Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دارو
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید. میشه لطف کنید یه دارویی برای افزایش کیفیت اسپرم بهم معرفی کنید؟ و اینگه طریقه مصرفشم برام توضیح بدبد. ممنون از لطف شما.
- رنگ کردن مو و ابرو
سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم آیا میتوان از رنگ مو و و دکلره در ۲ هفته آخر بارداری استفاده کرد ؟؟
- سزارین
خانوم دکتریادم رفت بگم عمل جراحی کیست تخمدان درسمت چپ داشتم،باتشکر
- توده نسج نرمی
تفسیر سونوگرافی توده نسج نرمی بانواحی اکوژن در ادنکس؟؟؟
- سلام وقتتون بخیر فاصله پرده بکارت از دهانه واژن یک سانت میشه یا بیشتر
- عمل ivf
سلام خسته نباشید خاهشمیتونید جواب منو بدید من ۲۱روزه عمل ivfانجام دادم دیروز پریود شدم امروز دوسه تیکه گوشت دیدم خاهش بهم بگین چکار کنم موندم خودم چکار کنم
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ای وی اف کردم. هفته پنجم ششم لکه بینی داشتم پزشکم گفتن استراحت کن و نزدیکی نداشته باشی . لکه بینی هم همون دو هفته بود که خداروشکر خوب شد میخواستم بپرسم الان که هفته شانزدهم بارداری هستم. هنوزم نباید نزدیکی داشته باشم؟؟
- پرده بکارت
سلام من دوسال پیش پرده بکارتمو از دست دادم الان ازدواج کردم شوهرم فهمیده پرده ندارم میخواد منو ببره دکتر زمان پاره شدن پرده بکارت مشخص میشه؟؟؟
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- اسهال در بارداری
سلام خانم دکتر،وقتتون بخیر،تو هفته ۲۷ بارداری هستم چند روز هست که اسهال دارم چه کار کنم که اسهال متوقف بشه ؟چه چیزی هایی باید مصرف کنم ؟و آیا دارویی میتونم مصرف کنم برای بند اومدن اسهال ؟ممنونم.
- مصرف ویتامین
آیا خانم های که طفل شان به دنیا آمده یه چند ماهی میشه میتواند از ویتامین ب کمپلکس سنگیفت استفاده کند. کدام ضرر و زیان خو ندارد
- پریود
سلام، وقت بخیر، خانومي 32ساله هستم، دارای یک فرزند، چند سالی هست که گاهی اوقات پریودم اول با لکه بینی شروع ميشه، یعنی دو روز اول لک مياد بعد پریودم شروع ميشه، چند ماه پیش دو روز لکه بینی داشتم بعد کلا قطع شد بعد دو روز پریود شدم، چند روز پیش هم همین مساله تکرار شد البته هفت روزي تا موعد پریودم مونده بود که لکه بینی شروع شد فکر کردم پریود شدم ولی بعد دو روز کاملا قطع شد و در حال حاضر پریود هم نشدم، از لحاظ بارداری مطمئن هستم، چون از کاندوم استفاده میکنم، دلیلش چی ميتونه باشه؟ احتمال داره از استرس باشه چون من کلا خیلی استرس دارم، یا ميتونه کیست باشه، خانوم دکتر من چند ماهی هم هست ریزش موی شدید گرفتم، احتمال کیست هست؟ تشکر از پاسخگویی شما
- رابطه جنسی
سلام خانم دکتر من الان حدود ۲۰ روز هست که ازدواج کردم باهمسرم رابطه جنسی که می خواهیم برقرار کنیم نمی دانم چرا دخول صورت نمی گیرد و پرده بکارتم هنوز پاره نشده آلت همسرم داخل نمی رود نمی دانم باید چکار کنم
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- فراموشی خوردن قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من یه شب از مصرف قرص ال دی رو فراموش کردم وآن شب ۲بار رابطه محافظت نشده داشتم فردا شبش ۲تاقرص و باهم خوردم آیا احتمال بارداری هست.واینکه اگر به اشتباه یه شب ۲تا قرص بخوری چه میشود مشکلی پیش میاد ممنون .
- مایعات چسبنده واژن
باسلام چندروزی است مقداری مایع چسبنده سفیدوتقریباشیری رنگ که چسبنده وکمی لعزنده است ازواژنم خارج میشودعلت ان چیست ایاچیزنگران کننده ای است؟ ایاممکن است باردارباشم؟
- سلام من سال ۹۸ سزارین کردم اوایل یکم درد داشتم کشش داشتم ک رفتم دکتر گفت مشکلی نیس ب مرور خوب میشی الان دو روزه التهاب و خارش دارم یعنی از چی میتونه باشه؟
- بارداری
سلام. وقت بخیر. آیا امکان دارد بارداری 43 هفته طول بکشد؟
- سونوگرافی آنومالی
باسلام خدمت دكتر محترم من باردار هستم و هفته ٢٨ هستم سونوگرافي انجام دادم وجنين پسر است.گفتن كليه هاي جنين بزرگ و اكوژن در جنين به همراه هيدرونفروز شديد دو طرفه حالب هاي متسع وتور توز ديده ميشود خواستم بدونم منظورش چيه؟
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم


