Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- باردار هستم یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توروخدا جواب منو بدین من در هفته ۳۳ بارداری هستم یه جوش چرکی نوک سینه سمت چپم باعث شد به دکتر مراجعه و برم سونو گرافی توی سونو نوشته یه توده هایپواکو با کانون های کلسیفیکاسیونو حدود مشخص به ابعاد ۸ در ۱۵ م.م در ساعت ۱۰پستان چپ به فاصله ۳ سانتی متر از نیپل دیده شد BIRADS=۳ ازتون خواهش میکنم بگین منظور این نوشته چیه؟ این توده خطرناک یا خدایی ناکرده سرطانی هست یا نه؟
- سوزش
سلام هفته ۳۱ام یدورسفیکسیم خوردم الانم روزی یک اریترومایسین دکتربهم داد جلوگیری ازعفونت ولی من سوزش دارم دردمجاری ادراردارم میتونم کشت ادراربدم چون انتیزبیوتیک میخورم ازمایشم عفونت کم نشون دادحدود۳هفته پیش دودوره سفیکسبم خوردم اون هفته تموم شد
- دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه باردارم ۳۱ هفته و چهار روز تاریخ آخرین پریود ۱۹ مهر ماه بوده زمان زایمان در آخرین سونو ۲۵/۵/۹۴ تخمین زده شده میخواستم بدونم با توجه به زمان پریود زمان زایمان درست تشخیص داده شده در ضمن من هفته ۲۱ سرکلاژ اورژانس شدم در اطراف ناف گهگاهی درد خفیفی دارم آیا طبیعیه یا نه لطفا راهنماییم کنید با تشکر .
- قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
- عدم پریود
سلام پریودم این ماه عقب افتاده 10روزی میشه بعدش لکه بینی دارم ک صورتی کمرنگ پایین دلم درد میکنه و لکه بینی بعد از نزدیکی بیشتر چکار کنم
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- ریزش مو در شیر دهی
سلام خانم دکتر عزیز من نزدیک پنج ماهه سزارین کردم حدود یک ماه موهام ریزش پیدا کرده اصلا نمیریخت چیکار باید بکنم؟
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- مصرف قرص اورژانسی
روز جمعه نزدیکی داشتم اون وقت کاندوم پاره شد ومنی داخل واژنم ریخت بعداز سه ساعت قرص اورژانسی 1.5خوردم اون وقت نمیدونم روزتخمک گذاری بوده یانه احتمال بارداری چجوریه خیلی استرس دارم
- سونوگرافی آنومالی
سلام ببخشید منظور از استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی در سونوگرافی دقیقا کدام قسمت بدن جنین است؟ من۱۸ هفته و ۵ روز رفتم سونوگرافی آنومالی نوشته در استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی آنومالی واضحی دیده نمیشود، منظورش دقیق کدام بخش از بدن جنین؟
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون
- بارداری
سلام طول سرویکس با سونوی واژینال بیشتر از سونوی شکمی نشون میده؟ با سونوی شکمی ۳۰ هستم با واژینال بیشتر هست یعنی ؟ ۲۲ هفته هستم میترسم سونوی واژینال انجام دهم
- انجام آی یو آی
سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر من چند وقته در اقدام هستم اما نتیجه ای نداده می تونم از دکترم بخوام که آی یو آی انجام بدم که سریع تر بچه دا شم؟
- غدد زیرپوستی روی واژن
سلام روز خوش بنده درهفته۱۶بارداری هستم از دیروز لبه ی واژنم چند غده زیرپوستی که با دست زدن متوجه شدم وبه اندازه نخود هست با فشار دادن و نشستن درد میگیره و چون من استراحت مطلق و سرکلاژ شکمی هستم زیاد متوجه دردش نمیشم اما مانند جوش زیر پوستی است که با لمس کردن متوجه میشم و احساس میکنم واژنم کمی متورم شده این چی هست و ایا با توجه به شرایط من خطرناک هست؟
- بارداری،،،،
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید . شما بهم گفتید جای نگرانی نیست واسه ضربان قلب گفتید وقتی دیده یا شنیده بشه ضربان قلب جای نگرانی نیست ولی دکتر فقط بهم گفت قلب تشکیل شده حرفی از ضربان قلب نزد منظورتون اینه قلب که تشکیل بشه همون ضربان قلب تشکیل شده ؟ آخه گفت با این دستگاه ضربان قلب شنیده نمیشه گفت قلب که تشکیل شده جای نگرانی نیست جنین مشکلی نداره رشدش خوبه ...
- یک ماهع باردارم چیکارکنم
سلام من یک ماه ویک هفتست باردارم بایدچیکارکنم ک سقط بشه؟
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم


