Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اف اس اچ
سلام اف اس اچ خیلی پایین (زیر یک) یعنی چی؟چه دارویی مصرف کنم که بره بالا؟ ال اچ ۷ هستش.
- قرص ویتاگنوس
سلام من قاعدگی نامنظم دارم و میخوام از قرص ویتاگنوس مصرف کنم و هنوز نمیخوام بارداربشم آیا این قرص باعث بارداری میشه یا نه و پریودی هام منظم میشه باروری دوبار مصرف
- Pco
سلام خانم دکتر من تخمدان پلی کیستیک دارم و حدودا ۲ سال قرص های دیان و اسپرونولاکتون مصرف کردم ، بعد دو سال دکتر به من قرص مدروکسی پروژسترون به مدت سه ماه و اسپرونولاکتون دادند ، ولی من ۵ ماه قرص پروژسترون را مصرف کردم ولی در ماه های ۴ رم و۵ ام قرص ها به طور کامل تمام نمیشد و من پریودم شروع میشد و من قطع میکردم این ماه قرصی نخوردم ولی دو روز در حد لکه بینی خونریزی داشتم به طوری که اصلا پد استفاده نکردم دلیلشو میشه بگین ؟
- سلام همسرم قرص دپاپکس20مصرف، می کند آیا من که می خوام باردار شوم خطرناک است
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟ - سوال پلی کیست
سلام وقت بخیر. اینجا امکان فرستادن عکس نیست.. من پلی کیست هستم و روز اول پریودی صبح و عصر با یکم درد یه چیزی شبیه لخته یا گوشت یا جگر دقیقا نمیدونم.. ولی دفع کردم. چند روز قبل پریودی درد هم داشتم چون سر تاریخ خودمم نشدم. تاریخم 17.اما 9شدم خواستم بدونم این کیست بوده یا لخته یا چی
- بارداری
سلام آیا درزمان اقدام به بارداری ...خوردن زعفرون یا ماهی ضرری داره؟زعفران در حد داخل غذا
- سلام قرص لتروزول روزها بخوریم یا شبها من صبحها خوردم آیا اشکالی دارد یا نه ؟
- بارداری
سلام من ۳ سال هست که سوزن زدم که باردارنشم حالامیخوام بارداربشم به خاطرسوزنی که زدم باردارنمیشم حالاباید چکار کنم
- آیوآ
سلام خسته نباشید من ۱۵ این ماه آ یو آ کردم الان کلا درد زیر شکم اصلا خوب نشده علتش چی میتونه باشه شیاف استروژن هم استفاده میکنم
- صاف بودن رحم یعنی چه
- قرص سیپروترون و نحوه مصرف
سلام من مشکل نا منظمی پریود دارم دکترم گفته قرص سیپروترون از روز پنجم پریود بخور.اگ پریود نشدم چی؟میتونم بخورم از الان؟
- خونریزی در بارداری
با سلام بنده هفته هفتم بارداری هستم صبح لکه بینی به صورت لکه های قهوه ای روی لباس زیرم داشتم با توجه به اینکه فردا هم زمان پریودم هست ممکنه این دکه بینی خطرناک باشه
- واریکوسل نرمال وجهش اسپرم کم
سلام خانم دکتر اقام واریکوسل نداره فقط اسپرمش جهش وحرکت کند داره ایا شما دارو میتوانید مینوسید براش.برای ویزیت بیام..
- سثط
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ شکمی انجام بدم بهتر جواب میگیرم لطفاً کمکم بکنید دوتا سقط 16و15هفته داشتم و یکی هم 20هفته با وجود سرکلاژواژینال سقط شد 36هفته و طول سرویکسم پایینه 25
- بارداری
سلام من ۶ روز از موعد پریودم گذشته و امروز که از بی بی چک استفاده کردم دوخط شد یعنی مثبت بود اما چند ساعت بعدش ترشحات نسبتا قهوه ای رنگ داشتم البته در طول این چن روز که از موعد پریودم گذشتا گاهی دلدرد و کمردرد دارم و ترشحات سفید و شیری که گاهی همراه با سوزش بوده . الان این ترشحات قهوه ای نگران کننده است ؟؟ چون فعلا به دکتر هم دسترسی ندارم البته یبوست هم دارم و این دل دردها جای نگرانی داره ؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم من دوقلو باردار هستم شنیدم شما با بیمه تکمیلی قرارداد ندارید ایا درست؟ اگه بخوام زایمان در بیمارستان قائم انجام بدم باید هزینه ازاد بپردازم و اینک ایا باید هزینه دو سزارین رو بپردازم به دلیل دوقلو بودن ؟ممنونم
- لکه بینی قهوه ای رنگ در هفته ۶بارداری
با سلام وقت بخیر با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ سقط جنین داشتم «سه ماهه» در حال حاضر باردار هستم حدود ۶الی ۷ هفته ،دکتر به علت سقطی که داشتم شیاف پروژسترون ۴۰۰رو تجویز کردن که الان ۲۰ روز هست که به صورت واژنال شبانه استفاده میکنم در کل ۳۰ عدد تجویز کردن یک هفته بعد استفاده لکه بینی قرمز م بعد تا الان لکه بینی قهوه ای دارم ینی حدود ۱۲روز هست که لکه بینی قهوه ای دارم در ۱ ماهگی بارداری سونو انجام شده و ساک حاملگی رویت شده لطفا راهنمایی فرمایید که آیا این لکه بینی طبیعی هست؟! «طبق گفته ی دکتر نزدیکی نداشتم فقط قبل لکه بینی در کل بارداری ۲بار نزدیکی داشتم»
- 💜💜Ὄاقدام برای حاملگی
سلام..خانم دکتر من برای سونوی اول که دکتر میخواد زمان دقیق حاملگی رو بدونه رفتم زمانش رو طوری نشون داده که انگار من تو روز های پریودم باردار بودم ایا این امکان داره..ممنونم از جوابتون
- زمان عمل
سلام خانوم دکتر عمل سرکلاژ شکمی معمولا چقدر زمان میبره؟


