Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریودی
سلام من 12فروردین پریود شدم 17فروردین تموم شد بعد 20فروردین باهمسرم نزدیکی داشتم اما مایع منی تو واژنم نریختش 27فروردین سینه هام میترکید از درد که مجدد 31فروردین پریود شدم تا 4اردیبهشت لخته خونم داشتم اما هنوز پریود نشدم 19اردیبهشتم آزمایش خون دادم منفی بود چیکار کنم دوباره آزمایش بدم خیلی مضطربم دیوونه شدم راهنماییم کنید ممنونم
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- در مورد سقط جنین
سلام .خواهرم سه بار بچش سقط شده و هر سه تا هم در هفته ۱۵ الی ۱۶ بارداری با علائم زایمان زودرس یعنی دهانه رحم باز میشود و بچه به همراه کیسه آب وارد واژن میشود سرکلاژ هم انجام داد باز همین اتفاق افتاد و کیسه آب در هفته ۱۶ پاره شد اکثر آزمایشات رو انجام داده و سالم است خواستم ببینم مشکلش چیه ؟
- باسلام لطفا جواب بدین خیلی استرس دارم ممنونم
با سلام در غربالگری اول nt=3:5(99th percentile) IT=1.9mm FHR=162bpm CRL=73.1mmحدود 13w3d
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید تو هفته ۳۷ باردای هستم مجبور شدم برای نظافت خونه از مواد شویند مث جرمگیر و وایتکس استفاده کنم و تینر خطر تداره .یعنی مشکلی برای جنین پیش نیومده
- سلام شوهرم ناتوانی جنسی داره میخواد آزمایش اسپرم انجام بده اگه قرص سیلدنافیل سیویا صد بخوره مشکلی نداره برای آزمایش بده
- درصد موفقیت
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ بدون سرکلاژ داشتم ایا دفعه بعد با سرکلاژ واژینال موفق میشن؟
- شک بارداری
سلام بنده اوایل این ماه رابطه جنسی داشتم که شک دارم به حاملگی بااینکه ۲۰پریود شدم ولی ۴روزطول کشید فقط و الان که بی بی چک استفاده کردم مشکوک بود یکم دل درد دارم بیشتر استرس دارم ب اینکه حامله نباشم چون نمیخوام الان باید چیکار کنم که مطمعن بشم اگر بود چ قرصی بخورم تا از بین بره ممنونم..
- سلام من لکه بینی شدید دارم الان سه ماهه
سلام خانم دکتر من۳۴ ام و متاهل از ۲۹ اسفندماه سال۹۹ پریود شدم نه شدید. در حد ی مقدار از ترشح بیشتر رفتم دکتر به من قرص مفنامیک اسید باسوزن کا داد که پریود شدم دوباره رفتم دکترقرص ال دی داد بازم خوب نشدم دوباره رفتم پیش ی دکتر دیگه ازم سونوگرافی و آزمایش پاپ اسمیر گرفت خداروشکر سالم بود قرص روکین داد با قرص ترنسید.ترنسید دو ورق.خوردم خوب شدم بعد از سه روز دوباره از لکه بینی بیشتر شده به نظر شما چیکار کنم خانم دکتر توروخدا کمکم کنین از این وضعیت خسته شدم
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- پریودی
سلام خانم دکتر .ببخشید غیر از قرص ویتاگنوس چه قرصی میشه مصرف کرد که مانند قرصهای جلوگیری هورمونی نباشد و پریودی را منظم کند و بتوان به لیزر موهای زائد ادامه داد ..چون با مصرف قرصهای جلوگیری از بارداری نمیشه لیزر کرد ممنون میشم راهنمایی کنید
- دوفامد
سلام روز بخیر من پرپود نمیشدم وله دکتر زنان مراجعه کردم که گفتند چندتا کیست خیلی ریز هست ولی کیستیک بعدش برام قرص دوفامد رو تجویز کردند نزدیک یک سال یا بیشتر هست که دارم از این دارو استفاده میکنم الان متوجه شدم که شدیداً باعث ریزش موهام شدند الان نمیدونم باز هم استفاده کنم یا قطع کنم ممنون میشم اگه کمکم کنید
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- تخمدان پلی کیستیک
سلام من سونو دادم کیست 14میلی دارم دکترمیگه تنبلی تخمدان هس دارو مصرف میکنم متفورمین ومدروکسی پروژسترون ....درضمن کمکاری تیروئید هم دارم.به همین زودیا میخوام عروسی کنم ایا من حامله میتونم بشم
- درموردقرص اورژانسی
سلام وقت بخیر قرص اورژانسی در ماه چندبارمیشه استفاده کرد وایا قرص کلداستاپ با قرص اورژانسی مصرف بشه اثرقرص اورژانسی کم میشه ممنونم بخاطرجوابتون
- بارداری
سلام خسته نباشید احتنال سقط جنین در هفته اول بارداری با خوردن زعفران وجود داره
- میخام بارداربشم
سلام من ۱۶روزازبرنامه پریودیم میگذره احتمالایکی ازروزای تخمک گذاری حساب میشه این روزبرای باردارشدن موثره ساعت الان14:24
- پریودی هنگام مصرف دروسبلین
سلام میخواستم بپرسم وقتی بای جلوگیری از بارداری دروسبلین مصرف میکنیم ،پریود هم میشیم یا پریود قطع میشه؟
- سلام ببخشید در یک لیوان دو تا ساشه بریزیم یا فقط هرروز یدونه
- سلام من انتقال جنین ۵ روزه داشتم از ۷ انتقالم بی بی چک زدم تا ۱۰ انتقال روزای اول خیلی کم رنگ بود الان هی پور رنگ تر میشه برم ازمایش بتا یعنی ؟


