Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واریکوسل و ضعف اسپرم
من34 و همسرم 35 ساله هستیم.همسرم 10 سال پیش عمل واریکوسل بیضه سمت چپ داشتن.یک سال ونیم هست برای بارداری اقدام کردیم باردار نشدم. آزمایش خون و سونو رحم و ضمائم طبیعی بود.پریودم منظم با فواصل 26 تا 27 روزه هستند.بارداری نداشته ام.
سونو فولیکول هم در روز 11 فولیکول غالب 14 رو نشون داد.
همسرم هم برای معاینه واریکوسل رفتند که اوت نکرده بود ولی با این وجود آزمایششون تعدادو حرکت اسپرم رو درحد ضعیف نشون داده بود
concent 9
prog.moltil 13
normal.morphology 16
msc 1.1
fsc 0.9
smi 35
al sperm 45
motile asperm 5.5
func.sperm 4.50
آزمایششون چطور بوده؟
بااین تفاسیر چه روشی برای بارداری پیشنهاد میدید و آیا من به طور طبیعی باردار خواهم شد یاخیر؟
درضمن همسرم از ازدواج اولشون دو تا بچه هم دارن! - سقط بدون خونریزی
سلام من قرص با امپول برای سقط انجام دادم اما الان لکه بینی دارم سونو هم انجام دادم گفتن حاملگی دفرمه هست من باید چیکار کنم
- من ۲۳ساله هستم باردارم
سلام من تازه رفتم تو ۶هفته و۱روز دکتر برام برا ۱دی سونو نوشتهـ باحساب کردن خودم فهمیدم ۶هفته۱روز هستمـ چون تاریخ اخرین پریودیم۱۶برچ۸بود
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- قرص سیبل
سلام با خوردن قرص های سفید سیبل پریود نمیشم طبیعیه؟
- علائم بارداری
با عرض سلام چنددفعه رابطه مقعدی داشتم و هر بار هم قرص LD یکی دوتا خوردم و پرده بکارتم هم سالم هست ، سرموقع هم پریود شدم ولی الان که ده روز از زمان پریودی میگذره یبوست شدید گرفتم که هر ملین هم که میخورم خوب جواب نداده و شکمم متورم شده و میترسم از بارداری لطفا جواب بدین و من رو از نگرانی دربیارین ممنون میشم با تشکر
- سونوی دفرمه بارداری
سلام هفته 6رفتی سونو دادیم بهمون گفتن دفرمه باید کورتاژ کنی .یعنی امکان نداره درست شه
- قرص
سلام خانوم دکتر من الان باردارم بچم ۸هفتس نمیخوام این بچه رو نگه دارم میشه کمکم کنین چیکار باید بکنم بچم الان تازه ۲سالشه نمیخوام واقعا. با قرص چجوری میتونم حلش کنم
- عقب انداختن پریودی
خانم دکترببخشید من همونیم که گفتم ۶روزه پریودم عقب افتاده یادم رفت اینو بگم من یکسال و نیمه هم واس بارداری تلاش کردم اما بی نتیجه بود خودم وهمسرم هم مشکلی نداریم.
- بارداری خارج رحم
سلام خسته نباشی من ۶ ابان دیگه پریود نشدم تست دادم مثبت بود بعد بتام میرفت بالا بعد سونو دادم ک ساک خالی در رحم دیده شد وبعد گفتن خارج رحم هست ک من یک هفته بستری شدم بعد بدون اینکه کاری کنم برام مرخص شدم بعد بتام اومد پایین بعد خونریزیم شروع شد تا یک هفته بعد رفتم سونو گفت چیزی داخل لوله آدنکس مشاهده نشده و الان خونریزی من تمام شده ولی ساک ۶ میلیمتری داخل رحم من است حالا این ساک چطوری دفع میشه ممنون
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- بارداری
ماه قبل دکتر پنج تا سینال اف داد مصرف کرم سنو هم دادم تخمک هام آزاد شده بود من 4خرداد پریود شدم این ماه هم 1تیر ولی روز اول پریودم خون ریزی داشتم روز دوم کمتر شد و از روز سوم فقط لکه اونم کم الانم روز هشتم هست خیلی کم ترشح کش دار ک یه بار شفافه یه بار لکه الانم دارم سینال اف مصرف میکنم خیلی نگرانم باردار باشم
- زهرا
سلام خسته نباشید من ۱۹سالمه من پنج ماه شده که سزارین کردم وبچه ام همون ۲۰روز اول فوت کرده و می خام باردار بشم تو این ۵ماه جلو گیری هم نکردم و ولی هنوز حامله نشدم چه کار کنم زودتر حامله بشم آیا به دکتر مراجعه کنم ودلیل اینکه هنوز حامله نشدم چی می تونه باشه
- آبجی
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفته که زگیل تناسلی دارم و باید چند جلسه بیام که خوب بشه ولی به دلیل هزینه های بالا یکم واسم سخته آیا نمیشه با درمان خانگی خوب بشم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
- سقط جنین
میخاستم ببینم سقط تو هفته ی ۷ ام با سایتوتک مقدار دوز ۸۰۰ میکروگرم ب صورت واژینال یک کجا بهتره یا تکی ب فاصله ی نیم ساعت گذاشته بشه بهتره؟
- بارداری
خوردن اب هویج در سه ماهه دوم هفته ای چند بار جایزه ؟
- بارداری با وجود پولیپ رحم
من سی سالمه و برای دومین بار میخوام اقدام به بارداری کنم ولی پولیپ رحم 7میلی دارم که بدون علایم هست آیا میتوانم باردار بشم خطر سقط اینا نداره
- بارداری
سلام ببخشید من ی هفته ب پریودی دیگمه وقبلش رابطه داشتم ولی منی رو وارد بدن نکردم چند وقته جالم بده و سابقه فشارخون دارم وحالت تهوع وسردرد دارم دکتر ازعلائم میگف احتمالا بارداری میخواستم ببینم امکانش هست
- احساس شی ء خارجی در چشم
با سلام خانم بنده حدود 23 مهرماه تاریخ زایمانش می باشد حدود دو روز است در چشم سمت راست احساس شی ء خارجی میکند و درد میکند آیا مربوط به بالا رفتن فشار چشم در بارداری می باشد ؟آیا خطرناک است؟ با تشکر
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم


