Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل
آمپول واریوپپتیل و ویتامین k تداخل ندارن باهم؟
- بارداری
سلام از دیروز واژن خیلی درد میکنه همین طور سمت چپ لگنمم خیلی درد میکنه خطر ناکه
- Fedezd fel a Chicken Road egy megbízható online kaszinóban biztonságos környezetben az elemzésünkkel.
Játékszoftver-cég által tervezett Chicken Road humorral, szórakozással és eredetiséggel tölti meg az élményt.Játékmenet és hangulat Üdvözlünk egy ostoba világban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A felület élénk, vicces effektekkel. A hangulat feldobja a hangulatot.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road nem okoz csalódást. Várhatod:Szabad pörgetések Szorzók Valtozó tárcsák Meglepetés ScatterekA játék közben esélyed van mini-játékokat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Jó hír: biztonságos kaszinók felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Mint például: LeoVegas ingyenes pörgetésekkel a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után szórakoztató élmény.Erősségek Vonzó szorzók MobilbarátTudnivalók Nem komoly játékosoknak
A szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road frissítő szórakozás.
- علت تنبلی و لاغری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من پلی کیست و تنبلی تخمدان دارم و یک خانوم ۲۳ ساله متاهل هستم که خیلی لاغر نسبت به سن و قدم بسیار کمبود وزن دارم و ریزش مو هم دارم آیا لاغری من میتونه مربوط به مشکلم باشه؟
- سلام میگم چند روز بعد امپول پرژوسترون پریود میشم من حالا 40روز میشه پریودم عقب افتاده ودوتا امپول پرژوسترون 50زدم میشه راهنمایی کنید
- کلدوساک رحم چیست
سلام من دیروز سونوگرافی انجام دادم و گفتم مایع کلدوساک در اطراف رحم شماوجود داره آیا کلدوساک تداوی دارد یاخیر
- عمومی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانومم یه ۹ روزمیشه سرگیجه داره و بیحاله بعضی اوقات هممیگه زیر شکمش یخورده درد میکنه بعدش عادت ماهیانش عقب افتاده ۵ روز از وقتش گذشته میشه راهنمایی کنینن خیلی ممنون میشم
- نگرانی زیادی دارم
چند توده هایپواکو، ماکرولوبوله و پارالل در سونوی پستان مشاهده شده است چه کاری باید انجام دهم
- زمان خوردن قرص لتروزول
سلام خانم دکتر.من تنبلی تخمدان دارم و شما بهم قرص لتروزول دادین بخورم از روز دوم پریود،میخواستم بدونم لکه بینی جز پریود حساب میشه یا باید از روز دوم خونریزی قرصو بخورم؟و اینکه بعد خوردن قرص چه زمانی نزدیکی باید داشته باشم؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من سرکلاژ شکمی کردم و چند ماه بعدش رفتم اقدام الان دوماه ولی باردار نشدم رفتم دکتر زنان بهم میگه احتمال داره دهانه رحمت موقعی ک دوخته شده باشه زیاد تنگ شد و اسپرم نمیتونه وارد بشه باید آی یو آی بکنی یعنی احتمالش هست بخاطر سرکلاژ باشه در ضمن من مرتبه پریود میشم و لخته ازم دفع میشه اگه تنگ شده بود چطور اینجوری لخته ازم دفع میشد الان خیلی ناراحت من دوس دارم طبیعی باردار بشم لطفاً بگید چکار بکنم فقط دوماه ک جلوگیری مو قطع کردم
- عقب افتادگی قاعدگی
سلام خانم دکتر دختری ۱۷ ساله هستم ،اوایل دوران قاعدگی یا هرماه یا دوماه یکبار رو پریود میشدم ولی هر چی میگذره بینظم تر میشه یکبارتا ۵ ماه طول کشید منم سرخود قرص Ldخوردم چن روز ،حالم بد شد ،زعفرانم میخوردم دیگه نمیدونم از کدومشون بود که چن روز بعدش پریود شدم ،ماه بعدش هم بدون مصرف چیزی خودش اومد ،الان از دوباره ۴ماه هنوز پریود نشدم بنظر شما دلیلش چیه ؟؟
- سلام مجدد،سن ۴۵،پریودیها کمی نامرتب شد ۲ماه عقب افتاد درحال حاضر تقریبا مرتب ،زودتر از موعد
- سلام من همیشه قبل قاعدگیم صورتم جوش میزنه خیلی درد میکنه جوش هاهم دلیلش چیه
- آزمایش غربال گری
سلام خسته نباشید من ۴۲سالمه بارداری دوممه به طور طبیعی/ غربالگری مرحله اول انجام دادم ان تی۱/۱وریسک داون هم ۱/۱۷۰۰ بود که دکترم گفت نیاز به غربالگری مرحله دوم نیست وسلفری هم نمیخوادانجامدبدیدالان آنومالی هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی ذهنم درگیره که نکنه مشکلی پیش بیاد به نظرشمابایدسلفری انجام میدادم؟
- بارداری
سلام من باردار هستم وپلاکت خون من پایین است روی عدد۱۰۲آیا راه حلی وجودداره واینکه موقع زایمان مشکلی برام پیش نمیاد؟الان هفته ۳۸هستم.
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام من و همسرم دخترخاله پسرخاله هستیم ازمایش ژنتیک داده بودم الان ۵ ماهه ازدواج کردیم میخواییم اقدام ب بارداری بکنیم ازمایش قبل بارداری دادیم گفتن انتی بادی در بدن باید مثبت باشه ک مال شما مثبت ضعیف هست سوالم ا شما ایا مشکلی پیش میاد؟؟؟انتی بادی چی هست؟
- پودر چاقی رویال
سلام ۱۷ سالمه از پودر چاقی رویال اصل استفاده میکنم میشه بدونم تاثیری روی نازایی و پریودی داره ؟ عوارضش چیه ؟
- هایمن
سلام خانم دکتر من چند وقتیه درگیر اعتیاد خودارضایی شدم ولی به هیچ عنوان چیزی وارد واژن نکردم اما همین به ارگاسم رسیدن به تنهایی میتونه مشکلی برای پارگی ایجاد کنه؟
- فراموش کردن دوز دارو
سلام من از روز تخمک کشی دوازده ساعت یک استرادیول میخوردم و دکتر گفت بعد از انتقال همین روند ادامه بدم که من روز اول و دوم فراموش کردم و فقط یک قرص در روز خوردم آیا مشکلی پیش میاد؟!بعد از تخمک کشی هم دوتا آمپول پروژسترون داشتم هر روز تا روز انتقال که یکروز قبل از انتقال هم باز آمپول یادم رفت؟!حالا چی میشه؟!
- منفی شدن بارداری.
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۱۵روز پیش رابطه با نامزدم داشتم که منی ایشون واژنم رو خیس کرد یکساعت بعد ۴قرص ال دی همزمان و ۱۲ ساعت بعدی ۴ قرص دیگه مصرف کردم .الان هم بعد ۱۵ روز از رابطه بی بی چک مصرف کردم که منفی دراومد یعنی فقط یک خط c افتاد.بااین اوصاف مطمئن باشم باردار نیستم؟آخه ۲۰ام مرداد باید پریود میشدم اما الان ۱۰ روز تاخیر داره و هنوز نشدم


