Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فوری..نیازی ب ازمایش خون هست ؟
سلام خانم دکتر یه سوال داشتم میخواستم بپرسم آگه دختری در دوره تخمک گذاری باشه و منی از شلوار آقا رد بشه و سهواً مرد بهش دست بزنه بعد با همون دسته که خیلی هم آغشته نیست از روی شرت خانم رو ماساژ بده و بعدش خیلی سفت فشاربده بعد از 65 ساعت بی بی چک استفاده کرده و منفی بوده ولی ترسش بخاطر تهوع روز بعد و درد تخمدان مداومشه که بعد چهار روز قطع نشده به نظرتون آزمایش خون بده؟ بازم احتمال بارداری وجود داره؟ لطف بزرگی در حقش میکنید ممنون
- دندان درد
من در سه ماه اول بارداری هستم دندونام درد میکنه چکار کنم رام میمیرم راهنمایی کنین
- بارداری
چه موقع بعدارسقط برای اولین بار میتوانم قرص ضد بارداری مصرف کنم؟
- زایمان
سلام خسته نباشید ببخشید سونو آخری من۳۲ هفته تاریخشو زده برا ۲۶/۹الان رد شده و سونو هشت هفتگی زده برا ۵/۱۰ الان از دیروز پاهام درد میکنه رحمم تیر میکشه چیکار کنم
- مسافرت در بارداری
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم باردارم و نوبت بعدی سونوم ۱۸ فروردین هستش که اونموقع میشم ۸هفته. اینبار تو سونو همچی خوب بود لکه بینی ندارم یادم رفت ازتون بپرسم میتونم عید برم مسافرت یا نه؟بنظرتون خطرناکه واسم؟؟
- قرص کلومیفن
سلام من تنبلي تخمدان داشم دكتر قرص كلوميفن دادن از روز پنجم پريودي به مدت پنج روز روز سيزدهم وايه سونو رفتم كه تخمكي نبود بعد فراد سونو من دوباره پريود شدم يعني ١٤ روز بعد دوباره پريود ولي زياد نبود پريوديم مقدارش كم بود ميخوام ببينم الان دوباره اين قرص كلوميفن رو بخورم؟؟؟
- حاملگی و سقط
سلام خسته نباشید من یک ماه از حاملگیم گذشته بود سقط با قرص داشتم که دوروز خونریزی شدید داشتم دیگه قطع شداما حالت تهوع ام هنوز فقط صبح که بیدارمیشم هنوز دارم و درد زیر شکم وسرگیجه دارم دوباره تست انجام دادم مثبت بود الان دوهفتست از سقط گذشته احتمال بارداری دوباره وحود داره یا ن؟؟
- بارداری
خوردن اب هویج در سه ماهه دوم هفته ای چند بار جایزه ؟
- لکه بینی
سلام وقت بخیر. من 29 سالم هست و pco هستم و خرداد ماه 13 ام پریود شدم و تیر ماه 8 ام.. 26 تیر ماه رابطه کاملا بدون دخول داشتم. در حد لمس آلتها. مرداد ماه 6 ام پریود شدم. اما تا الان که 5 روز میگذره من خونریزی ندارم. و لکه بینی دارم. و دیروز هم تقریبا قطع شده بود.
ایا امکان باردادی هست؟ و اینو هم بگم گه من باکره ام. چقدر احتمال داره این لکه بینی ها نشانه بارداری باشه ؟ - بارداری خارج از رحم
سلام وقت بخیر من باردارم وجنین خارج از رحم قرار داره الان هفته پنجم هست میتونم بوسیله داروی متو تروکسات مشکلمو حل کنم؟!؟ لطفا اگر زحمتی نیست یه وقت اورژانسی میخواستم با خودتون مشورت کنم. اگه امکانش هست از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشم
- تاخیر پریودی
ده روز پیش نزدیکی بدون دخول داشتم که بعد از رابطه ۸ عدد قرص ال دی مصرف کردم از زمان پریودیم گذشته درد شکم دارم ولی خونریزی نه،ممکنه حامله باشم
- بارداری،،،
سلام من سی سالمه تقریبا پنج ماه هستش ازدواج کردم ،چند ماه هستش تحت نظر دکترم واسه بارداری بهم آمپول داد آخرین دو تا آمپول یکیش هفتم پریودی و دومی هشتم پریودی زدم بعد آمپول اصلی که واسه آزاد سازی تخمکا هستش رو دهم پریودی زدم الان نزدیک ده روز هستش میگذره دمای بدنم تقریبا بالاست یهو احساس خستگی دارم یکی دو روزم هستش حالت تهوع دارم چند درصد احتمال این هستش که باردارم ؟ آیا تقریبا تو ده روز امکان بارداری هستش ؟ …البته دکترمم گفت تخمک سمت راستت خیلی فعاله چپمم خوبه …بی بی چک گرفتم خانم دکتر امروز بیست و ششم که مثبت شد یکیش پررنگ یکیش کمرنگ آیا باردارم یا مثبت کاذب هستش چند روزی تعطیله همه جا ،دل تو دلم نیست که بدونم باردارم یا نه خوشحال باشم یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام خسته نباشید من میخواستم دو تا سه ماه دیگه اقدام به بارداری کنم و قرص فولیک اسید روشروع کردم اشکالی داره از نظرشخا؟ میخوام که زیر نظر شما باشم .میخواستم بدونم البته با این اوضاع ویروسی که پیش اومده کی بنطرت شما بیامب چکاپ . در حال حاضرچیکار کنم مولتی ویتامین چیزی مصرف کنم یا نه.ممنونم از شما
- خیلییییییییی مهم لطفا بگید
سلام من اولین بار هست ۳روز پریود شدم و داخل ۳روز خونریزی خوبی داشتم ولی دیگه ندارم احتمال بارداری وجود داره ؟
- سلام من باردار هستم هفته 14 ولی دکتر گفت جفت پاینه ودل درد دارم
- تبخال در ناحیه ی مقعد
سلام وقت بخیر هفته ۱۰بارداری هستم و در ناحیه ی مقعد دچار تبخال شده ام آیا میتونم از پمادهای تریامسینولون ان ان و پماد آلوویر ۵درصد و پماد موپیروسین ۲ درصد استفاده کنم؟
- سقط جنین
سلام من دوبارسقط داشتم و الان یک ماهه ک سقط کردم و کورتاژ شدم به متخصص مراجعه کردم برای درمان سقط مکرر و ایشون گفتن ک رحمت ورم کرده بااینکه الان من یک ماهه ک سقط کردم ورمم چیز عادیه ؟
- چه نوع ازمایشی باید انجام بدهم؟
سلام من حدود دو هفته پیش رابطه داشتم یکم از اب منی داخلم موند من دو ساعت بعد یه قرص اورژانسی یه دونه ای خوردم ۱۴ روز گذشته پریود نشدم احتمال اینکه پریود بشم هست چند درصد؟ ممنون
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- بارداری
باسلام 23سالم وتنبلی تخمدان تخمدانpco دارم بعدالان 26 فروردین اخرین دوره پریودیم بودوهنوزنشدم قرص پروژسترون یکشنبه ودوشنبه اون هفته روزی 3تاخوردم اقدام بارداری هم کردم میخواستم بدونم چندروز بعدخوردن قرص پری میشم ؟واینکه احتمال داره باردارباشم


