Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان و تغییر پریود؟؟
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.بنده ۷ ماه هست پریودم نسبت به قبل از ۵ روز شده ۱۰ روز یعنی ۷روز خونریزی و ۳روز لکه بینی دارم و تنبلی تخمدان تو این مدت گرفتم.قرصا روکین دو دوره و سیپروترون کامپاند(فعلا یک دوره)خوردم خوب نشدم دیگه خسته شدم چیکار کنم؟ امکانشه مشکل حادتری باشه؟سونو اردیبهشت دادم تشخیص تنبلی دادن و ازمایشاتمم هر چی دادم خوب بوده و مجرد و ۲۴سالم هست و قد و وزنمم خوبه هیچوقتم مشکل پریود نداشتم جز فقط دل درد میشم که قرص میخوردم خوب میشد فقط این چند ماه تغییر کرده و حتی درد پریودیمم بیشتر شده ولی اوایل این تغییر حتی سونو و ازمایشمم خوب بوده خیلی نگرانم ممکنه مشکل جدیتری باشه؟ممنون میشم راهنماییم کنید چیکار کنم خوب بشم لااقل
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- بالا بودن فاکتور TSH در هفته ۵ بارداری
سلام.خسته نباشید.من قبل از بارداری چکاپ کامل دادم همه ی فاکتورای تیروئیدم خوب بود.سابقه کم کاری یا پرکاری هم نداشتم.اما الان هفته ۵ بارداری هستم.آزمایش خون دادم.فاکتور TSH بالا بود.بین ۰.۴ و ۴ نرمال هست برای من ۴.۵۸ بود و فاکتور T3 باید بین ۷۰ تا ۱۷۲ باشه واسه من ۶۲.۶ بود.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم.چون نگرانم.دکتر خودمم تا ۵ روز دیگه نیست.ممنون میشم راهنماییم کنین.
- قطع شدن سریع خون پریودی
روز اول پریدم هست میخوام قطع بشه تا فردا
- انتقال
سلام خانم دکتر.من امروزروزدهم انتقال هستم ویک جنین خوب انتقال دادم ازروزهفتم انتقال تهوع دارم وفشاروقندخونم پایین است بنظرشماعلائم لانه گزینی هست؟
- متخصص زنان
سلام خدمت دکترمن ۲۱سالمه من وقتی که پریود میشم که دل درد دارم بعد هنگام درد از قرص ژلفن استفاده میکنم الان این چهارمین بارم که بعد از اتمام پریودم بعد از دو روزش یه دو روز لکه دارم دلیلش چیه بعددوره پریودم ۲۱ روز یک باره مشکل دارم بعد میگن قرص ژلفن برا باردای ضرر داره
- ضایعه اکوژن
سلام وقتتون بخیر من نودوچهاروز پیش سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم، سونو انجام دادم، اکوژن با ابعاد۱۰.۸.۸دیده شد آیا نیاز به عمل جراحی داره؟
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- زگیل تناسلی
با سلام و خسته نباشید. من زگیل تناسلی دارم و زیر نظر پزشک تحت درمان با TCA هستم. منتها زگیل های اولیه که در دهانه ی واژن بودن نه تنها درمان نشدن که بیشتر هم شدن و دو سه تا اطراف مجرای ادرارم هم دراومده. میخواستم بدونم شما چه روش درمانی دیگری رو پیشنهاد میکنید؟ و خودتون از چه روشی استفاده می کنید؟ با تشکر
- نازایی
S M:
من میتونم برم واسه آی وی اف پیش یک دکتر دیگه یا نه دیگه رهاش کنم و دنبال تخمک اهدایی باشم سلام سونو سه ماه پیشم ۳تا فولیک داشتم بهم قرص آسپرین فولیک اسید و ال دی داد گفت ۱۴روز بخور روز سوم بیا سونو که رفتم گفت اوضاع رحمت افتضاح آدنومیوزت بزرگتر شده وضعیت رحمت داغون ویک فولیک داری دیگه اینجا نیا بعد عید فقط با تخمک اهداییت بیا چرا مگه نباید قرص تحریک تخمدان بدن بعد بگن جواب نداده به دارو دیگه نیا - مایع در کاویته
سلام میخوام آی وی اف انجام بدم ولی دکترم گفت که مایع در کاویته داری باهمین مایع انتقال جنین انجام میشه؟
- فوکوس اگژون
سلام من رفتم آزمایش غربالگریمو انجام دادم همه چیز نرمال بود بعدش یه آنومالی اسکن انجام دادم گفت یه نقطه سفید تو قلب بچه هست خیلی نگران شدم لطفا راهنماییم کنید
- عادت ماهیانه
سلام دکتر وقتتون بخیر من همیشه هفدهم هر ماه پروید میشدم ولی نمیدونم چرا این ماه تا الان که ۲۴ هستش نشدم خیلی نگرام ۱۵ سالمه ممنون میشم کمکم کنید
- درد بخیه زایمان بعد ۵ سال و درد زیر شکم
- آندومترغیریکنواخت
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده سنو دادم و مجردهستم 32 ساله نوشته شده آندو متر غیر یکنواخت با ضخامت 13 mm سونوگرافی در اویل سیکل قاعدگی الان این یعنی چی؟ آندومتر غیر یکنواخت با این ضخامت چه معنایی داره و چه نوع مریضی هست ممنونم از پاسخگویی شما
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- غدد بارتولین
سلام خسته نباشید یه برامدگی قسمت پایین بیکینیم دارم و روی پوست نیس داخله اندازه ی یه تیله یا یکم کوچیک تره و درد نداره قسمت چپ بیکینیمه توی گوگل زدم غدد بارتولین یا خیلی نزدیک به اونه برای چی به وجود میاد؟ اگه با خانوادم برم متخصص مشخص میشه بخاطر داشتن رابطست ( دخول از واژن نداشتم ولی از مقعد داشتم)؟ میشه بدون مراجع به پزشک مشکل رو حل کرد؟ و اینکه امروز دوتا حالت جوش بدون سر روی قسمت خارجی بیکنیم دیدم که اونا هم سفتن این موارد به هم ربط دارن؟
- زمان بارداری بعد از زدن واکسن hpv
سلام خسته نباشید من دوز اول واکسن hpv رو زدم چون می خواستم باردار بشم دکتر بهم گفت که دوز دوم رو یک ماه بعد از دوز اول بزنم .من سوال دارم که ایا مشکلی هست هنوز یک ماه نشده و من چند روز زودتر دوز دوم رو بزنم؟؟ و اینکه چند روز با چند مدت بعد از زدن دوز دوم می تونم اقدام به بارداری کنم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- خونریزی زیاد
دوتامفنامیک اسید را برای خونریزی زیاد میتونم( یکجا( بخورم
- پولیپ رحمی
سلام وقت بخیر ، دارو دادن بهم واسه پولیپ و گفتن بعد دوهفته برم سونو ولی خونریزیم قطع نمیشه واسه سونو و اینکه درد و ضعف زیادی هم دارم و دکتری که رفنم هم در دسترس نیست میخواستم بدونم چه کاری میتونم انجام بدم ؟؟؟؟


