Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول
سلام اگر کسی باردار باشد و پروژسترون بزند باز هم دچار خونریزی شبیه پریود میشه ؟ یا نه منظورمه اگر کسی با آمپول بعد 7 روز پریود شد یعنی باردار نیست؟
- قطع خونریزی پریودی
استرادیول برای چیه؟
- جراحی
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز.من نزدیک سه ساله زایمان کردم بعد سزارین شدم.گاهی این گوشه های بخیم احساس درد دارم.واینکه موقع نزدیکی زیر دلم وبخیه هام بیشتر درد میگیره.علتش چیه؟باتشکر
- عفونت قارچی مزمن و عود کننده
سلام ، خواهش میکنم راه درمانی بگید، عفونت قارچی شدید مقاوم به درمان و عود کننده دارم از وقتی رفتم استخر شروع شد، تمام رعایت های لازم رو برای عود نکردن انجام میدم و چند تا دکتر و چند جلسه برای هر دکتر رفتم بدون نتیجه، آنقدر پوست واژنم حساس شده که با تماس مختصری با دستم قرمز میشه و میسوزه و ورم میکنه، خانم دکتر من ازدواج نکردم و مجرد هستم. هر چی دارو با دوزهای مختلفکه مربوط به عفونت قارچی واژن هست رو امتحان کردم ، نتیجه ندیدم ، حتی دو تا 6 ما فلوکونازول صدو پنجاه خوردم
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- قاعدگی
سلام خداقوت من ۲۲ سالمه و یک سال که ازدواج کردم این دوره از پریودیم چند روز عقب افتاد و بعد که شروع شد در روز اول یک تیکه بزرگ مثل پوست همون رنگی و بافت نرم ازم خارج شد از قرص های ال دی هم برای جلوگیری استفاده میکردم دلیل اون تیکه گوشتی چیه؟ ایا سقط جنین بوده؟
- سلام من از روز ۱۲ پروییدیم قرص استرادیول و مدروکسی پرژسترون خوردم روزی یکی حالا وقت خودم پرویید شدم اما خونریزی نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنماییم کنید
- زنان
سلام من چن روزه خارش شدید دارم باسوزش راه ادارم ازبس خارش داشت ورم کرده
- پریودی کم
من الان ۱ ماه هست پریود شدم اما اون ماهی پریود نشدم ممنون جواب بدین
- سلام من واسه پلی کیست و تنبلی تخمدان کپسول گل مغربی میخورم همراه با غذا یکبار در روز.. دو بار مصرف کردم حس میکنم رحمم خیلی نرم و شل شده و کاملا دهانه رحمم رو حس میکنم.ایا خطرناک؟ رحمم پایین میاد؟
- باردار هستم یه توده هاپیواکو در سینه سمت چپ
توروخدا جواب منو بدین من در هفته ۳۳ بارداری هستم یه جوش چرکی نوک سینه سمت چپم باعث شد به دکتر مراجعه و برم سونو گرافی توی سونو نوشته یه توده هایپواکو با کانون های کلسیفیکاسیونو حدود مشخص به ابعاد ۸ در ۱۵ م.م در ساعت ۱۰پستان چپ به فاصله ۳ سانتی متر از نیپل دیده شد BIRADS=۳ ازتون خواهش میکنم بگین منظور این نوشته چیه؟ این توده خطرناک یا خدایی ناکرده سرطانی هست یا نه؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- قرص اسیدفولیک
باسلام. قبل از اقدام به بارداری روزانه قرص اسیدفولیک چند میلی بایداستفاده کرد؟
- حاملگی
خانم دکتر 11هفته باردارم سرفه میکنم چه دارویی بخورم نمیخوام برم بیمارستان
- بی بی چک منفی
سلام وقت بخیر ۱۶ روز بعد از رابطه با جوگیری طبیعی بی بی چک زدم منفی بود.درهمان روز که بی بی چک زدم لکه قهوه ای خیلی کم داشتم.موعد پریودمم هست.ممکنه باردار باشم؟بعد از لک دیگه لکه جدید ندیدم .
- تست غربالگری
سلام خانم دکتر،خسته نباشید،خانم بنده38ساله وبچه دومم هست،نتیجه آزمایشات nt=3 و آزمایش خون جزو وضعیت پرریسک بود(1/21)، دوبارسونودرهفته های11و13توسط دکتر آزادبخش ودکترمیلانی شدوnt ثابت موند ،خانم دکترفکورهم گفت اگه بچه من بودبااین آزمایش پرریسک من بچه روهمین الان سقط می کردم،اما خانم دکترمیلانی گفت بعدازآمینوسنتز نتیجه مشخص میشه،خواستم ببینم حتی اگه آمینوسنتز هم خوب دربیاد،این نتیجه آزمایش پرریسک فقط برای اختلال ژنتیکی هست یاممکنه تاثیرات منفی دیگه ای داشته باشه،ودرچنین شرایطی سقط انجام بدیم بهتره، ممنون
- زنان
سلام روز بخیر مدت ۶ ماه از قرص ضدباداری به صورت مرتب و کاندوم استفاده کردم این ماه بعد از اتمام و پریود، قرص استفاده نکردم .وبعد از پریود نزدیکی نداشتم .روز ۱۸ سیکل هستم و از چند روز قبل سینه هام ورم کرده .آیا طبیعیه؟ بخاطر قطع قرص هست؟
- آزمایش خون در بارداری
با سلام میخواستم بدونم جواب آزمایش منفیه ؟ Male<3 Femal<10 In pregnant >25 Suspicious10_25 تورو خدا زود جواب بدین ممنون میشم
- علت فلج مغزی جنین
سلام ببخشید آیا خراب شدن و سوراخ شدن دندان ها در بارداری باعث فلج مغزی جنین میشن؟ با توجه با اینکه مکمل ها ی بارداری و مکملهای ویتامین ها مصرف میکنم ،ولی قرص کلسیم دکتر ننوشته.باتوجه به این توضیحات ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- دارو هورمونی
با سلام من دو ماه قرص ال دی خوردم .در پاها گاهادرد داشتم الان در پریود سوم باید قرص استرادیول بخورم برای انتقال جنین میخوام بدونم درد پای که در قرص ال دی داشتم الان ادامه قرص استرادیول رو انجام بدم یا حتما باید به پزشک مراجعه کنم؟ بیماری خاصی هم ندارم و بار اول هم نبوده ال دی استفاده کردم نمیدونم چرا درد پا داشتم


