Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض قرض ژنی ترت
سلام من برای درمان پوستم دکتر بهم قرص ژنی ترت تجویز کرده میخواستم بدونم مشکلی برام پیش میاد یا نه ممنون میشم خانوم دکتر راهنماییم کنید
- نازایی
سلام خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم من بخاطر نازاییم دکتور کریم زاده یزد عمل لاپاراسکوپی و قرص و آمپول داد ک همچنان در حال مصرفم الانم ب امید خدا راهی کربلای معلی هستم و نزدیک قاعدگیم مشکل نداره ب اندازه ی ۶ یا ۷ قرصlDمصرف کنم
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر بنده امروز صبح ازمایش هورمون fsh و lh و انواع تیروئید داشتم ولی متاسفانه صبح مشکلی برام پیش اومد که خیلی باعث ناراحتی و گریه ام شد و نیم ساعت بعدش ازمایش دادم آیا رو جواب ازمایشم تاثیری داره ؟
- امپول لوپیرومر۷۵
سلام خسته نباشید ایا با مصرف امپول لومپرومر احتمال بارداری ناخواسته هست ؟من دو دوره زدم روزی ک میخواستم پریود بشم نزدیکی داشتم ولی دیگه پریود نشدم الان خیلی میترسم در ضمن اندومتریوز پیشرفته هم دارم
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- فیبروم
رحم با ابعاد ۵/۲×۷/۴×۹/۶ ضخامت آندومتر ۴/۱ و فیبروم انترمورال به قطر ۴/۹ در فونداسیون رحم میباشد. آیا نیاز به جراحی دارد ؟
- خیلی دارم رنج میبرم از افتادگی واژنم و تیرگیش
برای رفع تیرگی واژه و میخوام ورژن تنگ بشه و تیرگی افتادگی خوب بشه😔😔😔😔
- متوقف شدن رشد جنین
سلام خانم دکتر جنین من دوازده هفته داشت با لکه بینی سونوگرافی انجام دادم که گفتند رشد بچه در هفته هشتم متوقف شده و بچه متاسفانه دیروز سقط شد من چهل و پنج سالمه و طبیعی باردار شده بودم امکانش هست دوباره بعد از یه دوره استراحت طبیعی باردار بشم
- بقیه سقط
ببخشید من 3سانت باقی مانده دارم احتمال کورتاژ هست یا با خوردن قرص روجا برطرف میشه
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- کیت تخمک گزاری
خانم دکتر سلام برای نامنظمی پریود که ۷ تا۹روز تاخیر دارم، چه زمانی باید کیت تخمک گزاری انجام بدم؟!. یعنی چند روز بعد از پاک شدن قاعدگی!.
- کیست و واریس در کانال زایمان
سلام وقت بخیر ممنون که وقت میزارید وجوابگو هستید ببخشید من 39ساله هستم ۵ماه قبل زایمان داشتم که طبیعی بود .لی وقتی دکتر برش واژینال برام زد میگفت پر واریس وکیست هست که در تمام سونوهام مشخص نبود لطفا راهنمایی کنید چه باید کنم
- ناباروری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من رفتم سونوگرافی واژینال گفتن میوم دارم والان چند مدته بردار نمیشم باید چیکارکنم
- سلام اندازه سایز بزرگتر از معمول رحم او سونو گرافی ایا نگران کننده است
- خونریزی غیرطبیعی پریود
سلام وقت شما به خیرسه ماه ونیم اززایمانم میگذره سزارین شدم بعدازچهلم قرص ضدبارداری لویتودمیخورم بعدازاولین ماه مصرف قرص خونریزی خیلی شدیدداشتم قرص وکه شروع کردم قطع شدهنوزده روزنگذشته دوباره پریودشدم اول لکه بینی وبعدپریودبااینکه دارم قرص میخورم مشکل من چیه این اولین باره که اینطورمیشم ۴۳سال هم سن دارم
- ضربه به بیکینی
سلام. دخترم۱۶ سالمه. خواهرم با سطح روی پا به بیکینی من ضربه زد. من احساس درد داشتم ولی میخواستم بدونم نازایی میگیرم یانه؟
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- بارداری
سلام ما حدود پنج سال هست ازدواج کردیم و حدودا یک سال نیم هست به بارداری کردیم ولی دارای پریودی نامنظم داشتم که بعد ازمایش کم کاری تیروید داشتم با قرص نرمال شدهنرمال شده و دکتر برام قرص کلمفین و امپول hcgنوشت ولی چند ماهی هست بچه دار نشدم برای شوهرم هم ازمایش اسپرم نوشته که دکتر گفت نرماله
- کیست تخمدان
خانم دکتر لطفا سوالم را پاسخ دهید.
- سلام..وقتتون بخیر ببخشید آیا میتونیم آزمایش هورمونی را که شامل amh fsh lh tsh prlروز چهارم انجام دهیم?یااینکه حتماباید روز سوم پریودی باشد؟متشکرم


