Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه به کمر
سلام دکتر من از پله افتادم و به کمرم سمت چپ تا باسنم ضربه خورده و پریود بودم ک میخواستم تموم کنم ولی ۶ روزه هم درد میکنه هم پریود هستم آیا خطرناکه عکس گرفتم دکتر گفته فقط ضربه خورده خوب میشی لطفا پاسخ بدین ممنون
- پاپاسمیر
Absence of transformation zone /endocervical component یعنی چی؟
- درد سزارین
دوسال پیش سزارین کردم الان جای عمل بی حس شده درد دداره وسفت شده
- لکه بینی بعد از هیسترسکوپی
سلام وقتتون بخیر من یک ماه هست که با هیسترسکوپی رحمم رو برداشتم چهل سالم هست هنوز گاهی اوقات لکه قهوه ای دارم خطری نداره؟
- باردای
سلام روز بخیر بنده باردارم و در هفته ۷ هستم با سرکلاژ شکمی. آزمایشFBSنوشته شده نورمالشup to99 برای من۹۷ هست دکترم گفتن آزمایش پودرقند۷۵گرم بدم میخواستم بدونم مگه عدد آزمایشم نرمال نیست؟و این که ازمایش پودر قند در هفته ی بارداری من ضرر نداره؟
- آمپول
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر آیا میتونم. آمپول هیدروکسی پروژستورون روهمراه بتامتازون تو یه روز تزریق کنم ممنونم
- سلام من ابله مرغان شده بودم الان پریودم عقب افتاده
ایا دارو های ابله مرغان روی پریودی تاثیر دارد
- سلام من عادت ماهیانه خیلی زود به زود میشه آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه مرسی
سلام ۲سال قرص مارولین برای پریود شدن خوردم حدود۴۰سالمه الان دکتر قرصمو عوض کرده مدروکسی پروژسترون داده از روز ۱۲پریود روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- مشکل سینه
سلام من ۲ ساله بچمو از شیر گرفتم روی هردو سینه رگهای برجسته دارم سینه راستم رگها دور تا دور هاله سینه مشخصه سینه چپم که چند تا کیست ریز دارم رگها رو به نوک سینه برجسته اس به نظر شما چیزی هست؟ ممونم
- هفته بارداری ب روش iui چگونه محاسبه میشود
سلام وقت بخیر کسی ک به روش iuiباردار میشوداز تاریخ iuiبرای هفته های بارداری باید حساب کند اخه رفتم سونو گفت ۶هفته ای اما از نظر خودم ۷هفته و چندروز بودم یعنی ممکنه مشکلی برای جنین باشه
- تاخیر در پریودی؟
سلام خسته نباشید من ۸ این ماه باید پریود میشدم ولی هنوز پریود نشدم این چندوقت هم خیلی استرس داشتم خیلی نگرانم ایا امکان داره به خاطر استرس باشه ؟
- سونگرافی رحم
سلام خسته نباشید من ۲۱ سالم هستش خیلی سمت راست زیر شکمم درد مکنه معاینه داخلی شدم عفونت نداشتم الان واسم سونو نوشتن در سونو نوشته رحم به ابعاد ۸۷*48م.مباضخامت اندومتر۱۴م.م اندومترهتروژن میباشدIUDجاش مناسب فاصلش از فوندس۱۷م.م باوجود IUDهایپرتراپی اندومتر در کنار شرح لگنی مزمن در نظر داشتن PIDخصوصا با پتوژن اکتینومایکوز وبررسی توصیه میشود یک کانون کیستیک حاوی اکوی IOwIeveIداخلی باابعاد ۳۲*۲۲م.م در اندکس،چپ رویت میشود مایع آزاد مختصر در لگن مشهود است لطفا جوابم سونو گرافی مو بدین دارم از درد میمیرم
- بسته بودن لوله های رحم
سلام خسته نباشید من دوبار باردارشدم ولی هردوبار نافرجام بود.جنین بیشتر از ۵ هفته رشدنکرد.البته رحمم دوشاخ بود.پارسال عمل لاپاراسکوپی وهیستروسکوپی انجام دادم.میخواستم ببینم امکان داره لوله ها بسته بشن.چون دکترم از ایران رفتن تو پرونده خیلی کوچک یه جا نوشتن لوله ها بسته بوده در صورتی من عکس رنگی هم حدود یکسال قبلش از رحمم گرفته بودم ولی چیزی دراین مورد اشاره نشده بود.الان میخوام باردار بشم امکان هست لوله بسته شده باشه؟
- قرص دزوسپتیو
سلام از روز پنجم قاعدگی تا الان ۴عدد قرص دزوسپتیو مصرف کردم و دارم ادامه میدم و اولین دوره ای است در طول ۶سال ازدواجم استفاده میکنم به خاطر پولیپ داخل رحم دکتر تجویز کرده که استفاده میکنم. آیا به تنهایی برای جلوگیری از بارداری کافی است ؟ تشکر از شما دکتر دلسوز و مهربان که سوالات ما را جواب میدهید.
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- نتیجه سونوگرافی من چیست
با عرض سلام و خسته نباشید من یک کیست پنج سانتی هموراژیک داشتم که بعد از دوماه برطرف شد اما در سونو بعدی نوشته بود اندومتریال لاین 6م.م و حاوی مایع دارای اکوی داخلی
- ….
سلام چه زمانی علائم بارداری نشون میدن امروز ۱۹ سیکلم هست چرخم منظمه ۲۷ ۲۸ روزس کمردرد و کمی اطراف شکم درد و تیره شدن هاله و خستگی دارم اقدام هم کردم
- بارداری
سلام وقت بخیر من دو هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم واسه پیشگیری هم از کاندوم استفاده کردم و دو روز بعد از رابطه پریودم شروع شد میخواستم بدونم احتمال بارداری هست
- اقدامات
سلام بعد از لیزر زگیل تناسلی چه مراقب هایی باید انجام داد؟


