Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- ضد بارداری
سلام مجردم و حدودا ۱۶ سالمه. میخوام بدونم آیا میتونم برای مشاوره درباره روش های پیشگیری از بارداری، مثل نصب iud مراجعه کنم . . ؟
- رشد سینه
سلام آیا قرص و آمپولی برای افزایش سایز سینه وجود داره؟ برای کسی که سینه های کوچکی داره درمان وجود داره یا خیر؟
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- بررسی پستان
خانم ۲۵ ساله هستم درمعاینه ازسینه دکتربرام سنو نوشته جواب سونو تغییرات فیبرو گلندولار اکوژن متراکم(نمای موزاییکی) رویت شد که به نفع fcc است داکتال اکتازی خفیف رتروارئول برست دوطرف قابل رویت است B3 من خیلی نگرانم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- سزارین
جای عمل بعد چهارسال خییلی درد میکنه
- لکه بینی قبل ازپریودی
سلام وقتتون بخیر یک هفته قبل از پریودی لکه بینی دارم ازمایش وسونو هم دادم مشکلی نداشتم علت لکه بینی چیه؟
- سوال عمومی
سلام میدونم خارج از تخصص شماست اما میخواستم بدونم اسیب و ضربه به لگن و وسط لگن و تناسلی و درد زانو و صدا دادن ان قسمت و زانو و درمان نکردن ان میتونه بقیه ی بدن رو هم درگیر کنه؟ مثلا دست ها وو سر و گلو و کمر و....
- لکه بینی و پریودی متععد
چرا قلل از پریودی ۴ تا ۵ روز لک میبینم و در ماه سه بار پریود شدم
- ادرار
سلام.ادرارم نصفه نیمه میادتایه حدی بعدسوزش میگیرم مثانم تخلیه نمشه. هی احساس میکنم دوباره بایدبرم سرویس تکررادرارمیگیرتم
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام و خسته نباشید در سونو رحم برای من نوشته توده ی هیپواکو به قطر ۸میلی میوم وپولیپ هم دیده نشد خطرناکه آیا
- فیبروم رحمی
سلام من سی و نه ساله هستم فیبروم رحمی به ابعاد 23میلی دارم دکتریه من قرص پروژسترون داده که ا زروز پانزدهم پریودی روزی دو تا بخورم آیا ممکنه با این قرص ها فیبروم من رفع بشه
- پریود
با سلام، من ۳۸ سال دارم و مجرد هستم، تقریبا از ابتدا در پریودی هایم دچار مشکل بودم و حتی سابقه پریودی دو بار در ماه را داشتم ، تقریبا از اسفندماه سال گذشته دچار خونریزی های شدید شدم، پزشک قرص مفنامیک تجویز کردند که به دلیل داشتن ضربان قلب بالا و تشدید آن همزمان با استفاده از قرص کنار گذاشتم و شروع به مصرف قرص ایبوپروفن کردم، سونوگرافی هم البته دادم که هیچ مشکلی نشان نداده بود، تا اینکه دو ماه پیش خونریزی هایم در عین حال که شدید بود قطع هم نمی شد قرص ال دی خوردم و دوروز بعد خونریزی قطع شد با اتمام یک دوره مصرف قرص دوباره سیکل جدیدم شروع شد، دوباره با خونریزی زیاد، اما متاسفانه این بار با درد های شدید در دو طرف شکمم، یک بار چند ساعت درد داشتم که در نهایت یک توده خون بزرگ از بدنم دفع شد، خوب همزمان دوباره قرص ال دی هم مصرف کردم، با شروع سیکل جدبد این بار دوباره همان دردها به سراغم اومد، به صورت اورژانسی سونو دادم، این بار هیچ چیز دیده نشد، به پزشک مراجعه کردم. دکتر به من گفت با توجه به این که شما سابقه ضربان قلب بالا دارید نباید ال دی مصرف کنید و من به ناچار خوردن قرص را رها کردم در حالی که نزدیک به ده روز بود قرص استفاده می کردم و پریودم به مرحله لک بیتی رسیده بود، دو روز بعد دوباره افتادم به خونریزی، متاسفانه خونریزی بسیار شدید همراه با همان دردهای که نسبت به قبل تشدید هم شده، می خواستم از خدمتتون سوال کنم مشکل من چیه؟؟؟
- طول بارداری
سلام و ادب. خانم دکتر عزیز َطول بارداری در روش ivf یا لقاح آزمایشگاهی چقدر میباشد؟.. اصن از چجوری حساب میشه؟
- پریود*
سلام خدمت شما من بعد سه ماه پریود نشدن وسونو رفتن گفتن ضخامتت رحم 17 و آزمایش بارداری دادم منفی بود برام آمپول پرژسترون 6 تا سه روز،روزی دو عدد الان چهار روز از تزریق آمپول میگذره دیروز یکم خون قرمزدر حد خیلی کم داشتم و امروز هم ترشحات قهو ه ای ، فقط کمر درد و گرفتگی دارم و ترشحات قهو ه ای یعنی همون پریود بود تموم شد ؟
- یائسگی
سلام خسته نباشید من 47 سالمه و به دلیل فیبرومهایی که دارم دوران قاعدگی دردناکی را پشت سر میذارم می خوام زودتر یائسه بشم دکترم گفته با یائسه شده فیبرومها هم کمتر میشه و گرنه قصد عمل کردن منو داشتن . میخوام دارویی تجویز بفرمایید که این اتفاق زودتر برام بیفته متشکرم
- عفونت
علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن چی هستش؟عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟
- راجب پریود نشدن
سلام دکتر عذرخواهی میکنم من خانومم الان ده روزه پریود نشده چنماهه پشت سر هم تغییر میکنه
- راهنمایی
باسلام خدمت خانم دکتر.بنده خانم ۳۴ سال دارم تمام ازمایشهام خوب هست یه فرزند ۵ ساله دارم .سه سال هست که هر تابستون یه حالت سرگیجه کم دارم و حالت منگی سر. دکتر رفتم قرص اعصاب و داروی گوش میانی دادن کمی مصرف کردم خوب شدم یعنی تقریبا خود به خود بر طرف شد. الان باز هم همانطور شدم.صبح که بیدار میشم همون لحظه تو جام خوب هستم و بعد بیشتر میشه و حین غذا خوردن احساس میکنم همونطوری شدم .از شما راهنمایی میخوام که پیش چه متخصصی بروم؟ متخصص حلق و گوش یا مغزو اعصاب یا متخصص دیگه. خیلی نگرانم. ممنون از شما


