Rubella IgG,انتی بادی سرخجه موجود در بدن.که نشاندهنده ایمنی بدن است.
Rubella IgM.آنتی بادی اولیه سرخجه در بدن.در اثر ابتلای جدید بیماری
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من ۲۶سالمه کیست تخمدان داشتم دوره پریودم ۲۷روز است ۳ماه اقدامم باردار نشدم ولی این ماه روز ۱۰ پریودم سونو دادم کیستم برطرف شده و فولیکول ۲۵در تخمدان چپ داشتم دکتر واسه همون روز ۱۰ پریودم آمپول واسم تزریق کردن و ۳۶ ساعت و ۴۸ ساعت بعداز تزریق آمپول نزدیکی داشتم و بعداز هردو بار نزدیکی دراز کشیدم و یه ساعت پاهامو به دیوار زدم ولی احساس دستشویی داشتم بعداز یه ساعت که بلند شدم مقداری آب ازم بیرون اومد آیا احتمال داره یه ساعت دراز کشیدن کم باشه و زود بلند شده باشم اسپرم خارج شده باشه باردار نشده باشم
- سلام
زمان پریودی میشه استفاده کنم
- امکان بارداری
اگر با همسر خود رابطه داشته باشی و منی رو از روی لباس زیر روی واژن همسر خود بریزی ایا امکان حامله شدن وجود دارد
- آمپول انفولانزا
برای سرما خوردگی میتونم دارو مصرف کنم؟
- کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان
سلام
من رفتم سونو گرافی کانون کلسیفیه ۶ میلی متری در تخمدان راست مشاهده شده میخواستم بمرسم ایا خطرناک و این که برای اینکه میخوام باردار شوم مشکلی ایجاد میکند مشکلی - سونوی آنومالی
سلام خانم دکتر. به دلیل ریسک ntd بهم گفتید آنومالی رو پیش دکتر میلانی انجام بدم .انجام دادم گفت مشکلی نیست. اما هیچ جزییاتی از اندازه اندام های جنین و حتی طول سرویکس هم ذکر نشده. شما این سونو رو قبول میکنید؟
- بارداری
سلام خانومدکتر صبح رو پهلو خوابیده بودم بعدش بچه همون طرف جمع شده بود تکون میخورد همش انگار دست و پامیزد گیر کرده بود طوریکه از خواب بیدارم کرد ی صداهاییم میداد...میترسم دستش یاپاش آسیب دیده باشه...بنظرتون چیزیش شدع؟هفته۳۷هستم
- قرص اورژانسی و ژلوفن
سلام من تقریبا پس از ۹ ساعت مصرف قرص اورژانسی ؛ از قرص ژلوفن استفاده کردم ایا این امر باعث خنثی شدن قرص اورژانسی میشود؟؟
- خشکی واژن
سلام من ٢.٥ازدواج كردم و ٤ماه باردارم از ١سال به بعد واژنم خشك اصلا مثل قبل مرطوب نميشه و اذيت ميشم مخصوصا الان چه راهي داره ،و از چند ماه بعد عروسي ارضا شدنم توسط همسرم كمه خيلي بيشتر من ديرتر ارضا ميشم و خودم تلاش ميكنم اينو دوست ندارم چطور درمان كنم ممنون
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- هماتوم
- افزایش وزن وتاخیرپریود
سلام خسته نباشیدمن۳۵سالمه وسه فرزنددارم ازآخرین زایمانم ۳سالو۵ماه گذشته بعدزایمانم دیگه کلاباشوهرم رابطه نداشتم بخاطریه سری مشکلات یعنی کلا۳ساله نزدیکی ندارم وهمیشه پریودام تا۵روزعقب میافتادتقریبا۹ماه پیش وزنموپایین آوردم وپریودام همیشه۲روزجلومیافتادولی الان دوماهه وزنم روبه بالارفته واین ماه احساس میکنم خیلی چاق شدم والان ۸روزه عقب انداختم بااین که اثلارابطه نداشتم خیلی استرس دارم وپشتکمرم خیلی دردمیکنم ورحمم خشکه وسینه راستم دردمیکنه البته سینه راستم تقریبایک ماه پیش هم بمدت ده روزدردداشت خوب شدولی بازالان این چندروزه دردمیکنه توروخداخانم دکتربجان بچه هام شرایط دکتررفتن ندارم شوهرم کلایه خانم صیغه کرده واثلابامن حرف نمیزنه وخرجمونمیده که برم دکتروهزینشوندارم دلیل پریودنشدنم چیه خیلی استرس دارم این چندشب خواب ندارم وکف پام خیلی داغ میشه خیلی میترسم خداخیرتون بده راهنماییم کنیدممنون
- اورژانسی
سلام دكتر،٢روز قبل از پريود اگه نزديكي داشته باشيم،و ٤روز عقب بيفته پريود،يعني ٦روز بعد نزديكي پريود شدم،امكان بارداري هست؟؟؟؟خيلي استرس دارم....
