Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
ببخشید خانم دکتر سلام من نمیدونم لکه بینی در زنان یعنی چی میشه راهنماییم کنید ممنونم
- بدن درد
سلام خسته نباشی ببخشید پریودی نامنظم هست او برجی بعد۲۳روز پریود شدم برج قبلیش ۲۸روز شدم چند ماهی هم دارم برای بارداری اقدام میکنم الان ۲۸روز گذشته خبری از پریود نیست پهلو و پاهام درد گرفتن چند روزی هست به نظر شما کی پریود میشم از انتظار کشیدن خسته شدم خانمی ۳۶ساله هستم
- پولیپ اندومتریال
سلام خسته نباشید؛ سونوگرافی واژینال انجام دادم و معلوم شد که پولیپ اندومتریال دارم و یک ماه فرصت داده شد که از بین بره ولی برطرف نشد و دکتر زنان گفتن که باید عمل بشه ،میخواستم مطلع بشم چه نوع عملی واسه برداشتنش انجام میشه و اینکه هزینه درمانش با بیمه سلامت چقدر میشه؟
- کیست شکم جنین
سلام خسته نباشید من ۳۷ سالمه و بارداری دوممه هفته سی و دوم هستم هفته سی و دوم هستم یه کیست ۶ سانتی درموئید توی تخمدان چپم دارم و داخل شکم جنین هم یک کیست ۲ سانتی مشاهده شده حالا میخواستم ببینم که من اگر زایمان طبیعی داشته باشم بعداً با لاپراسکوپی کیستمو عمل کنم برام بهتره یا سزارین انجام بدم و هر دوتاشو با هم بیرون بیارم سابقه بیماری دی وی تی هم داشتم و سوال دومم اینه که دوستی که داخل شکم جنین مشاهده شده احتمال اینو داره که خطرناک باشه یا دستور سقط براش داده بشه یا نه
- بارداری
سلام خسته نباشید 5 روزه پرپود نشدم و اصلا علایم بارداری ندارم حتی سینه هام هم شل است میخواستم بدانم امکان دارد باردار باشم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید .من سونو گرافی دادم نوشته کیست حاوی دبری های اکوژن به دیامتر ۳۳ م م در ادنکس راست رویت شد .یعنی چه خطرناکه ؟ باقرص ال دی رفع میشه یا خیر ؟
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خسته نباشید من پریودم دوره اول ۱۰ روز عقب افتاد و دوره دوم ۳ هفته. سونو رحم و تخمدان و ازمایش،lh , fsh انجام دادم همه خوب بودن مشکلی نداشتم دکتر قرص دوفامد ۱۰ میلی ۱۰ شب تجویز کردن که من روز ۹ پریود شدم. خونریزی تا ۲ روز اول بسیار کم بود الان نزدیک ۶ روزه که خونریزی شدید دارم و دکتر قرص مفنامیک اسید رو تجویز کرد. ۴ تا ۸ ساعته خوردم کم شد ولی الان که اونواد دیشب قطع کردم دوباره شدید شده که مجبور شدم باز بخورم. الان باید همون مفنامیک اسید رو ادامه بدم یا داروی دیگزی پیشنهاد میکنین. ضمن اینکه من ریزش،موی شدید و خارش،وخشکی واژن احساس ضعف و خستگی زیاد بدخلقی دراشتم و احتمال میدم استروژنم پایین باشه ولی متاسفانه دکتر بدون اینکه ازمایش استروژن و پروژسترون از من بگیرن، داروی پروژسنرون برام تججویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید. سپاس
- کیست تخمدان
سلام من ۳۹ ساله هستم دو فرزند دارم به دلیل درد پهلوی چپ سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود کیست به ابعاد ۴۸*۲۸ حاوی سپتوم ظریف در تخمدان چپ میباشم،ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام دخترم هیپلازی خوش خیم داره دکتربراش قرص دوفاستون تجویزکرده تاچه مدت بایدبخوره
- بارداری
طول سرویکس حدود۳۳میلیمترمی باشد funnelingمش اهده نشد یعنی چی
- من باردار هستم
من در هفته ۱۸ بارداری هستم.داخل برگه سونوگرافی من این جمله نوشته شده.فاصله لبه تحتانی جفت تا اندوسرویسکن ۱۶م.م و حداکثر ضخامت جفت ۲۵م.م اندازه گیری شد.ایا این خوب است یا نه.اگه بد است چه باید بکنم؟؟؟
- پلی کیستیک
باسلام پلی کیستیک درمان دارویی داره یانه
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر ، خسته نباشید
من دو سال ازدواج کردم ، تا الان از هیچ نوع داروی جلوگیری استفاده نکردم ، با تجویز پزشک قرص مارولین تهیه کردم
شب گذشته اولین قرص رو استفاده کردم (روز آخر پریودم) بود .
از کی میتونم رابطه بدون حفاظت داشته باشم ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید - انتقال جنین
با سلام من 8روز انتقال انجام دادم چرا بعضی اوقات کمر درد میگیرم ؟آیا نشانه بارداری؟
- لکه بینی و درد
سلام خانم دکتر من دختر مجرد ۲۰ ساله ای هستم که همیشه پریودی هام منظم و بدون هیچگونه لکه بینی قبل یا بعدش بود ولی این ماه سه چهار روزه درد دارم (درد هایی مثل پریودی ولی خفیف تر) و امروز باید پریود میشدم ولی لکه های به رنگ صورتی کدر مشاهده کردم ولی پریود نشدم خیلی نگرانم بنظرتون مشکلی دارم؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام سونوگرافی دادم نوشته شده بود در نواحی اکوژن متعدد غیر متحرک comet tail در کیسه صفرا مشاهده میشود و آدنومیومتازیس مشاهده میشود یعنی چی
- بخیه
سلام خانم دکترمن ۱۳سال پیش زایمان سزارین داشتم والان هم بعد از۱۳ سال بعضی وقت ها جای بخیه ام ازتو میسوزه و گاهی هم خارش داره میخواستم ببینم از چی میتونه باشه؟
- کیستیک اکو فری به دیامتر. 44* 72 در تخمدان
سلام خانم دکتر خوب هستین میخواستم ببینم کیستیک اکو فری به دیامتر 44*72 در تخمدان میخواستم بگم آیا کیستیک من بزرگ هست یا نه یا خطر داره یا نه میخواستم هم بزارم بچه دار بشم آیا بزارم یا نه ممنون میشم
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر


