Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست سپتای تخمدان
سلام وقت بخیر من سونوگرافی داشتم تو جوابش گفته بود کیست سپتای ظریف فاقد flow عروقی با ابعاد ۱۵×۱۳ در سمت راست رویت شد. این خطرناکه؟
- کیست تخمدان درموئید
سلام من پنج روزه عمل جراحی کردم کیست تخمدان داشتم درموئید بودش و الان یهو خونریزی افتادم مثل پریودی خون کم قرمز و لخته کم بنظرتون طبیعیه اخه من ۱۹ سالمه و خیلی استرس دارم لطفا جواب بدین
- غده های در زیر بغل
سلام دکتر بنده حدود دو ماهه که درد بسیار وحشناکی در زیر بغل دارم به حدی که به دستم میرسه و دستم از درد نمیتونم تکون بدم چند تا غده زیر بغلم هست میخواستم بپرسم آیا این غده ها سرطانی هستن یا نه چی هستن سه بار مراجعه کردم به جراح عمومی ایشان نظرش لنفاویه و فقط بهم ویتامین ای و گل مغربی داده که هیچ اثری نکرد به دکتر غدد مراجعه کردم آنتی بیوتیک داده و من حتی دست به سینم میزنم به شدت درد میگیره در سنوی که یکماه و نیم پیش دادم فیبروکیستک سینه و دارای دو لنف نود بودم میخواستم ببینم الان من چه مرضی گرفتم از استرس چکار کنم دارم دیونه میشم
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر من متاهلم و۴۳ ساله مهر والان پریود نشدم واین ماه پریود شدم رفتم دکتر سونو داد ویک کیست حاوی اکوهایlowlevel داخلی به ابعاد 39*53در تخمدان چپ دیده شد که دارای یک جز اکونیوز مورالس وbright به ابعاد 11*15می باشد در تشخیص افتراقی این یافته با توجه به نمای سونو آن در درجه ی اول اندومتریوما ودر درجه ی بعدی درموئید قرار می گیرد خواستم بدونم باید جراحی کنم یا با دارو دفع میشه ؟ ممنونم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم آبا باوجود سرکلاژ شکمی امکان هیستروسکوپی وجودداره؟
- زنان
سلام بعد از ۱۲سال درد شدیدی در ناحیه سزارین دارموقتی زیاد بشینم رو زمین درد زیادتر میشه دلیلش چیه
- توده
سلام خانم دکتر توی جواب سونوی مادرم یه توده هیپو اکو در پستان سمت راستش وجود داشت که مشکوک به سرطان بود دکتر بیوپسی پیشنهاد داد بیوپسی رو انجام دادیم ولی جوابش ۱۰ روز طول میکشه حالا با گذشت یه هفته اندازه ی توده بنظرم کوچیک تر شده آیا این ممکنه خبر از خوش خیمی بودنش باشه؟
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- پارگی پرده بکارت
سلام من دختری16 ساله هستم در هنگام رابطه از پشت وارد واژنم شد و مقدار کمی خون اومد و من الان شک دارم که پرده بکارتم سالم هست یا نه به پزشک نمیتونم مراجعه کنم چطور باید بفهمم پرده بکارتم آسیب دیده یا نه ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏
- آندومتر
۳ماه زایمان شدم سزارین برای اولین بار پریود شدم ۲۱روز طول کشیده سونو دادم زده اندومتر ۱۱چیکار کنم همخونریزیمقطع سه بعد دکتر ترنسید داد ۳تا هر ۸ساعت خوردم یکم قفسخ سینم درد میکنه
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- کیست هموراژیک
سلام من کیست هموراژیک دارم ۴۴ میلی متره داخلش خونریزی کرده و قرص مصرف میکنم حالا دو روز از پریودیم گذشته سمت چپم ک کیسته احساس سوزش دارم برای چیه
- سرطان تخمدان
سلام . آندومتیوز دارم . کیست شکلاتی سمت چپ تخمدان . قرص هم مصرف میکنم . رفتم تست ca125 دادم جواب تست ۳۴۴ بود . میخواستم ببینم بدخیم شده با توجه به اینکه پارسال این موقع نتیجه تست ۳۹ بوده ؟ ۳۶ ساله هستم
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟
- بی نظمی پریود
سلام بعد پریودی سه هفته لکه دارم دکتر قرص مدرو کسی پرژسنون داد بازم قط نشده بعد مفنامیک اسیدهم استفاده میکنم قطع نشده . دختر هستم
- قبل از بارداری کلوتریمازول
سلام دکتر خسته نباشی من خیلی نگرانم من برای رژیم پیش دکتر میرفتم تا بچه پسر شود دوتا دختر دارم دکتر گفته پ هاش شما ۷ است خوب خوبه برو اقدام کن حالا امروز وقتش هست ولی شکمم درد میکنه اون ناحیه تخمدان واحساس می کنم رحمم قارچ گرفته خوب می خواستم کلوتریمازول امروز استفاده کنم وشب هم رابطه داشته باشم به نظرت مضر نیست برای تنبلی تخمدان 🙏🙏
- لابیاپلاستی
سلام خانم دکتر، خسته نباشین، میخواستم بدونم هزینه عمل لابیاپلاستی یا همون حذف قسمت های اضافی لابیامینور چقدر هست؟ و اینکه شما این عمل رو با لیزر انجام میدین؟ نیاز ب بیهوشی داره یا بی حسی موضعی؟ پیشاپیش ممنون از پاسختون
- کیست بارتولن
کیست بارتولن توبیمارستان باسرنگ خالی کردم ولی هنوزازش هست سفت شده خیلی دردمیکنه چکادکنم
- فیبروم
رحم با ابعاد ۵/۲×۷/۴×۹/۶ ضخامت آندومتر ۴/۱ و فیبروم انترمورال به قطر ۴/۹ در فونداسیون رحم میباشد. آیا نیاز به جراحی دارد ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام ممنون از پاسخ های سودمند شما چه مدت بعد از زایمان طبیعی ناموفق در ۲۱هفته بدون کورتاژ میتونم عمل سرکلاژ شکمی انجام بدم؟؟ و این که با انجام عمل سرکلاژ شکمی با لاپاراسکوپی چه مدت بعداز عمل میتونم برای بارداری اقدام کنم؟


