من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و پنج بارداری هستم ازمایش قند خون دادم که سه مرحله ازم خونگیری کردن و بعد از مرحله اول خونگیری یک پودر دادند ۷۵ گرمی دادند بخورم . نتایج : مرحله ی اول ۱۰۰، مرحله دوم ۱۸۴، مرحله سوم ۱۰۷. که رنج مرحله اول ۷۰ الی ۱۱۰ . رنج مرحله دوم کمتر از ۱۸۰. رنج مرحله سوم کمتر از ۱۵۵ هست. که با توجه به نتایج در مرحله دوم چهارتا از ماکزیممش بیشتر هست. ایا نیاز به تزریق انسولین دارم؟سابقه دیابت هم ندارم. وزنم شصت هست و 37 سال دارم. سابقه دیابت خانوادگی هم نداریم
- دفع بقایای سقط جنین
۶هفته سقط کردم بقایای ۶سی سی دارم الان چکار کنم ۲۰روزه سقط کردم وانتی بیوتیک مصرف میکنم
- علاعم بارداری
سلام علاعم بارداری درشیردهی چیه الان گریودمن 4 روز عقب افتاده چی خوبه مصرف کرد تاپریودشد
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من 6ماه است ک اقدام به بارداری کردم قبل اقدام پریودم تقریبا منظم بود بین 23تا26روز اما بعداز اقدام بین 31تا 35روز شده و ترشح هم زیاد شده برای 10عدد بیشتر بودن رنج پرولاکتین هم دکتر 8 عدد قرص تجویز کرده و به همسرم 10 عدد قرص کلومیفن.سونوگرافی هم همه چی خوب بود خیلی نگرانم بابت باردار نشدن 27سالمه
- رحم و تخمدانها
سلام من ۱۷ سالمه رحم من دارای ابعاد ۲۲×mm۵۸میباشد درنواحی رحم فوندوس وسرویکس توده فضاگیرومیوم مشاهده نگردید. ضخامت خط اندومتر ۹mmاست علائم هیپرپلازی یاضایعه فضاگیر دراندومتر دیده نشد.تخمدانها اکو وابعاد نرمال دارندودرانها توده ویاکیست دیده نشد. تصویرفولیکول غالب درتخمدان راست دیده میشود.من دکترم نبود والان شمال هستم دسترسی بهش ندارم لطفا جواب منو کامل بدید و این هایی که گفته شده یعنی چی؟! چون قصد باردار شدن دارم خیلی ممنون میشم کمکم کنید
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر اینکه فرمودین ،منظور از استخوان های بلند،بازو،و ساعدو ران وساق است این استخوانهای بلند اندامهای فوقانی و تحتانی جنین در سونوگرافی آنومالی علاوه بر بازو و ساعد و ران و ساق شامل انگشتان دستها و پاهای جنین هم میشه؟ خواهش میکنم سوالمو جواب بدین.
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- زنان زایمان
سلام خسته نباشی خواستم بارداری بشم رفتم پیش دکتر زنان بهم میگه ذخیره تخمک پایین باکلی قرص آمپول گفت فولکولات رو 18تا بیست هست برام ای یو ای انجام داد نگرفت باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفا
- درد گوش
با سلام بنده ۷ماه باردارم و الان چندروزه که گوش درد دارم دکتر رفتم گفته شد التهاب دارم الان خیلی درد میکنه چکار کنم.
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون
- سوزش واژن در بارداری
سلام خانم دکتر،هفته ی ۲۱ بارداری هستم بخاطر سوزش واژن دکتر بهم پماد تریامسینولون ان ان تجویز کردن،این پماد در بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- بارداری
سلام و عرض ادب، 4ماهی هست که اقدام به بارداری کردم ولی نشد دکتر برام قرص متفورمین 500 برای تخمک گذاری، مدروفم 5 و کلومیفن تجویز کردن. با مصرف قرص متفورمین روزی یک عدد شروع کنم و هفته ای یه دونه اضافه کنم حالت تهوع و اسهال بهم دست داد به نظر شما ادامه بدم
- بارداری
با سلام، من همیشه پریود منظمی دارم و دوره من ۲۶ روزه است٫ در تاریخ ۴ دسامبر پریود شدم و روز ۹ دسامبر تمام شد و فردای اون روز رابطه محافظت نشده با همسرم داشتم اما بعد از تقریبا ۲ ساعت یک عدد قرص اورژانسی مصرف کردم.۱۵ دسامبر لکه بینی به رنگ قهوه ایی و گاهی روشن تر روعیت شد که چهار روز دوام داشت. بعد از اتمام لکه بینی احساس سفتی و دردناکی سینه بهم ایجاد شد و تا بیشتر از یک هفته دوام داشت، زیر شکمم سفت شده و گاهی وجود یک جسم تقریبا ۵ سانتی زیر شکمم دارم ٫سردرد بی حالی و ضعف و بی اشتهایی همراه احساس تشنگی دارم .منتظر شروع مجدد پریود در روز۲۹دسامبر بودم اما الان یک هفته گذشته و پریود نشدم٫ بی بی چک منفی بود، آیا با داشتن این علاعم امکان بارداری وجود دارد؟
- ترشحات سبز
سلام من نه روزه آی یو آی کردم و ترشحات غلیظ بدون بو و خارش سبز رنگ دارم.آیا خطرناکه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید تو هفته ۳۷ باردای هستم مجبور شدم برای نظافت خونه از مواد شویند مث جرمگیر و وایتکس استفاده کنم و تینر خطر تداره .یعنی مشکلی برای جنین پیش نیومده
- بارداری پوچ
سلام خانوم دکتر. سن حاملگی من با سن سونوی واژینال یک هفته اختلاف داره و عقب تره.و هنوز قلب تشکیل نشده و فقط ساک هست . دکتر گفت احتمال داره لقاح دیر انجام شده باشه . من دوره هام بیست و هشت روزه و منظمه و امکان عقب افتادن پریود ندارم. اسپرم شوهرم هم ضعیفه خیلی ضیفه . و ما بعد از روز پانزدهم سیکلم تا امروز رابطه جنسی نداشتیم. با این اوصاف امکان لقاح دیر هنگام هست؟
- تاخیر پریود و بیبی منفی
اقدام به بارداری کردم جواب نگرفتم پریودیم منظم بود ولی الان ۲۵ روزه بی سابقه تاخیر دارم دلیلش چیه
- استفاده قرص ال دی و اورژانسی
سلام وقتتون بخیر
ببخشید سوال داشتم من بعد از سقط بقایای کمی حدود یک و نیم سانتی با علائم چسبندگی دارم یک ماهی میگذره پریودم بهم ریخته گفتن با پریود احتمالا رفع میشه شروع کردم قرص ال دی برای خونریزی هر روز بخورم روز دومه قرص رابطه محافظت نشده داشتم از ترسم یه دونه اورژانسی خوردم میتونم ال دی رو بمدت ۲ هفته همچنان ادامه بدم که با قطعش خونریزی داشته باشم؟ و بعد از خونریزی میتونم دوباره مصرف ال دی برای تنظیم ادامه بدم؟ خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید - زایمان طبیعی بعد از سزارین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من ۳۷سالم هست دوتا سزارین قبلی داشتم دومی سال۹۷ بود الان ۱۴هفته باردارم ،می خواستم بدونم امکان داره این زایمانم طبیعی باشه؟در کدام بیمارستان رشت امکان زایمان طبیعی بعد از سزارین است وشما این نوع زایمان رو انجام میدهید؟


