Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
سلام وقت بخی حدود یک مته پیشر من در حاملگی سوم در 5 هفته مورد عمل اسکار سزارین و ترمیم چسبنگی و رحم و مثانه شدم آلت دو روز هستش از ناحیه راست شکم انتهایی بخیه و بالای شرمگاه احساس درد میکنم به طوری که فکر میکنم عضله ام تیر میکشه
- بارداری
با عرض سلام و ادب میخواستم سوال کنم ایا با ازدواج با دختر 40 ساله این امکان هست که ادم بچه دار نشه راستش یه دختری رو نشان داده لند که سنش 40 هستش و لی من میترسم بچه دار نشیم لطفا جواب این سوال را بفرمایید خیلی خیلی ممنونم و متشکرم
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم
- بارداری
من دوبار سقط داشتم یکبار هفته پنج قلبش تشکیل نشد و اینبار هفته نهم قلبش وایساده دلیلش چی هست و باید چه ازمایشاتی و چه پیگیری هایی انجام بدم؟
- خودارضایی
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر. من دختری ۲۰ ساله هستم ۱_آیا خودارضایی در روز سوم پریود برای یه بار و روز آخر پریود برای دوبار فقط با مالش کلیتوریس و بدون وارد کردن چیزی به داخل واژن به پرده بکارت آسیب میزند؟ و سوال دوم اینکه ۲-خانم دکتر من در روز آخر بعد از خودارضایی اول و دومم دقیقا بعدش خون ریزی لزج مانندی داشتم در هر دو خودارضایی در حالی که روز آخر تقریبا پریودم تموم شده بود آیا پرده بکارت من سالم هست ؟ خانم دکتر خودارضایی من در تمام گفته هام بهصورت مالش کلیتوریس و فشار دادن پاها بهم بود و ورود هیچ چیزی به واژن نبود . ممنون خانم دکتر اگر میشه این دوسوال من رو لطفا جواب بدین . ❤
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
سلام خانم دکتر من تا زه عروسی کردم وقتی با همسرم وارد رابطه میشیم شکمم درد میگیره دلیلش چیه
- سونوگرافی
سلام من هفته دوازده بارداري هستم در هفته هفت سونو كردم و هموراژي ساب كوريونيك به ابعاد ٢٠*٨ م م در اطراف ساك داشتم و دكتر بمن يكماه استراحت با روزي يكي شياف پروژسترون دادن در هفته دوازده سونوگرافي nt دادم Fhr=164bpm مايع آمونياك در حد طبيعي پلاسنتا موقعيت قدامي دارد جفت از دهانه رحم فاصله دارد Nt=1 mm استخوانهاي كرانيال و cns نماي طبيعي براي سن جنين دارد حباب معده رويت شد اندامها در حد قابل ارزيابي نرمال ميباشند طول كانال سرويكس ٣٤م م ميباشد ميخواستم بپرسم آيا با اين سونو باز هم احتياج به استراحت و مصرف شياف دارم؟؟؟؟ ممنونم
- زنان زایمان
من ۲ روز هست بچه سقط کردم رفتم سونوگرافی نوشته محتویات هارون به حجم تقریبی 5،5سی سی در حفره آندومتر مشهود است اکوی میومترهموژن است تصویر یک کیست با دیامتر 42م م در تخمدان سمت راست دیده شده می خواستم بدونم خطر ناک هست
- پریود دوم بعد قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر.من ۱۷ مرداد پریود شدم و بعدش که تموم شد رابطه داشتم و بعد رابطه کاندوم که چک شد نگران شدم نکنه سوراخی داشته باشه بخاطر همین قرص اورژانسی مصرف کردم و ۲۷ یا ۲۷ مرداد پریود شدم که نسبت به دوره های قبل کم بود و رنگش مایل به سیاه و تیره بود و بعد از اون پریود تا به امروز که ۱۱ مهره پریود نشدم ولی علایمی مثل درد شکم و جوش چانه و خط فک و.. رو دارم که ۵ یا ۶ روزی میشه شروع شده الان احتمال بارداری هس؟
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- قرص
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۱سالمه من توروز اول پریودی به خاطر دل دردو کمردرد یه دونه قرص پروفن میخورم میخواستم بدونم که ضرر نداره و یا بتعث نازایی میشه یا نه؟ و اینکه این قرص میتونه باعث کمتر شدن حجم پریود بشه یا نه؟ ممنون
- یائسگی
سلام. فاکتور آنتی مولریان هورمون در آزمایشم ۲.۶ هست ، آیا احتمال یائسگی من وجود داره ؟ ۳۹ساله هستم ، دو فرزند دارم ، فرزند دومم شیرخواره. میخوام یه فرزند دیگه هم داشته باشم. امکان بارداری مجدد برای من وجود داره ؟
- مصرف اسپرین در هفته ۶
سلام خانم دکتر خسته نباشید،هفته ۶بارداری هستم،۳،۴ماه پیش هموگلوبینم ۱۴/۷ بود و rbc هم ۵/۲۶ و هماتوکریتم ۴۴/۹، ایا باید اسپرین الان استفاده کنم؟؟سال پیش یه سقط بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین در ۶ هفته داشتم،خواهش میکنم جواب بدید خیلی نگرانم...اصلا میتونم یک شب در میون اسپرین بخورم؟
- پریود بعد از دیفرلین
سلام خسته نباشید من دخترم 8 سال و 4 ماهه بود که برای اولین بار پریود شد بردم دکتر دیفرلین تجویز کرد 6 عدد هر ماه یکی تا الان هم 4 تا زدیم که یک هفته بعد از آمپول چهارم یک هفته پریود شد به نظرتون آمپول دیفرلین تاثیر میزاره روی دخترم قد دخترم 149 و وزنش هم43 هست قد خودم هم158 و قد همسرم182 است قد دخترم باز هم بلند میشه یا نه؟
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- جلوگیری از بارداری
سلام وقتتون بخیر باشه من برای اولین بار میخوام از قرص ضد بارداری استفاده کنم (دزوسپتیو) از روز پنجم پرییدیم ۲ روز گذشته ایا مصرفش از امروز کمکی به جلوگیری از بارداری میکنه . چه مدت زمانی نیاز هست بعد از مصرف قرص ضد بارداری برای اولین بار بدن نسبت به دارو و بارداری ایمن بشه سپاسگزارم
- اکو قلب جنین
سلام خانم دکتر،شما برای اکو قلب جنین کدوم پزشک رو پیشنهاد میدید؟
- جواب سنو رو میشه ببینید چیکار کنیم
رحم دارای ابعاد ۴۵*۹۸ضخامت اندومتر ۱۰.و ابعاد تخمدان راست ۲۷*۳۵وحاوی یک فولیکول ۲۴م م م است تصویر یک کیست اکو فریبه دیامتر ۳۵م م در تخمدان چپ دیده میشود . بافت تخمدانی بصورت rimدر اطراف آن گرفته است . میشه بگید چیکار کنم جوابش چیه
- مشکلات واژن
سلام ببخشید لزی واژن بعد از پریودی طبعیی
- زیگیل تناسلی
باسلام خانم دکتر،من بعداز رابطه جنسی دچار یک خراش کوچک شدم که وقتی به پزشک مراجعه کردم گفتند خود به خود ترمیم میشود،امروز متوجه یک برآمدگی نرم بدون درد و خارش و سوزش،درهمان قسمت شدم که رنگش کمی تیره است،ایا زیگیل تناسلیست؟


