Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هفته های اول بارداری سقط هم انجام میدید؟
- دیابت بارداری
سلام خانم دکتر، من در هفته 33 بارداری هستم. اوایل ماه هفتم برام آزمایش تست گلوکز نوشتید که قند بعد از گلوکزم بالا بود ( 225 ) و منو به متخصص غدد معرفی کردید. از اون به بعد هر بار آزمایش قند دادم ( ناشتا و بعد از غذا ) قندم خوب بود. می خواستم بدونم آیا من دیابت دوران بارداری دارم و در موقع سزارین نباید سرم قندی بزنم؟ با تشکر
- سرکلاژ
با سلام در صورت عدم موفقیت سرکلاژ شکمی چه درمانهای دیگری وجود دارد؟
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- سلام دکتر،وقتتون بخیر،من جنین فریز شده دارم،وقتی پریود میشم و دارو استرادیول میخورم یک هفته بعداز پاک شدنم لکه بینی پیدا میکنم،بار دوم هست که انتقال جنین رو کنسل میکنن؟آیاد درمان میشم؟
- مصرف ال دی بعد لز سقط
بغد از سقط میشه ال دی استفاده کنم برای تموم شدن خونریزی
- درد زیر شکم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید خانوم دکتر مامان من د در حال انجام پرتودرمانیه درد زیر شکم داره به سمت راست تمایل داره اما نمیدونم دلیلش چیه یبوست هم چند بار گرفت
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- سونو
میشه عکس سونو رو بفرستم ترجمه کنید؟
- ام ار ای دادم از سرم گفت اطرافت گرفتگی داری. صدای هوا و هوا رو تو سرم میشنوم. ایا درمان دارد؟دارم از ترس میمیرم. این هوا رو چطور خارج میکنن
- افزایش سایز سینه
سلام من ۲۳سالمه و بچه دارم ولی سینهام خیلی کوچیکه چیکار کنم سایزشون تغییر کنه هرکاری میکنم چندان تغییر نمیکنن
- بارداری
سلام من باردارم هفته 18 هست جفت پایینه بعد دیشب رابطه داشتم ارضا شدم الان زیر شکمم خیلی درد میکنه میشه بگید چیکار کنم
- پاپ اسمیر
سلام خسته نباشید من پاپ اسمیر دادم.روی-Liquid Based Satisfactory For Evaluationاین EndocervicavTransformation Zone Cells Are Presentاین Negative For Intraepithelial Lesion Or Malignancyاین -Routine FollowUp توروخدا خواهش میکنم جوابشو بگین اگر چیزه خطر ناکیه من میمرم تا وقت دکترم برسه توروخدا جواب بدین
- سقط جنین
سلام وقت بخیرمن امروزک رفتم برای کیست تخمدانم متوجه شدم باردارم ودکترمن ازاین کیست به خوبی حرف نزدوگفتندحتماعمل بایدشه درتخمدان چپم 35*23یه کیست دارم بنظرشمامن میتونم سقط جنین داشته باشم چون اصلااین بچه رونمیخوام ایامشکلی برای کیست من بوجودمیاره یانه؟
- بررسی سونوگرافی بارداری
سلام من سونو گرافی غربالگری اول بارداری انجام دادم خدا را شکر که همه چیز جنین نرمال بود ولی یه کمی گفت جفتت پاینه اطراف ساک حاملگی کمی خون دیده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- پزشکی ونازایی
من توی بازی ناگهان با ارنج یکی از بچه ها محکم زد تو شکمم همون جای ادرار کردن تخمدان اونجا رو دست میزنم درد میگیره و همین منو نگران کرده اتفاقی افتاده باشه. خون ریزی داخلی شکم و یا ناباروری ممکنه؟؟ تروخدا جواب بدید حیلی خیلی نگرانم
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- مصرف قرص سیبل رو در دومین پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم
سلام خسته نباشید من 17 سالمه و ماه پیش بعلت عقب افتادن پریودی به پزشک مراجعهخ کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم ومقداری هم پلی کیستیکه و برام سیبل تجویز کردن گفتن که تا سه ماه باید مصرف کنم امپول پروزسترون تزیق کردم و هفته بعد پریود شدم دکتر گفتن که از روز سوم سیبل رو شروع کنم مصرف کردم و این ماه هم دقیقا سر وقت پریود شدم ولی هنوز از قرصای ورق اولم مونده یعنی قرص سیبل رو در دومین دوره پریودی بعد از شروع مصرف ادامه بدم یا بزارم بعد از اتمام پریودی مصرف کنم هنوز هم از قرص های ورق اولم 2 تا باقی مونده
- کم خونی
سلام میشه قرص آهنی بهم معرفی کنین که عوارض یبوست نداشته باشه؟
- خونریزی رحمی
سلام خانم دکتر. من 24 سالمه و بعداز نزدیکی با همسرم الان دو روزه دچار خونریزی شده ام. میخواسنم علت رو بدونم تشکر


