Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اکوژن
اکوژن چیست
- بارداری
سلام خانم دکترمن فریزکردم میترسم باردارنشم
- امکان بارداری
سلام من ۴۸ سال سن دارم شوهرم ۵۵ ساله هست. بچه اولمون شش ساله است و طبیعی باردار شدم برای انجام بارداری مجدد میدونم که نیاز به روشهای باروری هست . من خارج از ایران هستم و میخواستم بپرسم چه مدت نیاز هست حضورا مطب بیام؟ آیا امکانش هست قسمت اعظم کار و غیر حضوری انجام بدم ؟ HORMONE Progesteron: 0.30 ng /ml FSH: 20.9 mlU/ml LH: 1.7 mlU/ml E2: 127.0 pg/ml Anti-Müller-Hormon: 0.09 ng/ml
- قرص
من رفتم پیش دکتر و گفتن شاید زگیل داشته باشم بعد به من کپسول آزیترومایسین و پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن میخواستم بدونم این دارو ها برای چیه و آیا عوارض نداره و باعث نازایی نمیشه یا استفاده پماد در ناحیه تناسلی خطر ناک نیست؟
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- روز اول پریود
سلام من میخوام روز اول پریودم رو بدونم دیروز ساعت ۵ عصرمتوجه شدم با یه مقدار کم خون و دیگه قطع شد تا فردا ظهر .حالا من دیروز رو روز اول حساب کنم یا امروز رو .لطفا زود جواب بدین
- تست بارداری
باسلام واحترام بنده ازموعد پریودیم یک روز گذشته آیا اگرتست بارداری انجام دهم مشخص میشه که باردار هستم یاخیر
- قرص فنازومکس را در هفته اول بارداری خوردم اشکال داره
- سلام منم ۳۴سالمه سونودادم تصویردوعددلنفاوی بانمای ری اکتیوحداکثربه ابعاد۱۲م۵مدرناحیه آگزیلاری سمت چپ رویت شد خطرناکه
- نزدیکی در دوران بارداری
سلام خانم دکتر، شما نزدیکی را برای من ممنوع کردید به خاطر لکه بینی ای که در هفته 13 بارداری داشتم . الآن در هفته 19 بارداری هستم و مشکلی ندارم. شیاف پروژسترون هم روزی 2 بار به فرموده شما تا پایان ماه 5 دارم مصرف می کنم. آیا می توانم نزدیکی داشته باشم یا هنوز نه؟ با تشکر
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- سلام من ۱ماه پیش کیستم ترکید و در آخرین سونو روز ۱۴ پریودیم گفتن کیست ۲۵میلی با جداره سپتاسون و اکو ظریف داخلی و ضخامت رحمم ۱۵.۷ آیا خطرناک کیستم و ضخامتم
- کیست اینترنال اکو تخمدان
با سلام من سه ساله اقدامم برای بچه دارشدن کیست درمویید دارم تو سونو نوشته کیست اینترنال اکو دارو هورمونی و محرک میخورم اونا کیست ها بزرگتر میشن راه حل و درمان این کیست ها چیه؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من حدود یک سال میشه که تواقدام برای بارداری دوم هستم ولی باردار نمیشم دوسه ماه پیش دکتر زنان رفتم گفتن مشکلی نداری میخوام اگه عوارضی نداره سر خود کلومیفن استفاده کنم میشه راهنماییم کنید شوهرم دیگه نمیزاره برم دکتر تورو خدا کمکم کنید خسته شدم دیگه
- سزارین
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر بسیار ارجمند که صبورانه پاسخ کسانی مثل من که دچار استرس از زایمان سزارین هستند را می دهند. خانم دکتر شما در پاسخ سوالم درخصوص چنددقیقه زمان سزارین فرمودید از نیم ساعت تا یک ساعت متغییر است چرا برای بعضی ها نیم ساعت و برای بعضی ها یک ساعت خانم دکتر برای افراد فشارپایین توصیه شما زایمان با بیحسی است یا بیهوشی کامل
- انگشت در کوس ضرر است؟؟
سلام من دختری ۱۱ ساله هستم میخواهم بدانم انگشت کردن در کوس ضرر است؟؟؟؟
- اقدام به بارداری
سلام آیا مصرف شیاف واژینال مترونیدازول ۵۰۰ در زمان قاعدگی منعی دارد یا خیر ؟ و اینکه چند روز بعد از اتمام این دارو میتوان اقدام به بارداری کرد؟
- سلام، لتروزول وبه من گفتن از روز دوم پریود شروع کنم، ولی من فراموش کردم واز روز سوم شروع کردم ایا مشکلی دارپ یانه
- واکسن آنفولانزا
سلام باردار هستم .واکسن آنفولانزا هلندی نتونستم پیدا کنم .واکسن فرانسوی ۳ظرفیتی بزنم اشکالی ندارد؟
- پریودی
سلام خانم دکتر من در روز اول پریودی همراه با درد شکم و کمر واژنم هم درد میکنه و تنگی نفس میگیرم و نفس نفس میزنم خیلی اوقات طبيعیه؟؟ مجرد هستم


