Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من هر یک ماه پریود میشم و ماه دیگه پریود نمیشم علت چیست
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز کردن الان طریقه مصرفش نمیدونم یعنی توضیح دادن من خوب نفهمیدم فقط عدد پنج یادمه نفهمیدم پنج روز بعد از پریود شدن یعنی باید بخورم کلا نفهمیدم ممنون میشم شما راهنماییم کنین
- رژیم غذایی در اندومتریوز
آیا در بیماری اندومتریوز رژیم غذایی خاصی لازم است؟
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من دو زایمان زودرس داشتم و الان سرکلاژ شکمی انجام دادم و در هفته ۷بارداری هستم ولی دکترم بهم دارویی ندادن گفتن از هفته۱۲ شیاف استفاده کنم
به نظرتون خودم در این هفته از شیاف پروژسترون استفاده کنم؟ - زنان
سلام دکتر من ۳۱ برج تیر پریود شدم. اللن ۲۴ مرداد هم پریود شدم . خطرناک هست ؟
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر خواستم بپرسم iui رو خودتون لنجام نمیدین؟؟اخه مطب زنگ زدم گفتن موسسه مهرانجام میدن من اونجارو اصلا دوس ندارم....بعد ممکنه باوجود کم تحرکی اسپرم با iuiباردار بشم خانوم دکتر من خودم هیج مشکلی ندارم..
- بارداری ناخواسته
سلام خانون دکتر خسته نباشید،خانوم دکتر من فعلا مجردم و قبلا ازدواج کردم با یک اقایی صیغه هستم یک بار یک هفته بعد از پریودم رابطه داشتیم و بصورت طبیعی جلوگیری کردیم و انزال خارج از بدنم بود و هم من هم اقا مطمئنیم که منی داخل بدنم تخلیه نشدهولی شنیدم پیشاب هم ممکنه باردارم کنه، میخواستم بدونم که چقدر احتمال داره با پیشاب باردار شده باشم چون اگر باردار شده باشم واقعا حیثیت و زندگی و همه چیزم به باد میره و نابود میشم ممنون از شما که با پاسخگوییتون رنج ما رو کم میکنید
- سلام
من 23بهمن تاریخ پریودیم بود پریود نشدم دوقطره فقط آب خون دیدم تا سه روز داخل رحمم ترشح رنگی میدیدیم ولی روز سوم به لباسمم یک کوچولو لک دیدم لک قهوه ای رفتم سنو باردار بودم پنج هفته و دوروز ساک حاملگی دیده شد ولی جنین نه سنو مجدد باید انجام بدم و العان دارم قرص ویتامین دی و قرص دیدروژسترون و قرص فولیک اسید مصرف میکنم لکه بینیم قطع شده میخواستم ببینم نزدیکی اگه با احتیاط باشه اشکال داره
- سلام من مبتلا به سرطان رحم هستم میتونم رابطه جنسی داشته باشم ایا؟
- IVF
همسرم ازمايش شكستDNA داده و ٧٢ درصد معيوب هست اسپرم دوبار انتقال جنين داشتم. ناموفق ايا دليلش ميتونه اسپرم معيوب باشه
- غده سالید هیپواکو
سلام بنده سونگرافی انجام دادم میگن غده سالید هیپو اکو دارید ک 7عدد هستند ایا این غده ها سرطانی هستند خطرناک هستند
- کیست
با سلام.. من یک ساله که کیست اندومتروز دارم و به همراه ان یبوست هم همیشه دارم... البته پارسال هم عمل همروویید شدم.. ایا میتونه یبوست من به خاطر همین کیست باشه یا خیر
- سرکلاژ شکمی یا سرکلاژ واژینال
سلام
آيا سركلاژ شكمي محكم تر از سركلاژ از راه واژيناله؟ من دوتا سقط داشتم كه دومي سركلاژ شده بودم اما تو بيست دوهفته سقط شد اولي تو بيست شش هفته سقط شد؟
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲روز پیش با ۶تا قرص سایتوتک قسط کردم،در مرحله اول ساک حاملگی دفع شد بعد از ۴روز مقدار۳۵سی سی از جفت دفع شد و حالا بعد از ۲۲روز طبق سونویی که دادم ۹سی سی از جفت با واسکولاریته شدید باقی مونده. در مراجعه به دکتر،۳قرص سایتوتک دیگه مصرف کردم ولی هنوز از اون خونریزی شدید خبری نیست. سوالم این هست که آیا با توجه به حجم زیاد راهی غیر از کورتاژ وجود داره یا نه؟
- لخته خون گوشتی
سلام خانم دکتر من ۳۲ سالمه الان که پریود نیستم یه تکه لخته خون قرمز پررنگ دیدم میشه بگین نشانه ی چیه؟
- سلام
سلام من زینب هستم روماتیسم مفصلی دارم من توی رمضان خونریزی شدم به عید فقط 10 روز مونده بود الانم هستم باردارهم هستم بچه ام 7 ماه هست دکتر گفته که خونریزی ممنوع
- درد جای بخیه
سلام خانم دوتادوست پیش عمل سزارین انجام دادم حالا جای بخیه هام یکی دوتاشون سفت شده وبادکرده وقرمزشدن حالاچکارکنم
- زخم رحم
زخم دهانه رحم تا چند ماه درمان نشود خطر ایجاد میشود؟
- مشکل زنانگی
سلام وقتتون بخیر من قرص دوفامد ۱۰ را باید از شب ۱۵ میخوردم اشتباهی از شب اول پریودی خوردم لطفآ راهنمایی کنید


