Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام . من ۲۲ سالمه مجردم پریود نا منظم داشتم. دکتر رفتم بهتر شدم. ولی تازگی ها دوباره نا منظمه به طوریکه یک ماه نمیشم. ولی چون داروی هورمونی میدن اذیت میشم. میشه راه حلی بگید؟
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferactive endometrium - Endocervical mucosa with chronic cervicitis سلام جواب پاتولوژی بعد از هیستروسکوپی چون سپتوم داشتم برداشتم لطف میکنین جواب رو بهم بگین
- اکو خشن و میوم
سلام وقتتون بخیر من چندروز پیش سونودادم دکترگفت میوم دارم واکوخشن میخواستم ببینم برا بارداری دراینده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- درد پهلو سوزش پهلو نشانه عفونت در زنان
- من سزارین چهارم چسبندگی داشتم برای بارپنچم می خوام بارداربشم
- نازایی
چاقی باعث ناباروری میشه
- سزارین
باسلام من فرزنداولم رو در ۴۱هفتگی ازدست دادم روز عمل که رفتم گفتن صدای قلبی نمیشنویم و عملم کردن الان ۲ماه ونیم گذشته آیا بعداز ۳ماه از سزارین اولم اگه اقدام کنم مشکلی برای رحمم و جنینم پیش نمیاد
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین تنبلی تخمدان وکیست درتخمدان اسمش پلی کیستیک میگن بهش؟؟؟ممنون
- سلام من ۲۶ روز هست که انتقال جنین دادم سونو واژینال شدم ساک بارداری و مایع زرد تشکیل شده از روز ۲۳ انتقال خونریزی داشتم مشاوره دکترم گفتن تا دوهفته دیگه یعنی تا تشکیل قلب جنین روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن دوتا روز یکی شب میخاستم بدونم ضرر نداره؟؟؟ قبلا بجای امپول شیاف روزی ۳تا میزدم و امپول دورنافی از بعد خونریزی گفتن فقط روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن خیلی نگرانم خطر نداشته باشه
- قطع شدن پریود
سلام خسته نباشيد من دخترى ٤٢ ساله هستم پريودم چند ساليست خييلى كم شده كه اين ماه تنها لكه بينى بود روز سوم پريود ازمايشات دادم fsh وlh مخيلى كم بود و استراديولم خيلى بالا
- مصرف ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰
سلام ببخشید یک سوال داشتم من حدود یک ماه قبل از اقدام به بارداری هر هفته یک عدد قرص ویتامین D۵۰۰۰۰میخوردم و از وقتی فهمیدم باردارم حدودا از اوایل بارداری ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰ هر روز یک عود مصرف میکردم با توجه به اینکه گاهی اوقات فراموش میکردم قرص ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰بخورم، بعد فک کنم حدود سه هفته یا حدود ۱ ماه اینا میشه که ویتامین D3۱۰۰۰نخوردم در واقع تموم شده بود و نتونستم تهیه کنم، مولتی ویتامین هم که میخورم ۸۰۰Iuویتامین D۳ در ترکیباتش داره الان ۳۷ هفته بارداری هستم تقریبا، میخوام بدونم اینکه گاهی فراموش میکردم و یادم میرفت که ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰بخورم و اینکه حدود سه هفته اس که کلا ویتامین D3نخوردم ممکنه برای بچه ام خدایی نکرده بعد تولدش مشکل پیش بیاد؟البته کپسول مولتی ویتامین پریگمام که پریناتال +DHA و کپسول ففول هم میخورم با اینکه گاهی اوقات اونارم فراموش میکردم بخورم خیلی نگرانم ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم
- Renorme
سلام ژل واژینال Renorme برای خشکی ناشی از در اوردن رحم وتخمدان فاقد استروژن وهورمونه وبرای پستان ضرری ندارد؟
- عفونت واژن
چرا همیشه عفونت واژن دارمباید چیکار کرد
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر در شهرکرد آیا میدونید که کجا ترمیم بکارت انجام می دهند
- باراداری
کلدوساک خلفی مایع 8ونیم سی سی مشهود چیه؟؟
- راهنمایی
سلام خانم دکتر من یه سوال ازتون داشتم راستش یکی از اشناهای ما که یه خانم۳۸ساله هست یه توده تو سینه چپ و چنتا هم زیر بغلش هست توی ماموگرافی بهش گفتن فیبروکیستیکه و توی سونوگرافیش هم نوشته یک کیست ساده در پستان و تعدادی کیست ساده در زیر بغل و پوست پستان هاهم ضخامت نرمال دارد این خانم میگه که این توده ها بعضی وقتها درد داره و قبلا هم این توده ها بوده و یه مدت رفته و حالا دوباره برگشته میشه شماهم یه راهنمایی بکنین که ایا این توده ها خطرناکن یا نه؟ ممنون
- سلام خانم دکتر من 7تیرپارسال عمل فتق کردم الان میشه بارداربشم مشکلی نیس عودنمیکنه باتشکر
- قرص سیبل معده رادردمیکنه یا نخیر؟
- لکه بینی قبل ازپریودی
سلام وقتتون بخیر یک هفته قبل از پریودی لکه بینی دارم ازمایش وسونو هم دادم مشکلی نداشتم علت لکه بینی چیه؟


