعی از نوع حلقوی هستش دوماه پیش همسرم آلتش رو به صورت مالشی به روی واژنم میکشید راستش ی کوچولو درد داشتم میخواستم بدونم من باکره هستم یا خیر ؟! بعد اینکه پزشک قانونی اگه برم چی میگه ؟!
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی استرس دارم ۱۹ سالمه و مجرد و امروز متوجه شدم که عذر می خوام هنگامی رد توالت میشینم فاصله ی واژن تا مقعدم چیزی نیست و به هم متصل شدن انگاری پارگی اتفاق افتاده به شکل هفت خود به خود انگاری.. آیا این شکل از واژن طبیعیه؟
- نزدیکی
سلام
من موقع نزدیکی، با آنکه بیشتر از یک ساعت طول میکشه، از شوهرم دیرتر ارضا میشم. مشکل دارم؟ باید به پزشک مراجعه بکنم؟ - دلیل نبض زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و زیر شکمم دو روزه که چند دقیقه یک بار یا کمتر نبض میزنه رحممه احساس میکنم دلیلش چیه؟ خطر ناکه؟؟
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- در مورد سونوگرافی
با سلام در سونوی من نوشته بقایای بافت گلاندولار در نواحی آگزیلری پستان طرف چپ مشهود است یعنی چی؟ خطرناکه؟
- نداشتن رحم
دختر 13 ساله با آزمایش هایی که دادم . دکتر متوجه شد رحم ندارم :چطور چنین چیزی ممکنه . موقع عادت ماهانه به اندازه یک خوندماغ خون ریزی دارم خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید. آیا تخمک دارم.؟
- بعد از قطع مدرکسی پروژسترون پریود نمیشم
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم چند وقتیه نامزدم دخول صورت نگرفته اصلااا اما خب یکم نگرانم چون قرص مدروکسی پروژسترون قطع کردم ۳ روزه پریود نشدم یکم نزدیکی داشتم ولی خب دخول نبود..الان باید چکار کنم
- ivf
من ivfانجام دادم دکتر قرص utrogestan به من داده وبعد از یک هفته استفاده واژنم خیلی خارش میکند
- جهان آرا
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم عفونت دارم قرص قلدکونازول ۴ تا هر سه روز یه بار باید بخورم به نظرتون مصرف کنم یا حساس نباشم
- سلام من بانامزدم ازمقعددوباررابطه داشتم دردداشتم میتونم ازپماددالاوگ استفاده کنم برای مقعد
- قرص
سلام لطفا نحوه مصرف قرص سایتوتک رو بفرمایید
- یائسگی زودرس
سلام. من 35 ساله هستم. متاهل،فرزند ندارم.قبلا تشخیص pco داده بودن و در 10 سال گذشته، داروهایی مثل اسپرینولاکتون، سیپروترون،فیناستراید مصرف کردم. اما از 5 سال پیش بخاطر ازدواج فیناستراید و داروهای دیگر رو قطع کردم و فقط اسپرینولاکتون ۱۰۰ روزی نصف میخوردم. از همان زمان قطع فیناستراید حجم پریودم ناگهان کم شد. البته در اون دوران استرس فوق العاده زبادی هم داشتم. نمیدونم کدوم باعث تاثیر بر پریودم شد. و دیگر هم برنگشت به حالت قبل. نگران یائسگی بودم و هر سال ازمایش هورمونی دادم که بعد از هر ازمایش پزشک گفتند در معرض یائسگی نیستی. از ماه بهمن ریزش موی شدید گرفتم و فروردین که ازمایش دادم دکتر گفتند در استانه ی یائسگی هستی. این ازمایش رو روز 4 پریود انجام دادم. ایا این ازمایش نشان دهنده ی استانه ی یائسگی هست؟ و اینکه من از 4 ماه قبل این ازمایش، قرص اگنوگل و اووسوی مصرف کردم که دارای فیتواستروژن هستند. ایا امکان دارد مصرف اون داروها در ازمایش تاثیر گذاشته باشد؟ 🙏 Fsh 9.8 miu/ml folicular phase: 3.5_9.2 ) <(estradiol 23.6 pg/ml follicular phase 30_100) ( LH 9.3 miu/ml follicular phase 2.4_12.6) (free testosterone 2.3 premenopause 0.45_2.15) (AMH 3.6 ng/ml 0.9_9.5) (Prolactine 7.1 ng/ml 1.9_25)


