Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پودوفیلین
سلام آیا پودوفیلین برای درمان زگیل تناسلی در زنان خوبه؟ و مصرف آن آیا باعث نازایی میشه یا نه
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکترایاتو سرکلاژ شکمی دهانه رحم کاملا بسته س یعنی به هیچ عنوان امکان بازشدن دهانه رحم توطول بارداری وجودنداره؟
- یائسگی
سلام من ۴۲ سالمه و یائسگی زودرس دارم برای درمان و تنظیم هورمون هام از دمنوش های رازیانه و تخم کتان و مریم گلی استفاده میکنم. با توجه به اینکه قبلا فیبروم داشتم و عمل شدم ممکنه مصرف این دمنوش ها موجب عود فیبرومم بشه؟
- پلیپ
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی ام دوباره پریود شدم بعد رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی توی برگه سونو نوشته : تخمدان ها با نمای pco رویت گردید کانون اکوژن به سایزmm8× 3در اندومتر مطرح کننده پلیپ رویت گردید میخواستم بدونم اینا یعنی چی باید چه کار کنم
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- سلام، خدا قوت، یک ناحیه هایپر اکو به سایز 10در کاویته فوندوس رحم رؤیت شد که در بررسی با کالر داپلر فلوی عروقی واضح در آن رؤیت نشد، این یافته ها در درجه اول مطرح کننده یک ادهیژن باند است، این متن رو میشه توضیح بدین برام؟ 💖💖
- معاینه پرده بکارت
سلام خانم دکتر وقت بخیر خواهر من قراره ازدواج کنه برای معاینه پرده به یک ماما مراجعه کرد و ماما واژن اش را چند بار حدود ۵ بار باز کرده و حین باز کردن خواهرم خیلی درد داشته که بلاخره بار پنجم که واژنش رو باز میکنه پردش رو میبینه خواهرم که اومد خونه زیر شکمش واقعا درد میکرد اون قسمتش هم درد میکرد بعد فرداش خواهرم پریود شد خانم دکتر ۷ روز پریود اش جلو افتاد بعد از پریود که خودش خواست خودش رو معاینه کنه اصلا اون قسمت ینی واژن اش باز نمیشه و حسابی منقبض شده خانم دکتر قضیه چیه آیا معاینه به پردهش آسیب زده ؟ چرا پریود جلو افتاد خواهش مکنم جواب بدین سپاس
- آمپول دکاپپتیل
میخواستم با این همه عوارضی که دکاپپتیل داره واقعا ارزش داره برای درمان فیبروم بکار بره، یعنی ممکنه دیگه نیازی به عمل پیدا نکنم، من دوتا فیبروم 4در 4و 3در4دارم
- قرص اورژانسی
سلام پس از رابطه غیر محافظت شده همسرم یک قرص ۱/۵ اورژانسی خورد و فردا صبح خونریزی داشت الان سومین روز هست که خونریزی داره خواستم بپرسم آیا احتمال باردار شدن رد شده؟
- بارداری
سلام من لاغرم و حاملم چه چیزایی بخورم که چاق بشم توروخدا کمک کنید خانوم دکتر
- سقط جنین
سلام خوبین ببخشید میخاستم سقط انجام بدم واس یکی از بستگان
- هیستروسالپنگوگرافی
سلام خسته نباشید ممنون میشم این جواب عکسم رو برام توضیح بدید پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده ومتمایل به راست قرار گرفته لوله فالوپ راست با تاخیر حاجب شده اتساع Mild در بخش آمپولر آن دیده میشود وspillageآن مشهود نیست احتمال انسداد لوله فالوپ راست مطرح میگردد لوله فالوپ چپ با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال دارد وspillageآن با تاخیر صورت گرفته است آیا من احتیاج به جراحی دارم ممنون میشم پاسخ بدید
- لکه بینی بعدانتقال
سلام من 27دی آی وی اف کردم دوساعت بعدش لکه بینی داشتم البته خیلی کم رنگ علتش چیه؟
- سنال اف
سلام من از روز دوم پریودی آمپول سینال و اچ سی جی تا روز دوازدهم زدم سونوی روز دوازده شدم بعدش که اومدم خونه دیدم لکه خون داره میاد هنوز هم داره میاد چکار باید بکنم آمپول هم باید تا شنبه بزنم خونریزی پریودیم این مدلی نبوده ولی تقریبا داره خونریزی میشه
- نازایی
سلام من این ماه روز ۸ پریود رفتم دکتر یه دونه سینال اف تزریق کردم روز ۱۰ پریود رفتم سونو فولی ۱۶ غالب داشتم یه سینال اف دیگه تزریق همون روز تزریق کردم .می خواستم بدونم چند روز بعدش تست بارداری بدم امروز۱۱روز از تزریق آمپول اول گذشته
- تزریق واریوپپتیل ۳/۷۵
برای حلوگیری از خون ریزی ناشی از فیبرم کنار نافم تزریق شده که مثل یه نخود زیر پوستم ملتهب و دردناکه طبیعیه یا دارو درست قاطی نکردن ؟ دردش زیاده
- علت خارش و سفید شدن ناحیه کلیتوریس
- اکتی ژل
سلام من ماه ۶بارداری ام دکتربراترشحاتم اکتی ژل داداشکال روبروشورش نوشته براجلوگیری ازعفونت ۳روزیباراستفاده کنید تا اخربارداری استفاده کنم زود به زود عفونت دارم
- مشکل زنانگی
سلام۶۵سالمه،چندروزیه که بصورت خونابه ترشح دارم طوری که باید حتما نواربهداستی استفاده کنم خانم دکتر لطف کنید من را راهنمایی فرمایید
- احتمال باردای
آمپول hcg تزریق کردم امروز موعد پریودم هستش درد سمت راست و زیر دل دارم امکان بارداری رحمی یا خارج از رحمی هستش با این همه درد؟


