Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من عفونت قارچی واژن و برفک واژن داشتم دکتر برام قرص واژینال کلوتریمازول نوشتن تا ۶ شب استفاده کردم بعد از دوره تمام شدن قرص واژینال شرحات آبکی بی رنگ داشتم بعد از چند روز ترشحات آبکی سفید دارم این نشانه چیست عفونته؟؟
- ای وی اف
با سلام .من و همسرم هر دو مبتلا ب کم خونی مینور هستیم ایا با روش ای وی اف و ای یو ای میتونیم فرزند سالمی بدنیا بیاریم .؟؟؟
- کیست روی تخمدان
سلام.
من کیستی دارم حدود یازده سانت و دنبال پزشکی هستم که با سرنگ این کیست رو تخلیه کنه. کیست روی تخمدان راست هست. چند جا مراجعه کردم و خیلی ها گفتند میشه با سرنگ تخلیه بشه و بعضی ها هم نظرشون بر باز شدن شکم است.البته در عرض شش سال به یازده سانت رسیده
- سوال بارداری خیلی مهم
سلام .خسته نباشید .من قبلا پریودی منظمی داشتم و سنم 37 ساله و 1 بار سابقه سقط داشتم و یکسال و نیم از زمان سقطم گذشته والان 2 ماه هست برای بار داری اقدام کردم پریودی دقیقا برای همین 2 ماه هر کدام به مدت 7 روز زودتر اتفاق افتاد و 3 روز اول لکه بینی و بعدش خونریزی دارم آیا این مورد طبیعی هست آیا نیاز هست برم پیش دکتر زنان و زایمان
- ضایعه اکوژن
سلام من هفته ۲۵بارداری هستم سنوگرافی گفت یه ضایعه اکوژن به ابعاد ۴۶.۳۵ mm کاملا همی توراکس چپ را احاطه کرده و باعث انحراف قلب به سمت راست شده است دکتر برام امپول ریه نوشت بزنم و گفت دوهفته دیگه بیا سونو میخاستم بدونم این اکوژن یعنی چی و چیز خیلی خطر ناکی هست؟؟
- تنبلی تخمدان
سلام.من مدتی پیش در ناحیه تناسلی یه تغییر رنگ داشتم،چون پوستم سفیده مشخص بود.بعد چند ماه آزمایش دادم و مشخص شد که تنبلی تخمدان دارم.الان 10روز دوفاستون مصرف کردم و ماه بعدهم باید 10تا بخورم. حالا این دارو به رفع اون تغییر رنگ کمک میکنه و خوب میشه یا باید داروی دیگه ای هم استفاده کنم؟؟ ؟
- سلام وققتون بخیر من از روز ۵ قاعدگی قرص سبیل رو شروع کردم ولی پریودم روز دهمش هست قطع نشده
- مصرف فلوکونازول
با سلام خدمت خانم دکتر. پارسال برای خارش واژن کپسول اینتراکونازول ۱۰۰ نوشتین که در فاصله هر سه هفته یه عدد بخورم. بعد خوب شدم تازه مدتی هست باز همان حالت خارش و عفونتو دارم تو مطب ازتون پرسیدم فرمودین باز اگه خارش و این مشکلو داستم میتوانم این کپسول و کرمهای سرتول و کلوبتازول استفاده کنم. الان داروخونه رفتم ایتراکونازول۱۰۰ نداشتن فلوکونازول ۱۰۰دادند ایا میتوانم از فلوکونازول استفاده کنم؟ ممنون از شما
- خارش
سلام خسته نباشید..علت خارش واژن چیه میشه لطف کنیدبهم بگیدچیکارکنم؟ممنون میشم
- سلام من تنبلی تخمدان دارم و پرولاکتین هم ۸۰است باردار نمیشم راه درمان چیه؟؟
- حاملگی
سلام وقت بخیر ببخشید خانوم دکتر من بی بی چک زدن مثبت شد واینک باشگاه میرم تی ارایکس ضرر نداره ؟
- فیستول
سلام فیستول واژن که منجربه خروج باد از واژن هست در دوران بارداری مشکل آفرین میباشد؟ ممنونم
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان دارم و دوماه پریود نمیشدم...دکتر ۵تا دوفاستون تجویز کرد و چهار روز بعد از اتمامش پریود شد...آزمایش و سونو هم انجام دادم و با مراجعه مجدد دکتر برام از روز شانزدهم به مدت ۷ روز دوفامد تجویز کرد... دوتا قرص خوردم دچار لکه بینی شدم و تا الان ۵تا قرص مصرف کردم و امروز خونریزی گرفتم و مصرف قرص رو قطع کردم...با توجه به اینکه الان در روز بیست و یکم سیکلم هستم،دوتا سوال دارم: اول اینکه قطع قرص کار درستی بود؟ و سوال مهم تر اینکه برای شروع دوباره ی دوفامد در ماه بعد از چه زمانی حساب کنم؟از امروز که مصرف قرص رو قطع کردم؟یعنی از زمانی که دچار خونریزی شدم ۱۶ روز بشمارم و مجددا دوفامد مصرف کنم؟؟؟ ممنون میشم بفرمایید🙏🙏🙏
- انتقال جنین
سلام من امروز ده روزه که انتقال جنین کردم جنیهام سه روزه بودن نگارنی من اینجاست انتقال در روز ۲۳ پریودم بوده ایا شانسی برای بارداری هست خیلی نگرانم
- عفونت زنانه
با سلام من یه هفته ای میشه که رحمم خارش داره و موقع ادرار سوزش دارم دوبار هم از رحمم خون و لخته خون اومده و همینطور ترشحات سبز رنگ
- سرکلاژ شکمی
سلام ایا با انجام سرکلاژ شکمی قبل از بارداری وبعداز اون باردار شدن امکان باز شدن دیلاتاسیون کانال سرویکس وجودداره؟
- بارداری و دندان پزشکی
با سلام و احترام. تاریخ اولین روز قاعدگی اخر من 21 فروردین بود قصد بارداری دارم و هفته اول اردیبهشت میخام اقدام کنم. منتهی دوتا از دندونام باید پر بشن که با مراجعه به دندان پزشک هفته دوم اردیبهشت بهم وقت دادن. میخاستم بدونم اگه باردار بشم و یک هفته گذشته باشه اقدامات دندان پزشکی ضرری داره؟؟؟؟
- سلام خسته نباشید من فیبرم چهارسانتی دارم خونریزیهای شدید وطولانی کورتاژ کردم ضخامت رحمم ۶ بود دکتر دیفرلین داده ۱۵ روزه دوز دومشو زدم یکسره لکه بینی دارم طبیعیه یانه جستیران ۴۰ میخورم
- نازایی
سلام,من۵ساله اقدام ب بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم گفتن رحم دوشاخ داری,جواب آزمایشاتم نرمال هست ولی هرچی تلاش میکنم باردارنمیشم چندتادکتر رفتم میگن رحم دوشاخ باردار میشی ولی به سختی بعضیام میگن باردارنمیشی,نمیدونم چیکارکنم لطفا راهنماییم کنین.