- iui
سلام خانوم دکترخسته نباشید شوهرم حرکت اسپرمش ضعیفه ایا با روشiuiمن باردار میشم؟؟البته فعلا دکتر دارو داد تا۳ماه باید بخوره اگر خوب نشد یا iuiیا ivf
- میوم رحمی
سلام خانم دکتر ، 32 سالمه مجرد هستم از تهران. به خاطر لک بینی و خونریزی زیاد در زمان پریود به دکتر مراجعه کردم سونو و ازمایش برام نوشته اند. سونو به شرح زیر است: رحم با اکوی پارانشیمال یکنواخت و ابعاد طبیعی 119*62 میلیمتر دیده می شود. رحم بزرگتر از طبیعی اکوی آن هتروژن و حاوی هایپواکوی کوچک است که مطرح کننده رحم میوماتوز می باشد . میوم های برجسته به قرار زیر است : میوم ترنس مورال 56*21 میلیمتر در قدام فوندوس که باعث اثر فشاری بر اندومتر زیرین شده است. میوم اینترا مورال با ابعاد 16*18 میلیمتری در قدام بادی میوم های اینترا مورال 5-10 میلیمتری به صورت پراکنده . فولیکول 15 میلیمتری تری در تخمدان سمت راست رویت شد. آندومتر با ضخامت 6.5 میلیمتر توسط میوم عا نامنظم و جابه جا شده اند. ابعاد تخمدان راست 22*36 میلیمتر و تحمدان سمت چپ 33*18 میلیمتر می باشد. خانم دکتر خیلی نگرانم ایا این میوم ها خیلی خطرناک هستند و مشکلی در اینده جهت بارداری ایجاد می کنند؟ خیلی ممنون از پاسختان
- درمورد ریه جنین
سلام خسته نباشید...من دیروز آنومالی هجده هفته انجام دادم ودکتر گفت که هردو ریه های جنین برجسته شده و اکوپترن زیاد شده و باید سقط کنم ایا دیگه هیچ راهی وجود نداره چون همه چیز جنین سالم هست(مغز.قلب.دستها.پا.کلیه و....)میخواستم نظر شمارو بدونم چون خیلی ناراحتم لطفا کمکم کنید مرسی.
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- پرده بکارت
تشخیص رابطه در پرده حلقوی ارتجاعی با ازمایش خون و ادرار ممکن است؟؟
- ورم قوزک پا پس از کورتاژ
سلام وقت بخیر مدت چهار روز هست کورتاژ کرده ام و کپسول داکسی سایکلون ، آمپول آنوکسان ، قرص آهن و مفنامیک اسید مصرف میکنم.امروز متوجه ورم در قوزک پاهام شدم خیلی نگرانم و فعلا به دکترم دسترسی ندارم علت چی میتونه باشه؟
- سوال پلی کیست
سلام وقت بخیر. اینجا امکان فرستادن عکس نیست.. من پلی کیست هستم و روز اول پریودی صبح و عصر با یکم درد یه چیزی شبیه لخته یا گوشت یا جگر دقیقا نمیدونم.. ولی دفع کردم. چند روز قبل پریودی درد هم داشتم چون سر تاریخ خودمم نشدم. تاریخم 17.اما 9شدم خواستم بدونم این کیست بوده یا لخته یا چی


