Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خواب رفتگی انگشت و ادرار مشکوک
با سلام خدمت خانوم دکتر نازنين من از حضورتان دو سوال داشتم سوال اول اينکه من در هفته 34باردارى به سر ميبرم و اينکه مدت دو روز هست که نوک انگشتان دست راستم تقريبا کل اين دو روز حالت خواب رفتگي دارد,باتوجه به اينکه دستو پاهايم ورم دارد ممکن هست که به خاطر ورم باشد يا ربطي به باردارى ندارد؟ و سوال دوم: من به توصيه مادرم که فرمودن در ماه آخر باردارى در ظرفي ادرار کن و به شکل ظاهرى آن و بعضا محتواى آن دقت کن امروز براى اولين بار اين کار را کردم و متوجه ذرات بسيار ريز سفيد رنگي در آن شدم,خواستم سوال کنم همچين چىزى در ادرا طبيعي است يا خير,اگر طبيعي نيست آيا مربوط به عفونت است؟ در حاليکه من هيچ گونه علائم عفونت ادرارى مانند سوزش و خارش و حتي استشمام بوى بد را ندارم! با تشکر فراوان
- اقدام کردیم برای بارداری
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر35سالمه من تنبلی تخمدان وکیست کوچکی دارم ونامنطمی پریددکترزنان به من مدروکسی پروژسترون داده الان 6ماه میخورم از14پریدبه مدت 10شب واین سری به من قرص لتروزول داد که گفت ازسوم پریدتا5روز بخورم ومن قرص هاروخوردم واین ماه اقدام کردم به بارداری ومن هفته پیش رفتم دکترداخلی به من گفت تیروئید کم کاردارم وقرص لووسین داده بهم حالا خانوم دکتر اگه من باردار بشم تیروئید دارم مشکلی پیدا میکنم ؟؟حالا اگه باردارنبودم ،دوباره اقدام کردیم قرص لتروزول روبخورم قرص مدروکسی پروژسترون هم بایدبخورم اخه مدروکسی هرماه 14پریدی شروع میکنم مشکلی پیدانمیکنم؟؟ زیر دلم تیرمیکشه دردمیکنه مرسی ازجوابتون همیشه بعداز قطع مدروکسی پروژسترون پریدمیشدم الان 4روزه پریدنشدم چرا ؟؟؟ ممنونم
- آزمایش بارداری
با سلام. میخاستم ببینم میشه اینترنتی آزمایش خون هفته ۱۵و سونو آناتولی رو نوشت؟
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن ۱۷هفته ۴روزم هست امروزرفتم سونوآنومالی زیربرگه سونوروکه خوندم نوشته توده اکوژن به انداره ۶۵×۲۴دارم این چی هست؟چندروزی هم لکه بینی وامروزخونریزی داشتم که دکتربهم شیاف وآمپول پرژسترون داده .حالااین چیه واسم نوشته؟
- زنان و زایمان
سلام من این ماه بیشتراز دو روزپریودنشدم و روزسوم قطع شدعلت چیه؟
- تاخیر پریودی
سلام من پرویدم منظم بود و در این ماه ۱۰روزه پرویدم تاخیر کرده و پروید نشدم و بی بی چک هم انجام دادم باردار نبودم احتمال داره باردار باشم یا که مشکلی دارم؟
- بارداری
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- تعیین جنسیت
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- خونریزی پس از زایمان
سلام من ۲ماه و۱۶روزه زایمان کردم همچنان خونریزی خفیف دارم البته هیچ دردو مشکل دیگه ای ندارم چه کارکنم
- فوکوس کلسیفیه 3میلی در تخمدان راست یعنی چه
- اگر کیی بهش تجاوز بشه و اینکه پرده اش از دس بره شما کاری انجام میدهید؟؟
- علت خونریزی بعداز3بارتزریق لوپرومر
سلام خانم دکترمن به تشخیص پزشک تو3ماه. 3بارآمپول لوپرومرزدم برای یائسه شدن ولی بعدازتزریق سومیش الان 22 روزگذشته ومن دوباره خونریزیم شروع شده آیارحمم بایدبرداشته بشه
- بارداری
سلام من نزدیکی داشتم و قرص خوردم سه تا بعد دو روز باز وقتی نزدیکی داشتم ۲ تا خوردم قرصارو صبح خوردم بعد چن روز خونابه قهوهای شروع شد و تا ۷ روز همنجور جوری ک لباس زیر کثیف میشد و گاهی بیشتر بعد تو ۸ روز مثل پریود خونریزی داشتم ولی کم چون همبن موقع هم باید مریود میشدم ولی چون اولش خونریزی داشتم نمبدونم چجوری شده پریود هس یا ن دکتر زنان رفتم سونو واژینال کردم دکتر کپسول مفنامیک اسید ۲۵۰ و ترسند ۲۵۰ داد گف اگع خونریزی قط نشد برو ازمایش بارداری حلا اگه ازمایش بارداری بدم اگه حامله باشم نشون میده یا ن میگم زود اگه باشه شاید نشون نده
- آمپول
سلام من مشکل اندومتریوز دارم ودکتر برام آمپول دکاپپتیل نوشته اولا میخاستم بدونم خارجی بهتره بخرم یا ایرانی دوما چه روزی از زمان عادت ماهیانه باید بزنم؟؟؟
- یبوست نوزاد
سلام من پسر دوماهه دارم الان نزدیک دوهفتس مدفوع نکرده هر از گاهی زیاد گریه میکنهد تا ی مدت شیاف روغن بادام میکردم شکمش کار میکرد الان شیافم میکنم شکمش اصلا کار نمیکنه خیلی نگرانم مشکل چیه ممنون
- لک پوست
سلام خانم دکتر وقت بخیر بنده بیمارشماهستم ۴۲ ساله و دارای ۲ فرزند بعداز سزارین بچه دوم وقتی از اتاق عمل بیرون اومدم روی پیشونی و شانه ها وبعضی از جاهای بدنم لک های قهوهای تیره افتاده دلیلش چیه خانم دکتر؟
- تغیرات فیبروکیستیک شدید خوش خیمfcc با گسترش patchy
سونوگرافی سینه
- سلام میشه جواب این ازمایش و بگید
Received fixed specimen in formalin consisted of multiple fragments of dark brown soft tissue M: 5×4×3cm S.O.S :M/17
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر


