Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام دکتر تیر کشیدن واژن در هفته ۳۳ چیه . دراز کشیدم اصلا درد نمیکنه ولی وقتی راه میرم یا پهلو ب پهلو میشم میمیرم دیگ
- متفورمین ۵۰۰
سلام خسته نباشید خاستم بپرسم قرص متفورمین ۵۰۰ برای جوش هایی که بر اثر هورمونی زده میشه از جمله پلاکتین و هورمون مردانه فایده داره جوش ها را از بین میبره من دختر ۱۹ سالم کیست تخمدان ندارم برای جوش هورمون مردانه که در فک و چانه میزنم خوبه؟
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
سلام من چند ماه است که لکه بینی و سردرد و کاهش میل جنسی دچار شده ام.پزشک تشخیص تنبلی تخمدان را دادند و سیپروترون تجویز کردن اما با وجود مصرف قرص لکه بینی من ادامه دارد
- بارداری
سلام من دو هفته پیش نزدیکی بدون دخول با نامزدم داشتم متاسفانه کاندوم پاره شد مایع منی قسمت استخونی بالای واژنم ریخت سریع شستم خودمو ولی از اون روز استرس دارم با اینکه پریودی نامنظم داشتم ولی با تاخیر دو روز در پریودیم به خاطر این موضوع خیلی استرس دارم هیچ علائم شبیه بارداری هم ندارم اما باز ترس دارم چند روزی هست که شاهد عفونت واژن هم بودم لطفا راهنماییم کنید
- پولیپ وسقط جنین
سلام من پولیپ آندومتر داخل حفره رحم ۱۱میلی دارم والان باردار هستم پولیپ باعث سقط جنین نمیشود؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- ترشحات بارداری
سلام روز خوش بنده در هفته۱۴بارداری هستم و ترشحات مخاطی شکل سفید و کمی شیری رنگ بدون بو و خارش و سوزش دارم در روز دو الی سه بار مشاهده میکنم ایا این ترشحات طبیعی هستند؟سرکلاژ شکمی هستم ترشحات دربارداری تا چه مقدار طبیعی هستند؟
- خانم دکتر خواهش
سلام من بعلت ورم بالای سینه و نزدیک زیر بغل بعد از اتمام شیردهی به چندین ماکت مراجعه کردم و همه تشخیص دادند که هیچگونه مشکلی نیست در سنو هم مشکلی نبوده برای برطرف شدن این بادی و ورم چکار کنم
- سلام دکتر جان من با روش آی وی اف حامله شدم و سقط کردم دکترم آزمایش ایمنی برام نوشتن که انجام دادم کم کاری تیرویید یعنی خودایمنی تیرویید دارم الان دکترم گفتن یک ماه قبل از انتقال باید قرص پردنیزولون ۵ بخورم .آیا دیگه دچار سقط نمیشم میخاستم ببینم این قرص از سقط جلوگیری میکنه؟؟؟
- کانوناکوژنچیستخطردا رد
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سلام ببخشید در یک لیوان دو تا ساشه بریزیم یا فقط هرروز یدونه
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر من 13دی پریود شدم الان دو روزی حالم خیلی کم بهم میخوره ولی استفراغ ندارم الان احتمال بارداری وجود داره یا نه تو رو خدا جواب بدین خیلی مهمه برام
- بلوغ زودرس
آیا مصرف ویتامین دی باعث بلوغ زودرس در دختران میشه؟
- سلام میخاستم بدونم توده اکوژن در تخمدان سرطان است
سلام درخلف تحتانی رحم سرویکس توده اکوژن37*50م م ضخامت رحم 7م م وکیست نابوتین به سایز 16 م م در سرویکس دیده شده وفولیکول 13م م در تخمدان راست ایا خطر دارد یا با کورتاژ رحم درمان میشه یا نه لطفا راهنمایی کنید نگرانم
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر وقتتون به خیر.خانم۴۲ساله هستم که چند بار سقط داشتم،در هنگام پریود هم یک سمت رحمم بشدت درد میگیره،سونوگرافی انجام دادم،میخواستم بدونم مشکلم چیه؟و تاثیری توی بچه دار شدنم داره؟ تصویر کانون هایپواکو با نمای توبولار بین ناحیه cornuچپ رحم و اینگوئینال سمت چپ مشهود است که مطرح کننده ی لیگامان گرد می باشد که برجسته و قابل روئت گشته و با گذر از ringعمقی اینگویینال از کانال اینگوئینال گذر کرده و به لابیای ماژور و بافت ترم سمفیز پوییس متصل شده است و همچنین تصویر کانون mass like هایپواکو_هتروژن به ابعاد۴۰در۱۸میلی متر در انتهای لیگامان مذکور در حدود ناحیه سمفیز پوییز و لابیای ماژور سمت چپ مشهود است که در بررسی با کالر داپلر دارای واسکولاریتی داخلی می باشد و احتمالا مطرح کننده ی آندمتریوز لیگامان roundمی باشد
- ایامیتوان دردوران بارداری ازعرق نعنااستفادهکرد
- بارداری
سلام خسته نباشید. من تیر ۸ پریود شدم مرداد ۷ از ۱۸ مرداد در اقدام هستم یک شهریور پریود شدم آیا ممکنه لانه گزینی باشه یا پریود؟تفاوتشان چیه؟
- من ۲۳ساله هستم باردارم
سلام من تازه رفتم تو ۶هفته و۱روز دکتر برام برا ۱دی سونو نوشتهـ باحساب کردن خودم فهمیدم ۶هفته۱روز هستمـ چون تاریخ اخرین پریودیم۱۶برچ۸بود


