Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایمن
آیا واقعا قرص هایمن که بصورت شیاف استفاده میشه و غشایی شبیه بکارت ایجاد میکنه که بعد از رابطه همراه با مایع قرمز رنگ هست وجود داره؟
- پریودی
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم و عفونت و خارش هم ندارم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- ناباروی
سلام من اگر تخم اهدای برای زنم بزارم هزینش چقدر است
- سوال
سلام خانم دکتروقت شمابخیر، مجردم اولین باری هست که قرص سیپروترون کامپاندمصرف می کنم قبلا قرصهای دیگه مصرف میکردم الآن بعداز قطع یه بسته ازقرص کامپاند پریودشدم دردومین روز لخته ی خیلی بزرگی به اندازه ی یک مشت که فقط خون نبودانگار یک بافت کشسان سفیدرنگ هم بود خارج شدخیلی میترسم که چرااینطوری شده لخته ای به این بزرگی قبلاسابقه نداشته میترسم به پرده ی بکارت آسیب زده باشه خواهشاراهنماییم کنین خیلی استرس دارم ممنون.
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام بچه رو سقط کنم
- خونریزی زیادماهانه
سلام خسته نباشی من خانمی 47ساله هستم پنج زایمان طبیعی داشتم دوتاسقط درسن37سالگی لوله بندی کردم چندسالی هست خونریزی زیادماهانه دارم اکثردکترزنان گفتن رحمت بزرگ شده تا آمپول دیفرلین میزنم 5ماه خونریزی قطع میشه بعد دوباره خونریزی شدید دارم آیا تواین سن یایسه میشم یااخرباید رحمم بیرون بیارم چکار کنم راهنمایی کنید لطفاً ممنون
- بارداری
سلام در هفتا پانزده بارداری هستم و احساس میکنم مقداری از تورم سینه هام کم شده با فشار به سینه هام احساس درد دارم اما نگرانم ، اابته از اول بارداری آنچنان دردی نداشتن اما فک میکنم سنگین تر بودن . آیا نگران کننده است ؟؟؟
- آزمایش خون در بارداری
با سلام میخواستم بدونم جواب آزمایش منفیه ؟ Male<3 Femal<10 In pregnant >25 Suspicious10_25 تورو خدا زود جواب بدین ممنون میشم
- ترمیم پرده بکارت
۳۰ساله.۲۲سالگی اولین رابطه داشتم.با دردکم و خونریزی بعد wc در حد چند قطره.۳ساله به هیچ وجه نزدیکی ندارم.آیا بکارتم ترمیم شده؟
- لطفا کمکم کنید آیا دیدن لخته خون در داخل رحم قبل از انتقال جنین با آی وی اف برای بارداری خطرناک است
من سه روز قبل آنتقالم دکترم یک لخته کوچک در داخل رحم من دید مناسفانه جنینها را انتقال داد آیا این لخته خون خطرناک برای حاملگی است
- فیبروم
سلام من در حال اقدام به بارداری هستم امام متاسفانه فیبروم بزرگ دارم آیا لوپرومر جواب میده میخوام جراحی نکنم
- کیست تخمدان
سلام من سونو گرافی که دادم گفت تو تخمدان هام چند تا کیست آبکی دارم ایا قرص سیبل از بینشون میبره؟
- یایسگی عفونت
من دچار عفونت میشم بعد یائسگی از زل واژیهیل استفاده کردم شب دوم شرسح صورتی داشتم علتش میتونه برای ژل باش
- دفع بقایای سقط
سلام من ٣ ابان سقط داشتم بقايا اكوژن هتروژن با ابعاد 55*17*19 و حجم ٩ سي سي دارم. با وجود اينكه ١ ماه و ١٦ روز از سقط ميگذره ميتونم دوباره قرص ميزوپروستول رو استفاده كنم يا بهتره كورتاژ شم
- لطفا سریع جواب بدید درمورد زایمان
سلام یکی از فامیلمون مون باردار هستش و قراره سر ماه زایمان طبیعی داشته باشه. اولین بارشه که زایمان قراره انجام بده ، ولی خیلی استرس داره شبا خواب نداره، همش فکر میکنه ، تو اینترنت سرچ میکنه نگاه میکنه،مقاله زیاد میخونه خیلی خیلی استرس داره باید چیکار کنه لطفا کمک کنید
- دلیل دیرپریود شدن چی میتونه باشه
سلام ۱۲/۸ پریود شدم ولی این ماه هنوز پریود نشدم ودر این ماه فقط ی بار رابطه اونم بدون دخول داشته ام امکان بارداری هست؟
- بارداری
سلام من ماه قبل قرص ضد بارداری روجا چند شب خوردم و بعد رابطه بصورت طبیعی هیچ اسپرمی وارد نشد اما بهعنوان اورژانسی چند تا قرص با هم به فاصله دوازده ساعت تا هفتاد و دوساعت خوردم و بعد یک هفته تا ده روز پریود شدم بعد از اون رابطه ای نداشتم و باید این مدت پریود میشدم هنوز اتفاق نیفتاده دلیلش چی میتونه باشه ؟؟!
- هزینهIVF
سلام خسته نباشید هزینه عمل برای انتقال جنین چقدر میشه
- افتادن گوشت از رحم
سلام وقت بخیر من تا پریود بعدی ۱۵ روز مونده ۲۱ سالمه و یک سال که ازدواج کردم برای رابطه جنسی به طوری طبیعی جلوگیری میکنیم و از چیری استفاده نمیکنم چند روز پیش درد سمت پهلو راستم داشتم و امروز هم درد زیر شکمی و پهلو چب از ابزن قابض استفاده کردم یه تکه گوشت کرم رنگ شبیه به پی از واژن خارج شده آیا علتش عفونت بوده یا چیز دیگه ای
- ۲۱روزه لکه بینی دارم دکترقرص ترنسیدتجویزکرده والان لکه خون میبینم ایاقرص روهم ادامه بدم
سلام من ۳۶سالمه بخاطراسترس که داشتم دوچارلکه بینی شدم والان ۲۰روزه که لکه بینی دارم به دکترمراجعه کردم قرص ترنسید۲۵۰دادن ومن پریودیم نامرتبه الان لکه های خون میبینم بازهم این قرص رومصرف کنم ؟لطفامنوراهنمایی کنید.ممنون میشم


