Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام اگر در زایمان های زودرس مشکل فقط نارسایی دهانه رحم باشه و سرکلاژ واژینال موثر نباشه چه راه حل هایی وجود داره که موثر باشه و این اتفاق دوباره نیوفته؟لطفا راه حلی پیشنهاد بدید که خیلی موثر بوده باشه و تقریبا صددرصد جواب بده
- خارج کردن رحم و تخمدان
سلام بنده ۲۰ سالمه و به هیچ وجه قصد بچه دار شدن ندارم و بسیار تخمدانای سالمی دارم به شدت در معرضش هستم چون رابطه جنسی زیادی دارم از یکی از دکترا شنیدم جراحی عقیم سازی دلیل علمی میخواد و غیر قانونیه و بیمه ام قبول نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید اگر امکان جراحی هست و قیمت رو هم بفرمایید هم ازاد هم با بیمه
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید.خدا خیرتون بده .من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد و درد پریودیمم هی میگیره ول میکنه هر یه دقیقه یبار ....وقتی پریودم درد دارم
- خارش واژن
سلام قرص سفالکسین زیاد مصرف کردم خارش واژن و خارش مقعد گرفتم میشه تریاموسیلین ان ان داخل واژن بزنم موردی نداره
- هورمون FSH
سلام خانم دکتر وقت بخیر دختری ۳۴ ساله هستم روز ۱۶ سیکل قاعدگی آزمایش خون دادم هورمون Fsh ام ۲۷ بوده. تا روز ۱۴ ، من لکه بینی داشتم. سیکل قاعدگی ام ۲۶ روزه هست. و همیشه روز ۷ پریود پاک میشدم. روز ۳۴ سیکل قاعدگی هست ولی هنوز پریود نشدم. توی آزمایش ادرارم هم خون و باکتری و موکوس دیده شده. توی سونوگرافی اندازه تخمدان ها طبیعی بوده و و اندومتر ۶ میلیمتر بوده. آیا مشکلی هست؟ آخه خواهرم در ۴۲ سالگی دچار یائسگی زودهنگام شده.
- زنان
سلام آیا رحم رو میشه پیوند زد.
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- س
سلام وقت بخیر من یکماه خونریزی دارم قطع نمیشه.امپول نوروبیون زدم خوب نشدم منفامیک اسید خوردم خوب نشدم.ترنسید خوردم خوب نشدم.الان بهم قرص استرادیول دادن روزی ۱ عدد .آیا با این قرص قطع میشه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- عمل جراحی رحم
امکان دارد در موقع عادت ماهانه عمل جراحی رحم وبرداشتن آن انجام داد ؟ مشکلی پیش نمی آید؟ خطرناک نیست ؟
- سونوگرافی
با سلام.در سونوگرافی سینه نوشته شده چند لنف نود بیضی شکل با هیلوم اکوژن به قطرحداکثر15میلیمتر در اگزیلاری مشاهده شد .آیا این خطرناکه؟
- آندومتریوز
سلام من آندومتریوزدارم دکتربرام آمپول لوپرومرنوشته بایدچه روزی تزریق بکنم پریودباشم یافرق نداره واینکه باعث یائسگی زودرسمنمیشه۳۹سالمه
- توده اکوزن
باسلام وخسته نباشید:من به علت لکه بینی هاوخونریزی زیاد درفواصل پریودی به پزشک مراجعه کردم وپس ازانجام سونووازن مشخص شددرسانترناحیه سرویکس توده اکوزن به ابعاد18در13وجودداردکه حاوی نواحی اکوفری بوده ومیتواند ناشی ازهایپرپلازی فوکال ویا توده های اندومتریال این ناحیه باشد وپزشک بنده فرموده باید جراحی بشوم اکنون نظر شماراهم خواهانم؟وبنده40ساله ودارای یک فرزند هستم ودیگرقصدبچه دارشدن ندارم ممنون میشم ازراهنماییتون؟
- سنوم
سلام خسته نباشد میخواستم بگم ک ابعاد رحم ۶۳.۳۲هست تخمک راست ۳۲.۱۲ هست مال چپ هم ۳۰ و ۱۸ اندومتر هم ۸ میلیمتر اکوژسترون هست
- یائسگی
سلام وقت بخیر.خانمی ۴۵ ساله هستم.از یکسال پیش دچار قطع پریود شدم آزمایش دادم fsh:20 و lh:11 ماما تشخیص یائسگی داد اما فقط برای دو ماه هورمون دادن فقط با اونا پریود میشم.هفته پیش آز دادم fsh:39 و lh:26 دکتر استروژن و پروژسترون دادن برای ۶ ماه اما نحوه مصرفش رو خوب متوجه نشدم دسترسی به دکترم ندارم .لطفا راهنمایی بفرمائید چطوری بایستی مصرف کنم ممنون و متشکرم از لطفتون
- کیست اکوفری
با سلام کیست ۳۰ میلی متر در تخمدان چپ دارم آیا خطرناک؟
- سرکلاژ
سلام من حاملگی قبلیم باسرکلاژ زودرس شدم ممکنه از استراحت نکردن باشه این دفعه باسرکلاژواستراحت امتحان کنم یاشکمی بهتره چون سنم کمه۲۰هستم
- مشکلات زنانه
با سلام و احترام در مورد ختنه زنان ، آیا راه حلی یرای درمان این مشکل هست؟ نزدیکی با همسرم امکان پذیر نیست و همیشه عفونت هم داره، راه حل چیه چه باید کرد؟
- صاف بودن رحم
با سلام
آیا صاف بودن حدود رحم طبیعی است؟


