Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا ممکن است بعد از اولین آزمایش بتای منفی درآی وی اف دومین آزمایش مثبت شود؟
- جای بخیه
سلام خانم دکتر من جای عملم گاهی تیر میکشه و میسوزه و دردهم میکنه ۴ماه سزارین شدم ایا طبیعیه و این دست میزنم رو بخیه چیزای گردی حس میکنم ممنون
- سقط جنین
سلام هفته ۴ بارداری با قرص سقط جنین داشتم و افتادم ب خونریزی و دل درد شدید الان ۵ روزه ک از سقط میگذره همچنان دل درد شدید و خونریزی زیاددارم ایا طبیعیه ؟؟ تا کی این روند ادامه داره
- مصرف قرص دوفامد۱۰
سلام وقت بخیر سه ماه پریود نشدم ودکتر زنان رفتم قرص دوفامد داد وگفت ۱۰ شب استفاده کن تا پریود شی ودوباره از شب ۱۴ پریودی دوباره شروع کن بخور.والان ۱۱ روزپریود شدم وخونریزی شدید دارم وقطع نمیشود ایا این قرص شروع کنم یانه؟ وهمیشه پریودبودم روز ۶ پاک بودم ولی الان طولانی شده چیکار کنم خانم دکتر عزیز
- درد واژن و زیر دل
سلام دو باری هست درد از واژن شروع میشه و به زیر دلن میره بعد دو سلهعت خوب میشه و بعد ترشح سفید رنگ ایجاد میشه
- پریودی نامنظم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر باشه یه سوال دارم
من 7مرداد تا 13 مرداد پریود بودم این ماه و قرص مدروکسی مصرف میکنم الان من باید 22 شروع قرص کنم تا 31 ولی من هنوز قرصمو شروع نکردم از 20 خون قهوه ای میاد ازم الان موندم قرص مدروکسی رو مصرف کنم 22یا نه
بعد یه سوال من ماه پیش اینجوری نشدم ولی ماه های قبلش اینجوری میشدم یعنی یا لکه بینی بود یا چند روز خون میومد باز بعد چند هفته دوباره پریود میشدم یعنی در ماه دو بار میشه ی توضیحی بدین ممنون میشم جوابمو دادین گفتین اگه لکه بینی قهوه ای باشه قرصو باید شروع کنم ولی من تا ۲۵ ام مثله پریودی بود قرص هم نخوردم الان از کی شروع کنم قرصمو؟!!!!!!! - بیماری داخلی
علت بوی بد واژن و راهی برا رفع آن
- کیست تخمدان
.سلام ..کیست تخمدان به ابعاد ۳۳mmبا جدارنازک و محتویات اکوفری ...و مورال ندول اکوژن در جدار چسبیده به تخمدان به ابعاد. کمتر از ۱mmیعنی چی چه نوع کیستی هستش؟؟
- درد لگنی
سلام در اندکس چپ کیستیک اکوفری با ابعاد 62×57×55 به علت کیست تخمدان چپ دیده میشود. توده سالید کوچک هیپراکو سال آندومتریال با ابعاد 6×9 دیده میشود میشه بگید خطرناکه معنیش چیه؟
- نیش زنبور در بارداری روی شکم
سلام ۸ ماهه باردارمالان زنبور زردشکممرو نیش زد مشگلیبرایجنین ایجاد نمیشه؟
- وقتی نزدیک پریودی و میخوام پریود شم(کیست ریز و یکم تنبلی دارم) یه حالت های بدی میشم و حس میکنم ضربان قلبم پایین میاد و زیر شکمم درد و یه حالت هایی میشه کالا حس از کار افتادن دورن خودم میکنم،ایا خطرناک؟
- دردرحم
سلام خانم دکتر صبح بخیر! از دیروز تا الان رحمم درد می کنه! 61ساله هستم!
- مدت مصرف
سلام تا چند بار باید این امپول مصرف شود؟
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید ببخشید من بانامزدم 1ماه پیش یه رابطه داشتم بدون کاندوم دخولم داشته ولی گفته نامزدم آب منعی نریخته تو با اطمینان میگه بعداز3هفته بی بی چک زدم منفی بود الآنم یه 3روزی به پریودم مانده ولی از شکم پهلو زیادچاق شدم آیا امکان داره باردار باشم
- سوال بارداری
بگو ما رابطه بدون دخول داشتیم همسرم با لباش زیر خودم بدون لباس زیر بعدش مایع منی نمیدونیم کجا ریخت الان همسرم ۲ روز داره قرص ال دی مصرف میکنه ۹ روز دیگه هم قراره مصرف کنه ایا امکان حامله شدن هست؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر قرص زینک هلث برآی بار دار شدن حوبه
- عفونت
همرا پریودیم عفونت میاد خانم دکتر چکار بکنم برای شرایط کرونا نمیتوانم با بچه کوچک دکتر برم
- اقدام به بارداری
سلام ببخشیدخانم دکترمن اقدام به باداری بودم ۱/۲۸ تخمک منم ۲۴ بودبعددکترگفت این قرص پروژسترون به مدت ۱۰ شب استفاده کنیدروزی دوعددقرص تمام شده من یه کم لک بیینی دارم ازچی به عادتم ۸روزمونده میشه جواب بده ممنون میشم
- پاورفیت
سلام قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی آیا تاثیری داره؟ و ایا مصرفش باعث ناباروری میشه یا نه ؟ و آیا پریودی رو بهم می ریزه یا نه ؟ لطفا به تمام سوالاتم جواب بدید خیلی نگرانم
- اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیرپریدشدم دوروز بعدش یعنی پس ازپاک شدن نزدیکی داشتیم به مدت 4شب پشت سرهم بعدش مریض شدم که گفتن آنفولانزا گرفتم احتمال داره حامله هم باشم؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین بی بی چک بزنم معلوم میشه ؟؟ممنون


